فروش اقساطی محصولات سام الکترونیک

خانم رجایی چهارشنبه 10 دی 1399 - 15:31
فروش اقساطی محصولات سام الکترونیک
سام الکترونیک در زمینه تولید تلیویزیون و یخچال و بسیاری محصولات دیگر بسیار موفق عمل کرده است. با خرید اقساطی و نقدی از فروشگاه اینترنتی نامیراکالا می توانید این محصولات را با شرایطی راحت تهیه نمایید.


درباره شرکت سام الکترونیک

سام الکترونیک، فعالیت خود را در سال 1376 با تولید تلویزیون و قطعات آن تحت لیسانس شرکت سامسونگ کره جنوبی شروع کرده و بالاخره تلاش‌های شرکت سام الکترونیک به موفقیت رسید و امروزه این شرکت، قادر به تولید تلویزیون سام الکترونیک با 10 پلتفرم در 26 مدل و سایز گوناگون است که تماما به دست مهندسان ایرانی انجام می گیرد. یک نکته جالب این است که سهام این شرکت نیز در بورس قابل خرید و فروش است. کارخانه سام الکترونیک در 14 کیلومتری جاده مخصوص کرج، بعد از چهار راه ایران خودرو، کوچه طیف پلاک 7 قرار دارد.

شرکت سام الکترونیک تمامی تجهیزات صوت و تصویری شرکت سامسونگ در ایران را تولید کرده و روانه بازار می کند. سام الکترونیک محصولات خود را به صورت CKD وارد ایران کرده و پس از تولید محصول نهایی روانه بازار می کند. 1300 پرسنل متخصص وظیفه تولید، کنترل کیفیت، انبارداری، فروش و عرضه محصولات صورت و تصویری را عهده دار هستند سالانه به صورت متوسط مقدار قابل توجهی از وسایل صوت و تصویری از طریق شرکت سام الکترونیک به بازار عرضه می­‌شود.

فروش اقساطی محصولات سام الکترونیک

سام الکترونیک در زمینه تولید تلویزیون و یخچال و بسیاری محصولات دیگر بسیار موفق عمل کرده است. با خرید اقساطی و نقدی از فروشگاه اینترنتی نامیراکالا می توانید این محصولات را با شرایطی راحت تهیه نمایید. در ادامه این مطلب به توضیحاتی درباره چند نمونه از محصولات این شرکت می پردازیم.

تلویزیون سام الکترونیک

کیفیت تلویزیون سام الکترونیک، بسیار قابل ستایش است و به جرات می توان گفت که از بهترین تلویزیون های ایرانی به حساب می آید. این تلویزیون‌ها در نامیراکالا دارای تنوع بسیاری است.

ویژگی‌های تلویزیون سام الکترونیک قابل تحسین است و از این نظر، قابلیت رقابت با تلویزیون‌های خارجی را دارد. جدا از این، قیمت تلویزیون های ایرانی نیز بسیار مناسب‌اند. بنابراین، اگر قصد خرید تلویزیون سام الکترونیک را دارید، پیشنهاد ما این است که حتما مدل‌های مختلف این برند را در فروشگاه اینترنتی نامیراکالا مشاهده بفرمایید. 

یخچال فریزر سام الکترونیک

شرکت سام با تولید تلویزیون وارد عرصه تولید لوازم خانگی ایرانی شد و تخصصی‌ترین محصول این شرکت در حال حاضر تلویزیون است. بااین‌حال، جا دارد که از یخچال فریزر دو قلوی این شرکت نامی به میان آوریم. زیرا مخاطبان و طرفداران زیادی را دارد و از لحاظ قیمت نیز بسیار مناسب است. درجه مصرف انرژی این محصول A  است و دارای ویژگی‌های مشتری ‌پسند و چشمگیر دیگری همچون قابلیت ضد برفک، یخ‌ساز دستی، آب‌ سردکن، اخطار باز ماندن درب، نمایشگر LED، مصرف بهینه (ECO) و لایه ضد باکتری می باشد.

خدمات پس از فروش محصولات شرکت سام الکترونیک در ایران

تمامی تولیدات شرکت سام الکترونیک گارانتی طولانی مدت 18 ماهه را دارد. شرکت سام سرویس تحت عنوان نمایندگی برند سام الکترونیک وظیفه تضمین گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش را به خریداران این برند را دارد.

این بسیار دارای ارزش است که در ساخت محصولات تولید شده توسط شرکت سام الکترونیک از قطعات اصلی استفاده می‌شود و در نتیجه افت قیمت زیادی نسبت به تولیدات برندهای سرشناس خارجی ندارند از این رو ممکن است برای برخی از افراد کم درآمد جامعه خرید این محصولات دشوار باشد و متقاضی خرید قسطی محصولات سام الکترونیک باشند، در نامیراکالا محصولات این برند هم به صورت نقدی و هم اقساطی به فروش می‌رسد شما عزیزان می‌توانید با تماس با کارشناسان این فروشگاه از وجود داشتن و شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی سام الکترونیک اطلاع یابید.

شرایط خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی نامیراکالا

اگر قصد خرید اقساطی از فروشگاه نامیراکالا را دارید بهتر است از شرایط عمومی آن اطلاعاتی داشته باشید. در خرید اقساطی در نامیراکالا  احتیاجی به ارائه چک و سفته را ندارید و تعداد اقساط بین 5 تا 12 قسط است. حداقل خرید در این طرح   20،000،000  ریال و حداکثر خرید 200،000،000 ریال است و البته این مورد هم شامل حال خرید اقساطی است که هیچگونه تخفیفی شامل کالا نمی شود.

سخن آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر با نحوه خریدتان از فروشگاه اینترنتی نامیراکالا مطلب مربوط با خرید اقساطی را در سایت مطالعه کرده و همچنین می توانید با کارشناسان فروش در نامیراکالا در ارتباط بگیرید. 

بازخوردها
    ارسال نظر