خدمات دندانپزشکی اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران

خانم رجایی سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 14:51
خدمات دندانپزشکی اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران
خدمات دندانپزشکی اقساطی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در تهران و اهواز توسط کلینیک های دندانپزشکی طرف قرارداد نامیراکالا ارائه می‌شود.


خدمات دندانپزشکی اقساطی به کدام اقشار تعلق می گیرد؟

خدمات دندانپزشکی اقساطی در تهران و اهواز ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی و خانواده محترم آن ها است.

این خدمات به صورت کسر از حقوق بدون و نیاز به چک و ضامن ارائه می‌شود.

سقف خدمات اقساطی دندانپزشکی تا 100 میلیون تومان است که با توجه به میزان حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران محترم و همچنین اعتبار سنجی تعیین می‌شود.

روش استفاده از خدمات دندانپزشکی قسطی در تهران و سایر شهرستان ها

1-     تماس با نامیراکالا با شماره تلفن 34729000-021

2-     تعیین وقت ویزیت در کلینیک دندانپزشکی

3-     مراجعه حضوری به کلینیک دندانپزشکی، ویزیت رایگان و دریافت طرح درمان

4-     تکمیل پرونده و ارائه مدارک مورد نیاز در کلینیک دندانپزشکی 

5-     شروع جلسات درمانی

شرایط خدمات دندانپزشکی اقساطی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

  • ویزیت رایگان و ارائه طرح درمان به متقاضی
  • اقساط ده ماهه
  • سقف خدمات تا 100 میلیون تومان با توجه به میزان حقوق و اعتبارسنجی بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی

لیست خدمات دندانپزشکی اقساطی در تهران 

1-     ویزیت و طرح درمان رایگان

2-     رادیوگرافی

3-     جرم گیری و بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها

4-     عصب کشی یا درمان ریشه

5-     روکش دندان

6-     کشیدن دندان

7-     جراحی دندان

8-     جراحی دندان عقل

9-     ترمیم کامپوزیت

10-  جراحی ایمپلنت

11-  پیوند استخوان با ممبران

12-  سینوس لیفت

13-  پروتز ثابت

14-  ترمیم های همرنگ و امالگام

15-  لمینت کامپوزیتی یا سرامیکی و طراحی لبخند

16-  دندانپزشکی کودکان (فلوراید تراپی و ترمیم دندانهای شیری و فضانگهدار)

ثبت نام رایگان دندان پزشکی اقساطی

ویژه بازنشستگان و عموم متقاضیان

آمارها نشان می‌دهد بیش از ۶۵ درصد سالمندان و بازنشستگان به خدمات دندانپزشکی نیاز دارند اما به دلایل مختلفی مثل عدم پوشش هزینه خدمات توسط بیمه و نداشتن بودجه کافی نمی توانند از این خدمات بهره مند شده و کیفیت زندگی خودشان را بهبود ببخشد.

از همین رو نامیرا کالا تصمیم گرفت با همکاری چند کلینیک دندانپزشکی، اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی اقساطی به بازنشستگان تامین اجتماعی کند تا آن ها بتوانند بدون نیاز به ارائه ضامن و بدون داشتن دغدغه در خصوص هزینه‌ای که باید بابت بهبود سلامت دهان و دندان خود بپردازند از این خدمات بهره مند شوند.

چه خدمات دندانپزشکی به صورت اقساطی به بازنشستگان تامین اجتماعی و عموم متقاضیان ارائه می شود؟

1-عصب کشی یا درمان ریشه

عصب کشی یا درمان ریشه از متداول ترین خدمات دندانپزشکی است که افراد در سنین بالا به آن نیاز پیدا می‌کنند. خوشبختانه در حال حاضر درمان ریشه و عصب کشی به صورت اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی انجام می‌گیرد و در صورتی که دندان های آنها دچار پوسیدگی شده و به عصب رسیده باشد می‌توانند با مراجعه به دندانپزشکان کلینیک میتال دنتال، عفونت پالپ را تخلیه کرده و سپس اقدام به درمان ریشه دندان و در نهایت پرکردن دندان با کامپوزیت یا آمالگام کنند.ناگفته نماند خدمات دندانپزشکی اقساطی نامیرا کالا آماده خدمات رسانی دندانپزشکی به عموم متقاضیان با چک صیاد نیز می باشد و هموطنانی که دارای حقوق بازنشستگی یا مستمری بگیر تامین اجتماعی نیستند هم می توانند از این خدمات بهره من شوند.

چه زمانی به عصب کشی یا درمان ریشه نیاز پیدا میکنیم؟

در صورتی که درد بیش از حدی در دندان خود احساس می کنید یا با خوردن و جویدن غذا ها دندان شما درد میگیرد حتما باید برای بررسی دندان های خود و ریشه آن ها به دندانپزشک مراجعه کنید. در صورتی که پوسیدگی و عفونت، بیش از حد گسترش یافته باشد و به عصب دندان شما راه پیدا کرده باشد، نیاز به عصب کشی یا درمان ریشه پیدا می کنید.

2- جراحی دندان عقل

جراحی دندان عقل، از دیگر خدمات دندانپزشکی است که به صورت اقساطی به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ارائه می شود. در صورتی که دندان عقل داخل لثه نهفته باشد و امکان کشیدن مستقیم آن وجود نداشته باشد، جراح فک و دهان باید بافت نرم لثه را کنار زده و پس از اینکه دندان عقل را به چند قطعه تقسیم کرد، آنها را از دهان بیمار با روش جراحی بیرون بکشد.

