چند روش ساده برای چیدمان مبل ال

shams شنبه 12 خرداد 1403 - 11:10
چند روش ساده برای چیدمان مبل ال

با چیدمان مبلمان ال آشنا شوید

چیدمان مبلمان بویژه مبلمان ال از مسائل مهمی می باشد که در دکوراسیون خانه نقش مهم و بسزایی دارد. این مدل از مبلمان بخاطر زیبای خاص خود، در صورت چیدمان درست جلوه ای خاص و چشم نواز به خانه می دهد. این امر در خانه های بزرگ کار سخت و دشواری نیست ولی در خانه های کوچک این چیدمان نیاز به دقت و توجه خاص خود را دارد.

مبلمان ال را کجای خانه استفاده نماییم

مبل ال مبلی می باشد که شبیه به حرف L انگلیسی می باشد. این مبل به شکلی کنار هم قرار می گیرد که زاویه ای 90 درجه بوجود می آید و بر خلاف مبل راحتی که از هر دو طرف دسته دارد قابلیت چیدمان از هر دو سمت را دارد.

این مبلمان دارای سبک های مختلفی می باشد، برخی دارای کاناپه ای متصل در ضلع کوچک مبل، برخی امکان تبدیل شدن به مبلی مجزا و برخی دیگر به خاطر داشتن مکانیزم حالت تختخوابشو را دارند.

خرید مبلمان اقساطی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

مبلمان راحتی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

مبلمان استیل ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

نکته هایی مهم پیش از خرید مبلمان ال

توجه به فضای قرارگیری مبلمان

پیش از خرید مبلمان مد نظر، لازم است تا فضایی که می خواهید در آن چیدمان مبل را انجام دهید توجه نمایید. ابتدا فضای مورد نظر را اندازه گرفته و بعد از ان اقدام به خرید مبلمان مود نظر خود نمایید.

ما در بخش راهنمای خرید مبلمان راحتی به نکته هایی اشاره نموده ایم که به شما کمک می نماید تا در پیش از اقدام به خرید بتوانید به راحتی مبلمان مد نظر خود را با دقتی بیشتری خریداری نمایید.

در نظر داشته باشید که مبل مد نظر چند تکه می باشد

بعد از در نظر گرفتن فضای اتاق باید تعداد ماژول های مبلمان را مشخص نمایید. برخی از مدل های این مبلمان شامل کاناپه سه نفره و یک مبل کوچک تر نفره می باشد و در برخی دیگر متفاوت می باشد.

برای مثال در برخی دیگر تعداد ماژول ها بیشتر است که به مبلمان سکشنال و یا مادولار شناخته می شوند، که گزینه ای مناسب برای چیدمان حالت L و یا U شکل می باشد.

توجه نمودن به رنگ پارچه را از یاد نبرید

زمانی که تصمیم به خرید مبلمان ال را دارید باید به دکوراسیون اتاق و اسباب و وسایل خود توجه داشته باشید. اگر فضای شما دارای دیوار، پرده، فرش و یا کفپوشی روشن می باشد بهتر است تا در هنگام خرید رنگی تیره را انتخاب نمایید. همچنین می توانید از رنگ های خنثی استفاده نمایید که با هر رنگی قابل ست نمودن می باشد.

اکسسوری مناسب با مبلمان خود خریداری نمایید

با استفاده از تزئینات و اکسسوری های مناسب می توانید جلوه ای خاص و جذاب به دکوراسیون خود ببخشید. انتخاب کوسن های زیبا، گلدان، مبلمان، مجسمه، جاشمعی و .... هم رنگ با مبلمان انتخابی مناسب می باشد.

چند حالت مختلف و متفاوت در چیدمان مبلمان ال در منزل

مبلمان ال بر خلاف دیگر مدل مبلمان فضای کمتری را اشغال نموده و به خاطر طراحی منحصر بفرد خود ظاهری زیبا و متفاوت به منزل و فضای مد نظر شما می دهد.

در صورتی که چیدمان این مبلمان به خوبی و درستی انجام گردد فضای بیشتری را در اختیار شما قرار داده و فضای خانه را بزرگ تر نشان خواهد داد.

