یخچال فریزر کمبی چیست

shams چهارشنبه 29 آذر 1402 - 10:46
یخچال فریزر کمبی چیست

یخچال کمبی چیست و مناسب چه افرادی می باشد؟


یخچال کمبی

 

مدل کمبی یعنی چه؟

این کالا جزو مدل های قدیمی یخچال و فریزر بشمار می آید. واژه کمبی به معنای ترکیبی می باشد به این خاطر به این نوع از یخچال و فریزر کمبی گفته می شود که وجود دو بخش و محفظه جداگانه تعبیه شده در طراحی آنها باعث می گردد تا مصرف کننده از یکی از محفظه ها به عنوان یخچال و از دیگری به عنوان فریزر به خاطر دمای پایین تری که دارا هستند بتواند استفاده نماید.

در خانه پدربزرگ ها و مادربزرگ های دوست داشتنی همه ما یخچال های دو دربی وجود داشت که همیشه خوراکی های خوشمزه ای در آن ها وجود داشت. یخچال های کمبی در واقع همان یخچال های قدیمی می باشند که در همه خانه ها یافت می شدند.

سامانه بتا - خرید اقساطی 18 ماهه ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

فرق یخچال های کمبی با یخچال های قدیمی:

با اینکه یخچال های کمبی همان یخچال های قدیمی دو درب مادربزرگ های گلمان است، ولی امروز روز در صنعت تفاوت هایی بین نسل جدید این یخچال و فریزر با سری های قدیمی تر آن وجود دارد.

و این تفاوت را در ساختار و طراحی زیباتر و شکیل تر و از مهمتر دارا بودن امکانات، آپشن ها و کارایی بروز تر و مدرن نام برد.

اگر بخواهیم فقط به بخش کوچکی از این تغییرات اشاره نماییم می توان به این مورد اشاره نمود که اگر خاطرتان باشد قفسه های یخچال تنها یک و یا چند قفسه فلزی و حتی بدون در نظر گرفتن طبقه می بود. اما طراحی یخچال کمبی های امروزی دارای فن آوری های مدرن و بروز می باشد که منجر به افرایش بهره وری حفظ و نگهداری و حتی تازه نگه داشته شدن مواد غذایی می گردند که به بهبود کیفیت زندگی کمک شایانی می نمایند.

ابعاد و اندازه یخچال فریزرهای کمبی یا ترکیبی:

از ویژگی های شایان ذکر این مدل از یخچال و فریزر می توان به اندازه و سایزهای در نظر گرفته شده برای این محصول اشاره نمود که نسبت به دیگر محصولات خانواده خود که انواع مختلف دیگر از یخچال و فریزر می باشند دارای اندازه های کوچک تر و ابعاد کوچک تر می باشند.

همین موضوع باعث گردیده که مدل های کمبی به دلیل امکان نصب و جایگذاری راحت و آسان مناسب برای خانه ها و آپارتمان های کوچک و نیز آشپزخانه های نقلی با فضاهای کم و نیز محدود مناسب گردند.

ویژگی یخچال فریزرهای کمبی نسبت به دیگر یخچال ها:

افراد زیادی از آن جهت که فضای کم و محدودی در محیط آشپزخانه خود دارند یخچال فریزرهای کمبی را انتخاب می نمایند که این امر باعث می گردد بتوانند از حداکثر فضای موجود در آشپزخانه استفاده نمایند.

در ثانی قرار داشتن آبسردکن و آبریز بر روی درب این نوع یخچال ها در برخی از مدل ها، گزینه مناسبی به جهت انتخاب و خرید می باشند.

1. محفظه های مجزا و جداگانه

این یخچال کوچک، دو محفظه جداگانه برای یخچال و فریزر را دارا می باشد که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا مواد غذایی را به منظور نگهداشت بهتر از هم جدا نمایید.

