خرید اقساطی گوشی شیائومی بدون ضامن

iran سه شنبه 20 مهر 1400 - 14:33
خرید اقساطی گوشی شیائومی بدون ضامن
خرید اقساطی گوشی شیائومی بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی در فروشگاه نامیراکالا. فروش اقساطل کلیه لوازم خانگی بدون چک و ضامن با شرایط بسیار آسان در نامیراکالا وجود دارد.


خرید اقساطی گوشی شیائومی بدون ضامن

یکی از استارت آپ های موفق در زمینه فن آوری برند شیائومی است. این برند کار خود را با تولید گوشی ها شیائومی mi شروع کرد. در ادامه شروع به تولید لپ تاپ و تلوزیون با برند شیائومی نمود . از مزیت های گوشی های شیائومی قیمت مناسب و کیفیت بالای این نوع تلفن همراه است. در این مقاله درباره گوشی های شیائومی و خرید اقساطی گوشی شیائومی در نامیراکالا می خوانیم. اگر قصد تهیه گوشی موبایل با برند شیائومی را دارید تا انتها همراه ما باشید.

گوشی شیائومی

مزیت خرید گوشی موبایل شیائومی چیست؟

برای هر خرید، قیمت یک فاکتور مهم است. اگر گوشی های شیائومی را با هم رده های خودش در فن آوری مقایسه نماییدف متوجه می شوید که قیمت مناسبی دارد. سیاست این برند فروش بیشتر و سود کمتر است. در ضمن به دلیل کیفیت بالای این برند گوشی موبایل محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرد.

کیفیت گوشی های شیائومی تاجایی است که در تکنولوی گوشی هایش از پردازنده امریکایی استفاده کرده است. پس توجه همگان را به خود جلب کرد. این گوشی ها کم کم لقب اپل چین را به خود گرفتند و به یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند تبدیل شدند.

طراحی در گوشی های شیائومی تا حدی قابل توجه از گوشی های آیفون بود. همین تقلید باعث شد تا لقب اپل چین را به خود بگیرد. اما کم کم توانست گوشی هایی با طراحی تمام صفحه رونمایی کند که تقلید از هیچ شرکتی نبود.  شیائومی یکی از معدود برندهایی است که در گوشی های خود از فرستنده مادون‌قرمز در جهت کنترل لوازم خانگی استفاده می‌کند.

عمر باتری طولانی

اغلب گوشی های شیائومی دارای عمر باتری خیلی خوبی هستند. برای مدتی طولانی می توانند شارژ را در خود ذخیره کنند. اگر به طور سبک از این گوشی ها استفاده کنید، تا دو روز نیازی به شارژ کردن را ندارند.

صفحه نمایش قدرتمند

 موبایل شیائومی با هر قیمتی در قیاس با محصولات مشابه سامسونگ و آیفون، صفحه نمایش با کیفیت تر و بهتری را دارد.

موبایل قسطی

در دسترس بودن

این شرکت هرساله تعداد محدودی تلفن همراه را تولید و روانه بازار می کند. در نتیجه این گوشی ها برای مدت طولانی در دست کاربران قرار می گیرند. با این کار عرضه و تقاضا کنترل می شود و از تولید بی اندازه این محصول هم جلوگیری به عمل می اید.

چرا گوشی شیائومی اقساطی بخریم؟

هر چه قدر هم که قیمت ها مناسب باشد، خرید اقساطی مزیت های زیادی دارد. یکی از این مزیت ها این است که یکدفعه کیف پول شما خالی نمی شود. می توانید با پولی که یک گوشی بخرید، وسایل بیشتری خریداری نموده و فقط در هر ماه اقساط آن را پرداخت کنید.

در خرید اقساطی گوشی شیائومی فقط شیرینی خرید جنس و کالای جدید است و هیچگونه فشار مالی بر مشتری وارد نمی شود. نامیراکالا برای مشتریان بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است.

خرید اقساطی گوشی شیائومی از نامیراکالا

خرید اقساطی هم برای خودش دردسرهای اداری را دارد. تهیه چک و ضامن از مشکلاتی است که بر سر خریداران خرید اقساطی وجود دارد. به همین دلیل عده ای نمی توانند چک و ضامن تهیه کنند و از خرید اقساطی منصرف می شوند.

اما در فروشگاه نامیراکالا برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شرایط آسانی وجود دارد. در این خرید اقساطی که می تواند کالای دیجیتال و هر لوازم خانگی باشد، هیچگونه نیازی به چک و ضامن نیست. بازنشستگان عزیز بدون طی کردن بروکراسی اداری می توانند خرید اقساطی خود را انجام دهند.

مزیت خرید اقساطی گوشی شیائومی از نامیراکالا

  • نیازی به چک و ضامن نیست.
  • اقساط مدت 6 ماهه دارد. البته کلا کالاهای دیجیتال موجود در نامیراکالا اقساطی 6 ماهه است.
  • تنوع مدل های گوشی
  • خرید گوشی اقساطی تا سقف 20 ملیون تومان از فروشگاه نامیراکالا پ

خرید اقساطی گوشی شیائومی

مدارک لازم برای خرید گوشی اقساطی شیائومی از نامیراکالا

  1. پرینت سه ماهه حساب ممهور به مهر بانک
  2. شناسنامه
  3. کارت ملی
  4. دفترچه بیمه تأمین اجتماعی

اگر قصد خرید کالا و لوازم خانگی اقساطی را دارید، جهت ثبت سفارش می توانید با شماره تلفن 02134729000 (20 خط) ارتباط بگیرید. برای اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش می توانید به شماره 09331810881 در واتساپ پیام دهید.

بازخوردها
    ارسال نظر