چیدمان مبل ال با ترکیب 3 نفره همراه با شزلون

از رایج ترین مدل های چیدمان مبلمان ال، استفاده از ترکیب یک کاناپه سه نفره که در یک طرف آن دسته دارد همراه با یک عدد کاناپه شزلون است. از این مدل چیدمان می توان برای محیط های کوچک استفاده نموده، زیرا چیدمانی مناسب برای فضاهای کوچک می باشد. چون دارای تعداد نشیمنی کم و از طرف دیگر پیوسته بودن مبل به کاناپه منجر به اشغال نمودن کمترین فضای ممکن می گردد.

در ضمن می توانید از یک کاناپه تک نفره در مقابل ال مبلمان استفاده نمایید، با این کار فضایی مربعی شکل به وجود می آید. در صورتی که می خواهید در چیدمان خود از میز جلو مبلی استفاده نمایید، استفاده از مبل مربع شکل و همچنین مبل های دایره ای برای چیدمان فوق استفاده نموده و استفاده نمودن از میزهای بزرگ و دست و پا گیر گزینه مناسبی نمی باشد.

چیدمان مبلمان ال با ترکیب 2 عدد کاناپه 3 نفره و یک کنج

در این حالت با استفاده از دو عدد کاناپه سه نفره همراه با یک دسته در اختیار داشته که در کنار یک ضلع کنج قرار می گیرد. این چیدمان از چیدمان قبلی بزرگتر بوده و به همین خاطر در زمان چیدمان باید دقت نمایید که طول مبلمان از هر طرف یکسان و برابر باشد.

در این مدل از چیدمان به این دلیل که هر دو سمت مبلمان با هم برابر می باشند در نتیجه فرقی نمی کند که کدام قسمت از مبلمان را در طول و یا عرض اتاق قرار بدهیم.

اما دقت نمایید تا یکی از دسته های مبل در سمت چپ و دسته دیگر در سمت راست قرار داشته باشند. برای این سبک از مبلمان استفاده نمودن از جلو مبلی بزرگ انتخابی مناسب و زیبا می باشد.

چیدمان مبلمان ال با ترکیب کاناپه سه نفره، کاناپه دو نفره و کنج

در این چیدمان از یک کاناپه سه نفره که به کنج متصل می شود و یک کاناپه دو نفره که به ضلع دیگر کنج وصل می شود تشکیل می شود. این چیدمان از متداول ترین نوع چیدمان مبلمان ال می باشد. در این چیدمان بر خلاف چیدمان قبل، یک ضلع بزرگتر ( سمت سه نفره ) و یک ضلع کوچک تر ( سمت دو نفره ) را داریم.

برای چینش این سبک نیاز است تا به تعیین جهت دسته ها دقت نمایید. در صورتی که مبلمان بیش از حد فضای دکوراسیون را پر نمود، استفاده از میز جلو مبلی گزینه ای مناسب نمی باشد و بهتر است تا از چند میز عسلی استفاده نمایید. 

با رعایت این نکته فضایی که مبلمان در آن قرار داده شده است دلشین تر، زیبا تر و بزرگ تر به نظر خواهد رسید و در باقی جاهای می توانید از آباژور، گلدان، استند، کنسول، کتابخانه و .... استفاده نمایید. البته دقت نمایید تا فضای مد نظر بیش از حد شلوغ نگردد تا زیبایی آن حفظ شود.

برای خرید مبلمان مورد نظر خود با کارشناسان نامیراکالا تماس حاصل نمایید.

چینش مبلمان ال چند تکه ای

مبلمان چند تکه ای و یا مدولار از چند ماژول یک یا دو نفره تشکیل می گردد که امکان جدا شدن را یکدیگر را دارند. چیدمان مختلف این قطعه ها این امکان را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد تا بتواند مبلمان را به شکل ها و مدل های مختلف بر حسب سلیقه خود چیدمان نماید.

این سبک مبلمان گزینه ای مناسب برای خانواده های کم جمعیت می باشد زیرا هم فضای کمی را اشغال نموده و هم می توان از آن مانند مبلی تختخواب شو استفاده نمود.

همچنین برای آشنایی بیشتر چیدمان مبلمان ال می توانید به بخش چیدمان مبلمان در فضای خانه مراجعه نمایید.

نامیراکالا مرجع تخصصی فروش کالا به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

بازخوردها
    ارسال نظر