2. ابعاد و اندازه کم

یخچال های کمبی در مقایسه با یخچال فریزرهای قدیمی از اندازه های کوچکتری برخوردار بوده در نتیجه برای آشپزخانه هایی با فضای کم و محدود گزینه مناسبی می باشند.

در نتیجه شما مصرف کننده گرامی نگرانی از جایگیری یخچال در فضای محدود آشپزخانه نخواهید داشت.

3. صرفه جویی در انرژی

این یخچال ها مجهز به سیستم مصرف انرژی بهینه تولید گردیده اند که منجر به مصرف برق بصورت بصرفه ترین شکل ممکن می گردند در نتیجه هزینه های انرژی برق مصرفی را تا حد ممکن کاهش می دهند.

4. کنترل رطوبت و دما:

نسل جدید یخچال های کمبی مجهز به سیستم کنترل دما و رطوبت می باشند که در نتیجه باعث می گردد تا مواد عذایی به بهترین شکل ممکن نگهداری گردد.

5. امکان تنظیم نمودن قفسه ها:

از قابلیت های خوب و مناسب این محصولات امکان تنظیم نمودن قفسه های تعبیه شده در یخچال می باشد. این ویژگی به مصرف کننده این امکان را می دهد تا بنا بر نیاز خود فضای داخل یخچال را مدیریت کرده و بهترین شکل بتواند مواد غذایی را سازمان دهی نماید.

6. طراحی دلنشین و زیبا:

طراحی مدرن و چشم نواز این یخچال های با اصالت به آشپزخانه که بخش مهمی از خانه می باشد زیبایی و جلوه ای منحصر به فرد می بخشند.

کاربردها و موارد مصرف یخچال فریزر مدل کمبی:

این محصول جزو نسل های جدید از سری محصولات یخچال و فریزر می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. که با توجه به سایقه درخشان خود امروز جایگاه مناسبی در آشپزخانه های مدرن را دارا می باشند.

این محصول با ترکیب نمودن ویژگی های یخچال و فریزر در واحدهای کوچک، عملکرد مناسب و شایان ذکری را ارائه می نمایند.

حال در ادامه این مقاله به کاربردهای این محصول منحصر بفرد خواهیم پرداخت.

1. آشپزخانه های نقلی و کوچک

این نسل و سری از یخچال ها انتخابی بی نظیر برای آشپزخانه هایی با ابعاد و اندازه های کوچک بشمار آمده و انتخابی مناسب می باشند

آپارتمان ها، سوئیت ها، خانه های کوچک، استدیوها

در آپارتمان ها و واحدهای کوچک و نقلی که دارای فضای کوچکی می باشند، این یخچال کوچک جایگزین مناسبی به جای مدل های بزرگتر و دارای ابعاد و اندازه بزرگ تر می باشد.

ذخیره و نگهداری مطلوب مواد غذایی

یخچال های کمبی به منظور نگهداری مواد غذایی چه به صورت فریز شده و چه حالت غیر فریز شده همانند دیگر محصولات هم خانواده خود عملکردی مطلوب و بهینه را ارائه می نمایند.

حمل نقل آسان

این یخچال کوچک به دلیل داشتن ابعاد و اندازه کوچک و طراحی استاندارد قابلیت حمل و جابجایی را به راحتی دارا می باشد.

بیشتر شرکت های تولید کننده یخچال و فریزر این مدل های دوست داشتنی را در سبد محصولات خویش قرار داده اند و با توجه به تنوع بالای این مدل در بازار لوازم خانگی ما یک پیشنهاد مناسب برای شما داریم تا در هنگام خرید کالای مد نظر خود با آسودگی خاطر بیشتری اقدام به خرید نمایید.

وآن اینکه خرید از یک برند ایرانی معتبر یک انتخاب منطقی و مناسب می باشد زیرا در صورت خرابی محصول شرکت سازنده پاسخگوی شما در تعمیر دستگاه خواهد بود.

یخچال فریزر یورواستار

بازخوردها
    ارسال نظر