بیمه نامه اقساطی خودرو برای بازنشستگان

خانم رجایی چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 12:47
بیمه نامه اقساطی خودرو برای بازنشستگان
با  بیمه نامه اقساطی خودرو برای بازنشستگان با یک تماس خودرو خود و اقوامتان را به صورت اقساط بدون سود، بدون ضامن، و بدون چک بیمه شخص ثالث و بدنه نمایید و بیمه خود را درب منزل تحویل بگیرید.


بیمه

می توان اینگونه گفت که بیمه مانند چتری عمل می کند که امنیت مالی را برای افراد حقیقی و حقوقی و اموالشان ایجاد می کند. در پیشامدها و حوادث مختلف مثل تصادف باعث ایجاد خسارت به مالک یا شخص ثالث می شود. وظیفه اصلی این بیمه ها جبران خسارت های مالی است که در اثر حوادث ایجاد می شود. در همه جای دنیا این بیمه ها وجود دارند. این حوادث می تواند، زلزله و یا تصادف باشد.

بیمه در هر زمینه ای یک تعهد حقوقی و قانونی است که از سوی شخص، سازمان و یا مجموعه ای برای جبران خسارت های مادی و معنوی که از عوامل مختلفی ایجاد می شود، در ازای پرداخت یک هزینه ای مشخص پرداخت می شود.

بیمه نامه اقساطی خودرو برای بازنشستگان

همانگونه که می دانید در حوادث رانندگی ممکن است خسارت های مالی و جانی برای اشخاص ثالث، راننده و سرنشینان ایجاد شود.خسارت های وارد شده به افراد داخل و خارج از خودرو و از جمله راننده خودرو را میتوان با خرید بیمه شخص ثالث و بیمه حوادث راننده بیمه آسیا جبران کرد و خسارت های وارد شده به وسیله نقلیه از طریق بیمه بدنه بیمه آسیا قابل جبران است.

حال نامیرا کالا به جهت رفاه حال بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی پس از پیگیری های مکرر توانست فروش اقساطی بیمه آسیا که یکی از بهترین و معتبر ترین بیمه ها می باشد را در حوزه های بیمه شخص ثالث خودرو ، بدنه ، آتش سوزی و مسئولیت ارائه نماید.

لازم به ذکر است خدمات  بیمه نامه اقساطی خودرو برای بازنشستگان علاوه بر اینکه به خود بازنشسته ارائه می گردد به افرادی که بازنشسته محترم معرفی نماید تعلق خواهد گرفت.

بازنشستگان محترم ما همواره به فکر شما هستیم ، با یک تماس خودرو خود و اقوامتان را به صورت اقساط بدون سود، بدون ضامن، و بدون چک بیمه شخص ثالث و بدنه نمایید و بیمه خود را درب منزل تحویل بگیرید.

بیمه ماشین

بیمه آسیا

خودرو در کشور ما بیشترین نقش را در حمل و نقل درون شهری و برون شهری را در بر گرفته و به خودش اختصاص داده است. نارسایی هایی  که مرتبط با امور رانندگی وجود دارد،  موجب شده است تا همه ساله با حجم بسیار بالایی از تصادفات رانندگی و خسارتهای بدنی و مالی روبرو باشیم . شرکت سهامی بیمه آسیا برای ارائه خدمات بیمه خودرو ، پوشش های خود را در سه بخش به هموطنان عزیز ارائه می نماید :

  1. بدنه
  2. شخص ثالث
  3. حوادث راننده

بیمه آسیا

قوانین بیمه ماشین

قوانین بیمه ماشین در هر کشوری متفاوت است. یعنی بنا بر ملاحظات قانونی در هر کشوری تعیین می شود. همه این بیمه‌نامه‌ها خسارات مربوط به حوادث خودروها را تا سقف مشخصی پوشش می‌دهند. این خسارات ممکن است جانی باشد و یا مالی باشند. در هر صورت تحت پوشش قرار می گیرد. البته بین بیمه های مختلفی که برای خودروها هم وجود دارد شرایط می تواند متفاوت باشد. مثلا بیمه شخص ثالث در کشور ما اجباری است ولی بیمه بدنه اینگونه نیست.

انواع بیمه نامه خودرو

  1. بیمه شخص ثالث یا همان بیمه مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری در مقابل اشخاص ثالث
  2. بیمه حوادث راننده
  3. بیمه بدنه خودرو
بیمه شخص ثالث

این بیمه مهم ترین بیمه از نوع خودرو است که تمامی خسارات حادثه را تا یک حد مشخص و سقف تعیین شده ای و با شرایط مندرج‌ در قرارداد تحت پوشش قرار می دهد.

انواع خسارت در بیمه شخص ثالث

در این بیمه با دو نوع خسارت مالی و جانی رو به رو هستیم. هرگونه آسیبی که در حادثه تصادف پیش آید که شامل موارد زیر باشد تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می گیرد.

  • یک زخم
  • از کار افتادگی
  • نقص عضو
  • قطع عضو
  • هزینه های پزشکی
  • خسارات مالی نیز شامل تمامی خسارتهای به وجود آمده برای شخص ثالث و اموال منقول و غیر منقول او هستند.

تفاوت بیمه شخص ثالث با دیگر بیمه ها

نکته مهم در ارتباط با بیمه شخص ثالث در مقابل دیگر بیمه ها اجباری بودن آن است. طبق قانون رانندگی بدون داشتن بیمه شخص ثالث ممنوع است و می تواند عواقب خوبی را نداشته باشد. تاخیر در تمدید این بیمه هم جریمه روزانه دارد.

بیمه حوادث راننده یا بیمه سرنشین

این بیمه مربوط به خسارت هایی است که به راننده مقصر وارد آمده است. بیمه سرنشین همراه با بیمه شخص ثالث به طور مکمل ارائه می شود. پس این بیمه را می توان اجباری دانست.

بیمه بدنه خودرو

یکی دیگر از انواع بیمه خودرو بیمه بدنه است. اگر در یک سانحه خودرو خسارت ببیند و مقصر هم باشید، بیمه بدنه زیانی که به شما وارد آمده است را جبران کرده و پرداخت می کند. پرداخت خسارت بیمه بدنه حتی می تواند شامل برخورد ساده یک خودرو با پارکینگ یا هر چیزی باشد.

علت اصلی وجود بیمه بدنه برای قیمت بالای خودروها است که در صورت ایجاد سانحه می توان با پرداخت مبلغی از خسارت های ایجاد شده را جبران کند.

معیار تعیین قیمت بیمه بدنه خودرو

در ایران با توجه به افزایش قیمت خودرو و قطعات خودرو شرکت بیمه مجبور به افزایش تعرفه بیمه خودرو است.

حوادثی که بیمه بدنه آن را پوشش می دهد چیست؟

مواردی که تحت پوشش بیمه بدنه خودرو قرار می گیرند شامل، تصادف، سرقت، آتش سوزی و انفجار است. همه هزینه های به وجود آمد برای خودرو مثل دستمزد تعمیرات یا هزینه تعمیر و تعویض قطعات بر اساس قیمت میانگین هر قسمت تعیین شده و پرداخت می شود.

سخن آخر

در طرح بیمه نامه اقساطی خودرو برای بازنشستگان  توسط نامیراکالا با توجه به افزایش تعرفه در بیمه خودرو می توانید هم برای خود و هم دیگر آشنایان فرد بازنشسته بیمه نامه اقساطی را تهیه نمایید.

بازخوردها
    ارسال نظر