مقایسه کارت اعتباری لوازم خانگی با فروش مستقیم اقساطی لوازم خانگی

خانم رجایی دوشنبه 1 دی 1399 - 13:00
مقایسه کارت اعتباری لوازم خانگی با فروش مستقیم اقساطی لوازم خانگی
با توجه به بیان موضوع مقایسه کارت اعتباری لوازم خانگی با فروش مستقیم اقساطی لوازم خانگی متوجه شدیم که در فروش اقساطی مستقیم هم تنوع کالاها بیشتر است و هم اینکه تولیدکنندگان همه کالاهای خود را واجد شرایط در این نوع خرید را کرده اند.


تسهیلات در لوازم خانگی

با توجه به قیمت بالای لوازم خانگی و قدرت پایین در خرید برای بیشتر اقشار جامعه، همیشه راه ها و روش هایی در جهت آسان نمودن پروسه خرید لوازم خانگی ایجاد می شود. این روش ها هم برای از بین بردن رکود بازار دارای منفعت است و هم برای مشتریانی که قصد تهیه و خرید لوازم خانگی را دارند. در این مقاله دو روش خرید را با هم مقایسه می کنیم و مطالعه ای را تحت عنوان مقایسه کارت اعتباری لوازم خانگی با فروش مستقیم اقساطی لوازم خانگی انجام خواهیم داد. همرا ما در ادامه این مطلب باشید.

کارت اعتباری لوازم خانگی

در سال 94 در جهت رفع رکود بازار لوازم خانگی بودجه ای برای ایجاد کارت های اعتباری لوازم خانگی در نظر گرفته شد. تصمیم بر این مبنا بود که سقف اعتبار این کارت ها تا  ۱۰ میلیون تومان و بسته به حقوق افراد با نرخ سود ۱۲ درصد و در دوره اقساطی ۲۴ ماهه در مرحله اول به کارمندان دولت، بازنشستگان و مستمری بگیران ارائه شود و این افراد بتوانند از میان لیستی که وزارت صنعت، معدن و تجارت از کالاها و تولیدکنندگان داخلی ارائه کرده بود، خرید خود را انجام دهند. 

با توجه به تغییرات چندباره شرایط و رقم تسهیلات و بدقولی‌های مکرر در اجرای این طرح باعث ایجاد ضعف در این طرح شد. این اتفاق باعث شد تا تولیدکنندگان اجرای این طرح را عملا منتفی بدانند و دیگر امیدوار به اجرا و تاثیر این طرح بر بازار لوازم خانگی کشور نداشته باشند.

در ادامه توزیع کارت اعتباری به سال 95 صورت گرفت. در بعضی از فروشگاه ها این طرح مورد استفاده قرار گرفت و قرار بر آن شد تا در سال بعد رفع نواقص در این طرح را انجام دهند و با شرایط کامل تری اجرا صورت بگیرد. اما در نهایت اقدامی صورت نگرفته و به مرحله اجرا در نیامد. در واقع علت کنسل شدن این پروژه این بود که شرایطی برای تخصیص کارت اعتباری خرید لوازم خانگی در نظر گرفته شده بود که بسیاری از شهروندان نمی توانستند از آن استفاده کنند.

 معایب طرح کارت اعتباری لوازم خانگی

در این طرح با توجه به تسهیلات در نظر گرفته شد، شامل حال همه کارمندان و کارگران نمیشود. به طور مثال سازمان ثبت احوال یکی از این مراکز بود که فقط هزار پرسنل در کل کشور را داشت. بنابراین بهتر بود که این تسهیلات برای کل کارمندان دولت و کارگران مخاطب طرح در نظر گرفته می‌شد. از معایب این طرح می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • بسیاری از تولیدکنندگان در این طرح شرکت نکرده اند.
  • گروه های تولیدی کمی در این طرح شرکت کرده اند.
  • همه اقلام کالا در این طرح در نظر گرفته نشده است.

تهیه لوازم خانگی

لوازم خانگی جدای از ایجاد زیبایی در خانه و محل زندگی از اقلام واجب و اساسی برای یک خانه است. با توجه به گرانی این محصولات قدرت خرید مردم اجازه تهیه اینگونه لوازم را بر اساس سلیقه، نوع و کیفیت را نمی دهد. اما شرایط خاص و ویژه می تواند راه حلی برای رفع این مشکل باشد.

لوازم خانگی

فروش مستقیم اقساطی لوازم خانگی

با توجه به شرایط اقتصادی که در جامعه وجود دارد و بالا رفتن قیمت و مبالغ لوازم خانگی، افراد برای خرید کالای مورد نیازشان باید مبالغ هنگفتی را پرداخت کنند. صاحبان کالا و فروشگاه ها برای ایجاد یک فضای مطلوب برای مشتریان، اقدام به ارائه شرایط ویژه قسطی در خرید را صورت می دهند. این روش هم به نفع خریدار است و هم به نفع فروشنده کالا است. از آن جهت که مشتریان می توانند خرید بیشتری را داشته باشند و توانایی خرید در آن ها ایجاد می شود، به نفع فروشنده هم هست و بازار از رکود خارج می شود.

خرید مستقیم اقساطی می تواند بدون پیش پرداخت و یا با پرداخت مبلغی کم به عنوان پیش پرداخت خرید باشد. در خرید مستقیم اقساطی بدون پیش پرداخت، هیچگونه مبلغی در هنگام خرید کالا پرداخته نمی شود و همه مبلغ به صورت اقساطی در زمان مشخصی پرداخته می شود.

خرید اقساطی لوازم خانگی نامیرا کالا

با توجه به شرایط فعلی نامیرا کالا سعی دارد تا با در نظر گرفتن همه جوانب شرایط ویژه های را برای برای قشر زحمت کش جامعه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و خانواده معظم ایشان در نظر گرفته است.

شعار مخصوص نامیراکالا فروش محصولات بدون واسطه و با کیفیت است. در همین زمینه نامیراکالا افتخار دارد که تا به امروز رضایت مشتریان عزیز را براورده کرده است.

  1. باید این را در نظر داشته باشید که با بهره گیری از فروش اقساطی نامیرا کالا دیگر نیازی به ارائه چک نیست. نامیرا کالا مشکل شما را در پیدا کردن ضامن و گرفتن دسته چک از بانک به کلی حل کرده است. از دیگر شرایط استثنائی فروش اقساطی نامیرا کالا این است که تعداد اقساط برای استفاده و خرید لوازم خانگی مورد نیاز بین 5 تا 12 قسط می باشد.
  2. از دیگر شرایط مهمی که فروشگاه نامیرا کالا برای مشتریان خود ایجاد کرده است، این است که سن خریدار می تواند زیر 65 سال باشد تا از این خدمات برخودار شوید. با به وجود آوردن این شرایط، نامیرا کالا مجموعه ای زیاد از مشتریان خود را دارا است.

سخن آخر

با توجه به بیان موضوع مقایسه کارت اعتباری لوازم خانگی با فروش مستقیم اقساطی لوازم خانگی متوجه شدیم که در فروش اقساطی مستقیم هم تنوع کالاها بیشتر است و هم اینکه تولیدکنندگان همه کالاهای خود را واجد شرایط در این نوع خرید را کرده اند. فقط مختص به افراد خاصی هم نیست. با توجه به این که نامیرا کالا در فروش اقساطی لوازم خانگی شرایط عالی و ویژه ای را ایجاد کرده است این موضوع فقط مختص به بازنشستگان نیست و اشخاصی که زیر ۶۵ سال هستند هم می توانند از این شرایط استثنایی استفاده کنند.

بازخوردها
    ارسال نظر