چگونه مبل راحتی مناسب انتخاب نماییم

shams سه شنبه 8 خرداد 1403 - 09:28
چگونه مبل راحتی مناسب انتخاب نماییم

راهنمایی کامل و جامع برای خرید مبلمان راحتی

مبل راحتی به نوعی از کاناپه گفته می شود که به صورت دو و یا سه نفره و در مدل های مختلف و متفاوتی طراحی، تولید و به بازار ارائه می گردد تا به دست مصرف کننده برسد و از آن استفاده نماید. پارچه در مبلمان راحتی بخش زیادی از مبل و با بطور کامل آن را را می پوشاند و ساختار چوبی مبلمان دیده نمی شود. از مهمترین و اصلی ترین اجزای خانه را مبلمان تشکیل می دهد و از آن روی که هزینه به نسبت زیادی به منظور خریداری آن صرف می گردد و مدتی طولانی مورد استفاده قرار می گیرد نیاز است تا نکته هایی را پیش از خریداری مبل راحتی دانسته و به آنها توجه نماییم.

نکته هایی مهم که پیش از خریداری باید به آنها توجه نمایید

در صورتی که تصمیم به خرید مبلمان راحتی دارید باید نکاتی را مد نظر قرار داده و به آنها توجه نمایید. نکته هایی مانند:

  • میزان بودجه
  • توجه نمودن به نوع و سبک دکوراسیون و وسایل منزل
  • انتخاب رنگ با توجه به رنگ فرش و یا پرده

توجه به بودجه پیش از اقدام به خرید

شاید این نکته ای باشد که بدون شک برای هرگونه خریدی باید بدان توجه نمایید. حال برای خرید مبلمان مد نظر خود نیر مانند دیگر چیزی ها پیش از خرید باید بودجه خود را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن و پیش رو را داشته باشید.

قیمت این مبلمان بر اساس نوع مدل و مواد اولیه و به اصطلاح متریال استفاده شده به منظور ساخت متفاوت می باشد. در صورتی که بودجه شما محدود می باشد هیچ جای ناراحتی وجود ندارد، زیرا در مجموعه نامیراکالا طرح های فروش اقساطی، ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است تا شما عزیزان به راحتی بتوانید اقدام به خرید مبلمان مورد نظر خود از نمایید و از داشتن محصولی زیبا، مستحکم، بادوام و با کیفیت خیالی آسوده داشته باشید. 

توجه به دکوراسیون و فضای منزل را مد نظر قرار دهید

پس از مشخص نمودن میزان بودجه خود پیش از خرید، توجه به دکوراسیون و فضای منزل که شامل اندازه محیط، اسباب و اثاثیه، رنگ بندی و .... می باشد، می توان تصمیم گرفت که چه نوع مبلمانی مناسب برای محیط مد نظر شما می باشد.

اینکه مبل ال خریداری نمایید و یا مبل راحتی بستگی به اندازه فضای منزل شما دارد. مبلمانی که خریداری می نمایید نه باید خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد. به طور معمول ست های مبلمان به صورت هفت نفره می باشند اما در زمان خرید نیازی نیست تا این ست را به صورت کامل خریداری نمایید بلکه می توانید تا تعداد آن را مشخص نمایید. مهم این است تا مبلمان که انتخاب و خریداری نمایید که بدان نیاز داشته و مناسب با فضای مورد نظر شما باشد.

در هنگام خرید مبلمان راحتی تنها به راحتی مبلمان توجه نداشته باشید بلکه همانطور که پیش تر گفته شد باید حواستان به زیبایی و همچنین دکوراسیون منزل نیز باشد. عدم توجه به این موارد از اشتباهات رایج و متداول در خرید مبلمان می باشد که باعث می شود تا دکوراسیون بی نظم داشته و از جذابیت و زیبایی آن کاسته شود.

مبلی متناسب با دکوراسیون منزل انتخاب نمایید

هنگام انتخاب نمودن مبلمان راحتی توجه به فضای منزل خود و همینطور وسایل و اسباب دکوری منزل خود را مد نظر داشته باشید، توجه به این نکته از این روی مهم می باشد تا بتواید مبل و وسایل دکوری منزل خود را با یکدیگر ست نمایید.

برای مثال در صورتی که اسباب و وسایل خانه شما مدرن می باشد، مبلمان مدرن و اگر دکوراسیون شما کلاسیک می باشد بهتر است تا مبلمان کلاسیک را انتخاب نمایید.

در صورتی که اسباب و وسایل منزل شما کلاسیک باشد و شما مبلمان راحتی را انتخاب نمایید هماهنگی و هارمون بین وسایل شما از بین خواهد رفت.

چگونه رنگی مناسب برای مبلمان خود انتخاب نماییم

رنگ مبلمان تاثیر زیاد و چشم گیر بر روی دکوراسیون منزل می گذارد. در انتخاب نمودن رنگ های شاد ترس و تردید نداشته باشید و در صورتی که با دکوراسیون شما همخوانی دارد حتما استفاده از این رنگ ها را در اولویت خود قرار دهید ولی در صورتی که تمایل به استفاده از این رنگ ها را ندارید استفاده از رنگ های خنثی بهترین انتخاب ممکن می باشد.

برای رنگ سالن پذیرایی ابتدا به رنگ پرده و یا فرش های خود توجه نمایید و رنگ پارچه را با آن ها ست نمایید تا جلوه دکوراسیون منزل شما دو چندان شود. همچنین در صورتی که سالن پذیرایی شما بزرگ است می توانید از رنگ های سرد و تیره و در صورتی که خانه شما کوچک می باشد استفاده از رنگ ها روشن به بزرگ تر نشان دادن منزل شما کمک می نماید.

پیش از اقدام به خرید متراژ خانه خود را در نظر داشته باشید

پیش از اینکه مبلمانی را خریداری نمایید، باید حتما به اندازه پذیرایی و یا نشیمن و یا هر آن جایی که تصمیم دارید تا مبلمان را آنجا قرار دهید توجه نمایید. در صورتی که فضایی بزرگ در اختیار دارید در انتخاب مبلمان خود آزادی بیشتر در انتخاب در اختیار دارید، اما اگر فضای منزل شما کوچک می باشد انتخاب مبلمان جمع و جور انتخابی مناسب و منطقی می باشد.

در هنگام خرید وزن مبلمان را مد نظر قرار دهید

در صورت تصمیم به خرید مبلمان راحتی توجه نمایید تا مبلی را انتخاب نمایید تا بیش از حد سنگین نباشد تا در زمان جابجایی و تغییر دکوراسیون به راحتی قابل حمل و جابجایی باشد البته توجه نمایید که استفاده نمودن از مواد اولیه بی کیفیت در ساختن مبلمان منجر به سبک شدن مبلمان می گردد. پس در هنگام خرید مبلمان دقت لازم را بکار ببرید.

راحتی مبل را مد نظر قرار دهید

در نظر داشته باشید که مبلمان وسیله ای به منظور استراحت و شما در طول شبانه روز از آن استفاده خواهید نمود. در نتیجه باید راحت باشند و دوام و استحکام بالایی داشته باشند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش از خدماتی می باشد که خیال خریدار را در هنگام خرید آسوده می نماید. در حالت کلی خسارت های ناشی از سهل انگاری، حوادث و استفاده نادرست از مبلمان شامل گارانتی نمی شود.

مبلمان ارائه شده در مجموعه نامیراکالا دارای خدمات پس از فروش شامل: تعمییر شکستگی ، تعویض پارچه یا ابر و .... می باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر