طرح رفاه کالا و نحوه خرید اقساطی توسط بازنشستگان تأمین اجتماعی

احمد شاهمیری پنجشنبه 1 مهر 1400 - 09:23
طرح رفاه کالا و نحوه خرید اقساطی توسط بازنشستگان تأمین اجتماعی
در طرح رفاه کالا، بانک رفاه به مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی مشروط به دریافت حقوق از این بانک و همچنین تمامی افراد حقیقی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات و وام خرید اقساطیعطا می کند.


بانک رفاه در طرح «رفاه کالا» به مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی مشروط به دریافت حقوق از این بانک تا سقف 500 میلیون ریال وام خرید اقساطی کالا تخصیص می دهد.

همچنین در طرح «رفاه کالا»، تمامی افراد حقیقی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند نیز می توانند تا سقف 500 میلیون ریال با کمترین مراحل بروکراسی اداری و در کوتاه ترین زمان ممکن تسهیلات خرید اقساطی دریافت کرده و خرید خود را انجام دهند.

این تسهیلات در قالب وام بانکی برای خرید لوازم خانگی و مبلمان و ... به مستمری بگیران و همچنین بازنشستگان تأمین اجتماعی اعطا می شود

مدت بازپرداخت تسهیلات در طرح «رفاه کالا» 36 ماهه است.

 

ویژگی های تسهیلات «رفاه کالا»

از ویژگی های این طرح می توان به پرداخت وام خرید اقساطی بدون نیاز به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب نام برد.

همچنین خرید اقساطی با تسهیلات «رفاه کالا» بدون پیش پرداخت صورت می پذیرد.

نرخ سود تسهیلات «رفاه کالا» 15% بوده و از نرخ مصوب تسهیلات ابلاغی بانک مرکزی (18%) پایین تر است.

 

نحوه دریافت تسهیلات

متقاضیان برای دریافت تسهیلات «رفاه کالا» باید به وب سایت نامیراکالا و یا یکی از نمایندگان نامیراکالا مراجعه کرده و ضمن انتخاب کالا یا محصول مورد نظر خود، درخواست صدور و دریافت پیش فاکتور نمایند.

متقاضیان پس از دریافت پیش فاکتور می بایست به یکی از شعب بانک رفاه در سراسر کشور مراجعه نموده و سایر مراحل اداری را طی نمایند.

پس از انجام مراحل اداری متقاضیان می بایست پیش فاکتور پرفراژ شده توسط بانک را به نامیراکالا ارائه کرده و سپس کالای خریداری شده را تحویل گیرند.

 

ویژگی ها و مزایای خرید از نامیراکالا

کالای انتخابی، پس از ارائه پیش فاکتور پرفراژ شده توسط بانک به نامیرا کالا، در کوتاه ترین زمان ممکن به متقاضی تحویل می شود.

با توجه به تنوع سبد کالایی فروشگاه نامیراکالا، متقاضیان می توانند ضمن استفاده از سقف تسهیلات ارائه شده توسط بانک، تمامی نیازهای خود را برطرف کنند.

با توجه به وجود شرایط کسر اقساط تجمیعی از حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی با همکاری بانک رفاه در نامیراکالا، متقاضیان می توانند نسبت به خرید کالایی نظیر گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و ... که امکان ارائه در طرح «رفاه کالا» را ندارند نیز، اقدام کنند.

در این شرایط متقاضیان بدون ارائه چک یا ضامن می توانند سایر محصولات مورد نظر خود را از نامیراکالا در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.  

خرید اقساطی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی

نامیراکالا همچنین خدماتی نظیر دندانپزشکی (زیبایی و ترمیمی) و بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو (بیمه آسیا و بیمه دی) را نیز به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به صورت اقساطی ارائه می کند.

دندانپزشکی اقساطی

بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 02134729000 (20 خط) تماس حاصل کرده و یا به شماره واتساپ 09331810881 پیام دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر