خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بدون چک

iran پنجشنبه 6 آبان 1400 - 11:02
خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بدون چک
خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بدون چک و ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی در فروشگاه نامیراکالا وجود دارد. خرید لوازم خانگی اقساطی بدون چک و ضامن


خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بدون چک

ماشین ظرفشویی از لوازم مورد نیاز و مهم در هر آشپزخانه ای است. با توجه به مشغله های امروزی دیگر کمتر کسی است که ظرف ها را با دست می شوید. هر خانه ای و هر آشپزخانه ای به یک ماشین ظرفشویی نیاز دارد. اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی در بهترین مدل ها را دارید از نامیراکالا خریداری نمایید. شرایط آسان در خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بدون چک برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در فروشگاه نامیراکالا وجود دارد. 

خرید ماشین ظزفشویی

چرا ماشین ظرفشویی اقساطی بخرم؟ 

خرید اقساطی این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است. با توجه به گرانی کالاها و لوازم خانگی دیگر کمتر کسی است که خرید نقدی انجام می دهد. مخصوصا کسانی که مجموعه ای از کالاهای خانگی را میخواهند در یک زمان خریداری کنند. خرید اقساطی این امکان را فراهم می آورد که با صرف هزینه برای یک کالا، بتوانید چندین کالا را در یک زمان خریداری نمایید. پس با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بدون چک از نامیراکالا مزیت های ویژه ای شامل حال خریداران می شود که در ادامه ذکر می کنیم. 

  1. بار و فشار مالی از خریدار کم می شود. 
  2. مبلغ بسیار ناچیزی را به عنوان پیش پرداخت، پرداخت می کند. 
  3. نیازی به چک و ضامن نمی باشد. 
  4. بروکراسی های اداری کاملا حذف شده است. 

چرا ماشین ظرفشویی بخریم؟ 

وقت خود را صرف شستن ظرف ها نمی گذارید. 

مصرف آب کمتری در شستن ظرف با ماشین ظزفشویی وجود دارد. 

ظزف ها با آب داغ شسته و ضد عفونی می شوند. 

ظزف ها لب پر نمی شوند و سالم می مانند. 

چه نوع ماشین ظزفشویی بخرم؟ 

ماشین های ظزفشویی در انواع مبله و رومیزی وجود دارد. افراد با توجه به نیاز خود و فضایی که در آشپزخانه شان دارند، اقدام به انتخاب مدل مناسب برای خرید ماشین ظرفشویی می کنند. قیمت ماشین های ظرفشویی هم بر حسب مدل و توانایی هایشان تعیین می گردد. مثلا یک ماشین ظرفشویی 16 نفره از 8 نفره قیمت بیشتری دارد. اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی اقساطی را دارید می توانید از فروشگاه نامیراکالا اقدام نمایید. نامیراکالا انواع ماشین ظرفشویی در بهترین برندها را در سبد فروش خود قرار داده است تا هر مشتری با هر سلیقه ای و توان مالی بتواند محصول مورد نیاز خود را خریداری کند. 

فروش انواع ماشین ظرفشویی لباسشویی پاکشوما، مجیک شف و کندی را در انواع مدل ها در فروشگاه نامیراکالا وجود دارد. هم می توانید خرید اقساطی و هم خرید نقدی را از این فروشگاه داشته باشید. در ادامه شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بدون چک از نامیراکالا را بیان می کنیم. 

شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی از نامیراکالا 

  1. اقساط 10 ماهه است. 
  2. حداقل خرید 2 میلیون تومان و حداکثر خرید 20 میلیون تومان است.
  3. نیاری به چک و ضامن نیست.
  4. سن بازنشستگان عزیز باید زیر 65 سال باشد. در غیر اینصورت معرفی یک ضامن زیر 65 سال الزامی است. 
  5. 20% از مبلغ خرید هم به عنوان پیش پرداخت دریافت می گردد. 
  6. هزینه کارمزد بانک و استعلام هم به مبلغ پرداختی اضافه می شود. 

انواع مدل ماشین های  ظرفشویی موجود در  نامیراکالا 

  1.  ماشین ظرفشویی مجیک شف مدل MCDW-634OSW2/OWS2
  2.  ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل 14201S ظرفیت 14 نفره
  3. ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 151
مشخصات ماشین ظرفشویی مجیک شف مدل MCDW-634OSW2/OWS2

اگر قصد خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بدون چک را دارید . مدل ماشین ظرفشویی مجیک شف مدل MCDW-634OSW2/OWS2 یک انتخاب خوب است. این ماشین ظرفشویی دارای طراحی زیبا و کیفیت فنی فوق العاده ای است. دارای ظرفیت شستشو 14 نفره است. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

ماشین ظزفشویی مجیک شف اقساطی

  • مجهز به خشک کن 
  • ظرفیت شستشو 14 نفره
  • تعداد برنامه شستشو 6
  • رده انرژی +++A
  • قفل کودک دارد
  • شستشوی آنتی باکتریال
  • دارای صفحه نمایشگر 
  • دارای سیستم اکو واش 
ویژگی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل 14201S ظرفیت 14 نفره

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی اقساطی از نامیراکالا را دارید، مدل ظرفشویی پاکشوما مدل 14201S ظرفیت 14 نفره یک انتخاب ایده ال و خوبی است. با این خرید این محصول در قبال هزینه ای که می کنید یک محصول بسیار باکیفیت را خریداری می نمایید. ظروف را به خوبی پاک می کند و آسیبی هم به ظرف ها وارد نمی آید. صدای بسیار کم این ماشین ظرفشویی از ویژگی های بارزش است. دارای برنامه های مختلف شستشو از جمله شستشوی سریع و اقتصادی است. برای خرید این محصول از فروشگاه نامیراکالا اقدام نمایید. 

ویژگی ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 151

این مدل ماشین ظرفشویی در گروه ماشین ظرفشویی های مبله قرار می گیرد. گنجایش شستشوی ظروف 15 نفره را دارد. دارای طراحی خاصی در قسمت داخلی است و برنامه هاب متنوع شستشو را دارد. شستشوی با تاخیر، شستشوی اقتصادی و شستشوی سریع از برنامه های شستشوی بارز در این محصول است. از خصوصیات این ماشین ظرفشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ماشین ظزفشویی کندی اقساطی

  • شستشوی خودکار
    شستشوی ظروف حساس
    شست‌وشوی اقتصادی (Eco)
    شست‌وشوی سریع
    شروع با تأخیر
    شست‌وشوی با نصف ظرفیت
    امکان شست‌وشوی میوه و سبزی
    شست‌وشوی شدید (Intensive)

مدارک لازم برای خرید ماشین ظرفشویی اقساطی از نامیراکالا 

  • پرینت سه ماهه حساب ممهور به مهر بانک 
  • شناسنامه 
  • کارت ملی و دفترچه بیمه تامین اجتماعی 

برای سفارش محصول می توانید با شماره تلفن 02134729000 (20 خط) تماس حاصل نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش می توانید به شماره 09331810881 در واتس اپ ارتباط بگیرید. 

بازخوردها
    ارسال نظر