خرید اقساطی گوشی هواوی بدون چک

خانم رجایی یکشنبه 27 تیر 1400 - 12:03
خرید اقساطی گوشی هواوی بدون چک
خرید اقساطی گوشی هواوی بدون چک در فروشگاه آنلاین نامیراکالا برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی وجود دارد و آماده ارائه بهترین خدمات به این عزیزان است.


خرید اقساطی گوشی هواوی بدون چک

برای خرید اقساطی گوشی هواوی بدون چک ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در نامیراکالا شرایط اسان و ویژه ای وجود دارد. در ادامه با آشنایی از برند هواوی و گوشی های هوآوی درباره شرایط خرید اقساطی گوشی در این فروشگاه صحبت می شود. 

شرایط خرید اقساطی گوشی هواوی بدون چک

نامیراکالا شرایط ویژه ای از خرید اقساطی گوشی هواوی را برای بازنشستگان و مستمری بگیران ایجاد کرده که در ان نیازی به ارائه چک و ضامن نیست. در واقع پروسه وقت گیر خرید اقساطی را بسیار آسان کرده است. در طی 6 ماه برای خرید اقساطی کالای دیجیتال می توان اقساط خود را تسویه کنید. البته که سن متقاضی باید زیر 65 سال باشد که در صورت بیشتر بودن سن می توان یک ضامن زیر 65 سال با ارائه چک معرفی نماید. برای آگاهی بیشتر به وب سایت نامیراکالا مراجعه کرده و از شرایط خرید اقساطی بیشتر آگاه شوید. 

گوشی هواوی

خرید گوشی هواوی 

هواوی یک برند موفق چینی است. این برند در زمینه تجهیزات کامپیوتری و دیجیتال فعالیت دارد. در بیش تر از صد کشور در دنیا دارای نمایندگی است. این برند هر سال نرم افزارهای گوناگونی را وارد بازار می کند. تجهیزات کامپیوتری و سخت افزارهای که این برند وارد بازار می کند شامل موارد زیر است. 

  • گوشی 
  • لپ تاپ 
  • تبلت 
  • و محصولاتی دیگر 

دسته بندی گوشی های هواوی 

گوشی ها هواوی متنوع هستند و کلاس بندی شده اند. در ادامه به انواع کلاس های گوشی اشاره می کنیم. 

گوشی های سری p هواوی 

گوشی هواوی سری P

بهترین موبایل ها از گوشی های هواوی در این سری قرار دارند. گوشی های این رده دارای کیفیت دوربین بالایی است. گوشی ها دارای عملکرد خوب و حرفه ای هستند. گوشی های سری p هواوی با گوشی هایی از برند اپل و سامسونگ رقابت می کنند. گوشی های سری آخر در این کلاس دارای حسگر تشخیص چهره هستند. در برابر آب هم مقاومت بالایی دارند. 

گوشی های سری مت هواوی 

صفحه نمایش این گوشی ها بزرگ است و از کیفیت بسیار زیادی هم برخوردار هستند. بعضی از مدل های این سری دارای حافظه ای داخلی معادل 265 هستند. رزولوشن بالایی دارند و تصویر خارج شده شفاف و باکیفیت است. 

گووشی های سری y هواوی 

گوشی هواوی سری Y

این گوشی از گوشی های میان رده از برند هواوی هستند. دارای قیمت و کیفیت خوبی هستند. از بهترین تولیدات این برند هستند. این سری از گوشی های هواوی برای کسانی که گوشی با کیفیت و قیمت مناسب می خواهند بسیار کاربردی است. 

ویژگی کلی گوشی های هواوی 

گوشی های هواوی هر روز با کیفیت تر می شود و با مدل و طرح جدیدتری وارد بازار می شود. این کمپانی در کشورمان نمایندگی فعال دارد. تنوع در گوشی های هواوی زیاد است و برای انواع سلیقه ها گوشی تولید شده است. گوشی های پرچمدار این شرکت از سری p هستند. این سری از گوشی ها در اوایل هر سال تولید می شوند. 

قیمت گوشی هواوی 

اگر قصد خرید اقساطی گوشی هواوی را دارید، بهتر است بدانید که این گوشی ها با توجه به انواع سری های گوشی که ارائه کرده است، دارای قیمت های مختلفی است که با هر سلیقه و بودجه ای می توان گوشی با کیفیت و مناسبی را تهیه کرد. 

مزیت خرید گوشی هواوی 

گوشی هواوی

اعتبار برند 

اعتبار برند هواوی در تجهیزات مخابراتی کاملا اثبات شده است ولی ممکن در دنیای تلفن همراه هنوز اطمینان نداشته باشید. در این خصوص باید بگوییم که این برند توانسته است با تولیدات باکیفیت، خود را از جنس های بی کیفیت چینی جدا کند و باور ما را درباره کیفیت این برند بیشتر کند. معرفی برند Honor هم یکی دیگر از دستاوردهای این کمپانی در برندسازی است. توسعه و گسترش آن از سیاست های خوب این شرکت چینی است. 

کیفیت ساخت و سخت افزار 

با گذشت زمان از تولیدات گوشی در این کمپانی، ایرادات و عیوب گوشی ها برطرف شد تا جایی که سری p هواوی یک شگفتی در دنیای گوشی موبایل از این برند شد تا با کمپانی های بزرگ وارد رقابت شود. گوشی های این برند به شما اطمینان کافی درباره اجرای برنامه ها و بازی های مختلف می دهد. 

دوربین 

پروسه کیفیت در دوربین های هواوی همانند کیفیت ساختش می باشد. حتی گوشی های ارزان قیمت این برند هم از کیفیت بالای دوربین و تصاویر خروجی برخوردار هستند. 

رابط کاربری و نرم افزار 

رابط کاربری EMUI از مهم ترین تفاوت محصولات در این برند با دیگر تولیدکنندگان گوشی های اندرویدی است. این رابط کاربری اپلیکیشن ندارد و مانند IOS تمام برنامه ها بر روی دسکتاپ قرار می گیرند. 

سخن آخر 

گوشی های هواوی از کیفیت و در عین حال قیمت خوبی برخوردار هستند، که با تنوع محصولاتی که دارد می توانید به راحتی خرید خود را انجام می دهید. برای خرید اقساطی گوشی هواوی بدون چک می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. 

بازخوردها
    ارسال نظر