فروش اقساطی کالا و خدمات در نامیرا کالا ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

نجمه عنبری چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 12:49
فروش اقساطی کالا و خدمات در نامیرا کالا ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی
فروشگاه اینترنتی نامیرا کالا سعی دارد با توجه به عدم نقدینگی مردم جامعه به خصوص قشر شریف و زحمت کش بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و همچنین گران شدن کالاها و خدمات اساسی که نیاز مردم می باشد ، فروش اقساطی با کمترین بروکراسی اداری را تقویت نماید.


فروش اقساطی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی

فروشگاه اینترنتی نامیراکالا سعی دارد با توجه به کاهش نقدینگی مردم جامعه به خصوص قشر شریف و زحمت کش بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و همچنین گران شدن کالاها و خدمات اساسی که نیاز مردم می باشد، فروش اقساطی با کمترین بروکراسی اداری را تقویت نماید.

بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی و آغازی برای لذت بردن از ثمره سال ها تلاش و کوشش است، دورانی که در آن درختان باغ زندگی به ثمر نشسته اند. در این دوران می توان با خیالی آسوده و روانی آرام از سالها زحمت و تلاش لذت برد. نامیرا کالا فروش اقساطی خود را برای رفاه حال بازنشستگان و خانواده محترمشان در حوزه های لوازم خانگی ( یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی و ... )، مبلمان راحتی، کالای دیجیتال ( تبلت، لپ تاپ و ...)، فرش، بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو بیمه ما و خدمات ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی آغاز نموده است.

یکی از قدم های نامیراکالا جهت توسعه طرح فروش اقساطی خود حذف واسطه ها و عرضه مستقیم کالا و خدمات از تولیدکنندگان معتبر به مصرف کننده می باشد. که این موضوع خود باعث می شود کالاها و خدمات ارائه شده با کمترین قیمت و پایین ترین نرخ سود، بدون چک و ضامن در فروشگاه اینترنتی نامیرا کالا تقدیم قشر شریف و زحمتکش بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گردد.

فروشگاه اینترنتی نامیراکالا تمام تلاش خود را به کار گرفته و در حال کامل نمودن سبد کالا و خدمات مورد نیاز بازنشستگان، مستمری بگیران تامین اجتماعی و خانواده محترمشان می باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر