فروش اقساطی لوازم خانگی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی

نجمه عنبری چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 14:49
فروش اقساطی لوازم خانگی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی
فروش اقساطی لوازم خانگی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، بدون چک و بدون ضامن در فروشگاه نامیراکالا انجام می شود.


فروشگاه اینترنتی نامیرا کالا فروش اقساطی لوازم خانگی را برای رفاه بیشتر بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با کاهش بروکراسی اداری و بدون مراجعه به بانک در سراسر کشور راه اندازی نموده است.

بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می نمایند، می توانند درخواست لوازم خانگی و کالای اقساطی مورد نیاز خود را از طریق لینک زیر ثبت نمایند:

ثبت رایگان درخواست لوازم خانگی و کالای اقساطی

سایر متقاضیان می توانند با معرفی یک فرد بازنشسته یا مستمری بگیر تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کند، از طرح های فروش اقساطی نامیراکالا بهره مند شوند.

مسیرهای ارتباطی با نامیراکالا به شرح زیر است:

آدرس فروشگاه بازنشستگان تأمین اجتماعی نامیراکالا: تهران خیابان 17 شهریور پایین تر از میدان شهدا، بعد از زیرگذر امیرکبیر پلاک 1168 ساختمان دیاموند طبقه سوم واحد 8

تلفن کارشناسان فروش اقساطی دفتر تهران: 02134729000 (20 خط)

پیام رسان واتساپ: 09331810881

نامیراکالا فروش اقساطی را برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در گروه های کالایی:

  1. یخچال و فریزر
  2. تلویزیون
  3. انواع اجاق گاز
  4. مبلمان راحتی
  5. فرش
  6. میز تلویزیون
  7. لباسشویی
  8. ظرفشویی

آغاز نموده و در تلاش است سبد کالایی خود را تکمیل نماید تا بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و خانواده محترمشان بتوانند تمام نیازهایشان را به صورت اقساط در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون چک و ضامن تهیه نمایند.

لیست لوازم خانگی اقساطی

بازخوردها
    ارسال نظر