خرید گوشی قسطی بدون چک

خانم رجایی سه شنبه 22 تیر 1400 - 13:12
خرید گوشی قسطی بدون چک
برای خرید گوشی قسطی بدون چک با شرایطی بسیار ویژه و آسان به وبسایت نامیراکالا مراجعه کرده و یا با کارشناسان نامیراکالا برای اخذ اطلاعات کامل درباره نحوه خرید در ارتباط باشید.


خرید گوشی قسطی بدون چک

با توجه به بالا رفتن قیمت های گوشی و کلا کالاهای دیجیتال بسیاری از فروشگاه ها اقدام به فروش گوشی قسطی نموده اند. نامیراکالا هم از جمله فروشگاه های آنلاینی است که برای خرید لوازم اقساطی آماده ارائه خدمات به هم وطنان عزیز است. از جمله خدماتی که این فروشگاه ارائه می دهد، خرید گوشی قسطی بدون چک برای بازنشستگان تامین اجتماعی است. در ادامه مطلب با نحوه خرید و چگونگی پرداخت اقساط در این فروشگاه آگاه خواهید شد. 

گوشی قسطی

شرایط خرید گوشی قسطی بدون چک برای بازنشتگان تامین اجتماعی

فروشگاه نامیراکالا برای از بین بردن پروسه خرید اقساطی اقداماتی انجام داده است. از شرایط خوب این فروشگاه در خرید اقساطی این است که نیازی به ارائه چک و ضامن نمی باشد. در اینصورت خیلی راحت می توانید خرید کالاهای مورد نظرتان را انجام دهید. از کالاهایی که می توانید به طور اقساطی از این فروشگاه خریداری کنید، خرید اقساطی لوازم خانگی و خرید گوشی قسطی بدون چک و کالاهای دیجیتال است. 

  • در خرید اقساطی موبایل می توانید اقساط خود را در طی 6 قسط پرداخت کنید. کلا کالاهای دیجیتال اقساطشان 6 ماهه می باشد. 
  • یک شرط خوب در خرید قسطی در نامیراکالا این است که حداقل خرید شما 2 میلیون تومان و حداکثر آن تا 20 میلیون تومان است. 
  • یک نکته مهم در خرید اقساطی از نامیراکالا این است که سن خریدار باید زیر 65 سال باشد. ولی اگر بالای این سن هم باشد می تواند در صورت معرفی یک ضامن زیر 65 سال با ارائه چک از سمت ضامن خرید خود را انجام دهد. 
  • در ضمن در خرید اقساطی هیچگونه تخفیفی برای کالا در نظر گرفته نشده است.
  • ارسال کالا درب منزل انجام می گیرد و این کار با سرعت و اطمینان صورت خواهد گرفت که البته هزینه ارسال کالا هم به عهده مشتریان عزیز می باشد. 

نحوه خرید گوشی قسطی از نامیراکالا 

بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند به سایت نامیراکالا رفته و ثبت نام کرده و یک پروفایل شخصی جهت خرید اقساطی ایجاد نمایند. 

در مرحله بعدی باید مدارک مورد نیاز چون آخرین فیش حقوقی و پیرینت سه ماهه حساب مهر شده به بانک و شناسنامه و کارت ملی را ارائه دهند. این کار را هم می توان حضوری و هم از طریق شماره 09331810881 انجام دهند. 

مرحله بعدی انتخاب کالای مورد نیاز و ثبت سفارش است. 

بررسی مدارک توسط کارشناسان در نامیراکالا صورت می گیرد و با مشتری تماس گرفته می شود. 

در ادامه خرید اقساطی از نامیراکالا واحد فروش اعتباری باید تایید کرده و کالا درب منزل مشتری ارسال خواهد شد. 

چه گوشی موبایلی بخرم؟ 

خوب است که قبل از خرید گوشی قسطی کمی با برندهای گوشی آشنا باشید. در این صورت می توانید خریدی راحت تر و کاربردی تر را برای خودتان انجام دهید. مشخص است که انتخاب برند موبایل شما به هزینه ای که می خواهید انجام دهید بستگی دارد. مثلا گوشی های سامسونگ بسیار با کیفیت و شناخته شده هستند و امتحان خود را در گذشته تا به حال پس داده است. ولی خوب از گوشی های با برند شیائومی و هواوی هم گرانتر هستند. اگر قصد این را دارید که خیلی زیاد برای خرید قسطی گوشی هزینه نکنید، گوشی های برند هواوی و شیائومی هم بسیار معتبر و با کیفیت هستند. 

گوشی قسطی هواوی

ممکن است بین خرید گوشی شیائومی و هواوی هم دچار شک و تردید شوید که کدام بهتر است. دراین باره باید گفت که فقط به نیاز خودتان از انتخاب یک گوشی توجه کنید و با بررسی اطلاعات درباره گوشی های هر دو برند به راحتی گزینه مناسب را برای خودتان انتخاب کنید. البته که از نظر کیفیت و همچنین قیمت گوشی های هواوی در مرتبه بالاتری از برند شیائومی قرار دارند. 

گوشی قسطی شیائومی

فاکتورهای مهم در انتخاب گوشی موبایل 

  • قیمت
  • کیفیت ساخت 
  • ظاهر
  • خدمات پس از فروش و گارانتی 
  • مشخصات فنی
  • دقت به باتری و صدا و صفحه نمایش گوشی
  • کاربرد مورد نظر برای خریدار
سخن آخر 

گوشی های زیادی در بازار با برندهای مختلف وجود دارند. حرف اول را در ارتباط با گوشی موبایل برند اپل و سامسونگ می زند. غول تکنولوژی در تولید موبایل این دو برند هستند. اما اگر می خواهید گوشی های ارزان تر و با کیفیت دیگری را تهیه کنید. مثلا برند هواوی و شیائومی هم بسیار مطلوب و مورد پسند کاربران واقع شده اند. برای انتخاب و خرید گوشی قسطی بدون چک از نامیراکالا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.  

بازخوردها
    ارسال نظر