خدمات دندانپزشکی اقساطی

خانم رجایی چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 14:44
خدمات دندانپزشکی اقساطی
نامیراکالا در مرحله اول اقدام به خدمات دندانپزشکی اقساطی نموده است و تلاش دارد که در آینده ای نزدیک با ایجاد قراردادهایی با کلینیک ها و مراکز درمانی گوناگون خدمات بهتر و ارزنده ای را برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ارائه دهد.


دندان

از بزرگترین نعمت ها به انسان از جانب خداوند دندان است. علاوه بر وظیفه دندان بر تغذیه و هضم غذا، نقش مهم دیگری در تکلم صحیح حروف و ایجاد فرم زیبا و طبیعی را در صورت افراد دارد. دندان ها ساختار سفید رنگی هستند که در فک همه مهره داران وجود دارد.

دندانپزشکی یک علم تخصصی است که با سلامت دهان و دندان را که عضوی مهم در بدن است ارتباط دارد و در جهت سلامت روح و جسم و زیبایی نیز تعریف می شود.

دندان ها وظیفه گاز زدن و جویدن را بر عهده دارند که برای روند زندگی ما در جهت سلامتی اهمیت دارند. در نتیجه مراقبت از آن ها هم بسیار دارای اهمیت است. مراقبت در دندان ها در تعریف اولیه را می توان استفاده از مسواک و نخ دندان برای بهداشت دهان و دندان دانست.  برای مراقبت از دهان و دندان بهتر است که موارد زیر را رعایت کنید.

موارد مراقبت از دهان و دندان

  • استفاده از مسواک و نخ دندان حداقل دو با در طول روز
  • استفاده از خمیردندان حاوی فلوراید
  • استفاده از شوینده های دهان
  • استفاده از سبزیجات
  • مصرف لبنبات و شیر
  • نوشیدن آب
  • حداقل مصرف شیرینی جات
  • چک شدن دندان ها در زمانی مشخص توسط دندانپزشک

بهداشت دهان و دندان امری بسیار مهم است و باید هر 6 ماه یکبار به پزشک برای معاینه، شستشو و درمان مراجعه نمایید. ممکن است به دلیل گرانی در هزینه دندانپزشکی نتوانید به وقت لازم به پزشگ مراجعه کنید. ما با شرایط  خدمات دندانپزشکی اقساطی در نامیراکالا این فرصت را در اختیار عزیزانی قرار دادیم که درصدد استفاده از این خدمات درمانی هستند. البته لازم به ذکر است که خدمان زیبایی در زمینه خدمات دندانپزشکی اقساطی هم مورد انجام است و با آگاهی از شرایط در این مرکز می توانید از خدمات ویژه بهره مند شوید.

خدمات دندانپزشکی اقساطی

نامیراکالا در مرحله اول اقدام به خدمات دندانپزشکی اقساطی نموده است و تلاش دارد که در آینده ای نزدیک با ایجاد قراردادهایی با کلینیک ها و مراکز درمانی گوناگون خدمات بهتر و ارزنده ای را برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ارائه دهد. این خدمات با اقساط بلند مدت، بدون سود، بدون چک و ضامن در شاخه های ترمیمی، زیبایی(کاچوزیت،لمینت و ...)و ایمپلنت ارائه می شود.

 زیبایی دندان

خدمات دندانپزشکی فقط در گروه درمانی قرار نمی گیرد و در زیبایی هم ارائه خدمات صورت می گیرد.

کامپوزیت دندان

دندانپزشکی اقساطی

کامپوزیک یکی از روش هایی زیبایی دندان است. با ایجاد مواد همرنگ دندان ها روی دندان سالم می توان زیبایی چشمگیری را به دندان ها بخشید. کامپوزیت از روکش زیبایی بیشتری دارد. تخریب بافت سالم دندان در این نوع بسیار کم و در حد صفر است.

ایمپلنت دندان

کاشت دندان باعث زیبایی در دهان و دندان و چهره افراد می شود. ایمپلنت جایگزین ریشه های دندان شده و یک پایه قوی برای ایجاد دندان ها یی ثابت است که با دندان های شما سازگاری دارند. جنس ایمپلنت دندان تیتانیوم خالص است و با بدن انسان سازگاری دارد. اگر پس از قرار گرفتن در فک به طور صحیح از آن مراقبت به عمل آید، ماندگاری بسیار بالایی را دارد.

خدمات دندانپزشکی قسطی

هزینه کامپوزیت و ایمپلنت دندان

اگر بخواهیم درباره هزینه دقیق در این مورد صحبت شود، نمی توان بدون ویزیت و معاینه عدد دقیقی را گفت. ولی در کل هزینه های زیبایی در دندان بالا است ولی با شرایط خدمات دندانپزشکی اقساطی در نامیراکالا می توان این مشکل را برطرف نمود.

نکاتی درباره خدمات دندانپزشکی اقساطی

یک مورد بسیار مهم که جا دارد حتما ذکر شود، این است که بدانید با دندانپزشکی اقساطی قرار بر این نیست که خدماتی بی کیفیت و عملکردی ضعیف را شاهد باشیم. بلکه اصلی ترین هدف کمکی دلسوزانه و کارامد برای بیماران و متقاضیان خدمات دندانپزشکی اقساطی است.

شرایط خدمات اقساطی دندانپزشکی

فرایند و شرایط استفاده از خدمات دندانپزشکی اقساطی  در نامیرا کالا

فرآیند دریافت خدمات

  1. مراجعه به سایت نامیرا کالا و انتخاب یکی از طرف قرارداد های نامیرا کالا در حوزه دندان پزشکی.
  2. تماس و مراجعه به کلینیک دندان پزشکی انتخاب شده.
  3. ویزیت و ارائه شرح درمان توسط کلینیک.
  4. تکمیل مدارک و تایید کارشناسان نامیرا کالا.
  5. شروع درمان

تذکر1: حضور بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی الزامی میباشد و میبایست اصل شناسنامه ، کارت ملی و دفترچه تامین اجتماعی خود را به همراه داشته باشند.

تذکر2: سقف سنی ارائه خدمات به بازنشسته محترم 65 سال میباشد.

شرایط دریافت خدمات

  • اقساط 10ماه.
  • پیش پرداخت 15 درصد.
  • سقف ارائه خدمات 20 میلیون تومان با توجه به اعتبارسنجی صورت گرفته توسط واحد اعتباری نامیرا کالا.
ویژگی های دریافت خدمات
  • خدمات در حوزه های ترمیمی، زیبای (کامپوزیت، لمینت، بلیچینگ و ....)، ایمپلنت و کودکان
  • بدون ضامن
  • بدون چک
  • بدون سود
سخن آخر

با استفاده از خدمات دندانپزشکی اقساطی در نامیراکالا از کیفیتی بالا و عملکردی قوی در قالب خدمات دندانپزشکی درمانی و زیبایی بهره مند شوید.

بازخوردها
    ارسال نظر