اتمام قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان آبان

سعید سه شنبه 25 آبان 1400 - 01:05
اتمام قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان آبان
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از اتمام قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تا پایان آبان خبر داد و گفت: پیشنهاد ما این است که در دوره جدید حداقل ۱۰۰ هزار تومان به عنوان حق بیمه تکمیلی محاسبه و از این رقم ۵۰ درصد توسط تأمین اجتماعی پرداخت شود.


علی دهقان‌کیا در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه مهلت بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تا آخر آبان ماه به پایان خواهد رسید، اظهار کرد: در این زمینه باید سازمان قرارداد جدیدی را با شرکت بیمه تکمیلی برای ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان به امضاء برساند.

وی ادامه داد: قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ برای سال گذشته از اول آذر منعقد شد و در قرارداد سال گذشته رقم در نظر گرفته شده برای بازنشستگان در هر ماه 65 هزار تومان در نظر گرفته بود و شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ نیز بر اساس تعهدی که داشت به بازنشستگان خدمات درمانی ارائه کرده است.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران افزود: با اتمام مهلت قرارداد بیمه تکمیلی، مناقصه با سایر شرکت‌های بیمه تکمیلی از سوی سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است و قرارداد جدید با یکی از شرکت‌های بیمه تکمیلی از ابتدای آذر منعقد خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های سازمان تأمین اجتماعی برای قرارداد جدید تصریح کرد: قرار است هر رقمی که به عنوان حق بیمه تکمیلی برای بازنشستگان در نظر گرفته شده از این رقم 50 درصد توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود ولی با این حال بازنشستگان با توجه به هزینه‌های درمان  از شرایط حاضر راضی نیستند و هزینه‌های درمانی برای این گروه از جامعه سخت و دشوار است.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که حداقل 100 هزار تومان به عنوان حق بیمه تکمیلی برای دوره جدید در نظر گرفته شود و از این رقم 50 درصد سازمان تأمین اجتماعی و 50 درصد مابقی را  بازنشستگان پرداخت کنند.


بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند در قالب طرح‌های فروش لوازم خانگی اقساطی فروشگاه نامیراکالا، کالای مورد نیاز خود را بدون چک و ضامن خریداری کنند.

آدرس فروشگاه بازنشستگان تأمین اجتماعی نامیراکالا در تهران و سایر راه‌های ارتباطی به شرح زیر است:

آدرس فروشگاه: تهران،‌ پایین تر از میدان شهدا، بعد از خیابان گوته، نبش کوچه قانع، پلاک 1168، ساختمان دیاموند، طبقه سوم واحد 8

تلفن تماس با کارشناسان: 02134729000 (20 خط)

پیام رسان واتساپ: 09331810881

ثبت رایگان کالای درخواستی

بازخوردها
    ارسال نظر