هزینه جراحی دندان عقل نسبت به کشیدن آن بسیار بیشتر است و از آنجایی که بیمه آن را پوشش نمی دهد، پرداخت هزینه آن برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست. نامیرا کالا با همکاری متخصصین کلینیک میتال دنتال این امکان را برای بازنشستگان فراهم آورده که بدون نگرانی بابت پرداخت هزینه از خدمات جراحی دندان عقل به صورت اقساطی بهره مند شود.

۳- جراحی ایمپلنت

از خدمات دندانپزشکی اقساطی می توان به جراحی ایمپلنت اشاره کرد. جراحی ایمپلنت و کاشت دندان از جمله خدماتی است که می تواند کیفیت زندگی بازنشستگان را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. معمولا افراد سالخورده یک یا چند دندان خود را به دلایل مختلف از دست داده اند و نیاز دارند که از دندان های مصنوعی استفاده کنند.

با توجه به اینکه دندان های مصنوعی مشکلات بسیار زیادی را برای سالمندان به وجود می‌آورند، از جمله اینکه آنها به راحتی نمی توانند تمام غذاها را بجوند یا هنگام صحبت کردن، این دندان ها از دهانشان بیرون می‌افتد، کاشت ایمپلنت دندان به یک راه حل ایده آل برای آنها تبدیل شده است اما چون هزینه گزافی دارد نمی توانند از این شیوه پیشرفته دندانپزشکی استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

ایمپلنت دندان

نامیرا کالا این فرصت را در اختیار بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی قرار داده تا بتوانند بدون دغدغه و نگرانی، اقدام به کاشت و جراحی ایمپلنت کنند تا جای خالی دندان های از دست رفته شان با جدیدترین و پیشرفته ترین متد دندانپزشکی جایگزین شود.

3-جرم گیری و بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها

همه ما می‌دانیم که دندان ها به مرور زمان و با افزایش سن در اثر مصرف مواد غذایی رنگی، سیگار کشیدن یا کهولت سن، زرد شده و ظاهر نامناسبی پیدا می کند. سفید کردن دندانها با روش‌هایی مثل جرم گیری و بلیچینگ به عنوان روش های زیبایی در دندانپزشکی شناخته شده و به همین علت تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.

از طرف دیگر به علت اینکه این روش ها باید هر چند وقت یک بار تکرار شوند، هزینه بالایی را به افرادی که دندانهایشان زرد شده تحمیل می کنند. دریافت خدمات جرم گیری و بلیچینگ دندان به صورت قسطی، شرایطی را فراهم آورده تا تمام بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بتوانند ظاهر دندان های خود را اصلاح کرده و با اعتماد به نفس بیشتری به زندگی ادامه دهند.

جرم گیری دندان

4-ترمیم های همرنگ و امالگام

پر کردن دندان با ترمیم های همرنگ و آمالگام یکی از پرکاربردترین خدمات دندانپزشکی است. هر فردی که دچار پوسیدگی دندان شود نیاز به استفاده از ترمیم های همرنگ و آمالگام پیدا می کند و از آنجایی که آمار پوسیدگی دندان به خصوص بین افراد سالمند بسیار بالاست، ارائه این خدمات به صورت اقساطی  میتواند در بهبود سلامت دهان و دندان این افراد موثر باشد.

5-طراحی لبخند و لامینیت کامپوزیتی یا سرامیکی

طراحی لبخند و اصلاح طرح لبخند با روش های زیبایی درمانی مثل لمینت دندان ،کامپوزیت و لمینت سرامیکی از جدید ترین خدمات دندانپزشکی است که تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. با افزایش سن، نیاز به استفاده از این خدمات بیشتر می شود، افراد سالخورده نیاز دارند که ظاهر دندان های خود را اصلاح کنند تا نه تنها کیفیت زندگی شان را بهبود ببخشند بلکه با اعتماد به نفس بالاتری در جامعه ظاهر شوند.

لمینت سرامیکی یا کامپوزیت دندان می‌توانند اکثر عیوب و نواقص ظاهری دندان را پوشش داده و طرح لبخند را به زیباترین شکل ممکن اصلاح کنند. در حال حاضر امکان ارائه این خدمات دندانپزشکی اقساطی تهران برای بازنشستگان تامین اجتماعی وجود دارد.

نحوه ارائه خدمات دندانپزشکی اقساطی به بازنشستگان تامین اجتماعی چگونه است؟

بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند تنها با پرداخت ۱۵ درصد از هزینه به‌ صورت پیش پرداخت، خدمات دندانپزشکی مورد نظر خود را در دندانپزشکی میتال دنتال دریافت کرده و حتی از تخفیف نقدی ۲۰ درصدی نیز برخوردار شوند.

مابقی هزینه خدمات دندانپزشکی، طی اقساط ۱۰ ماهه به نامیرا کالا پرداخت می‌شود و در این روش نیازی به ارائه هیچگونه ضامنی وجود ندارد. سقف خدمات دندانپزشکی ارائه شده به بازنشستگان تامین اجتماعی، ۲۰ میلیون تومان است که تقریباً تمام خدمات دندانپزشکی را به طور کامل پوشش می دهد.

نامیراکالا شرایط ویژه ای برای خرید لوازم خانگی اقساطی ایجاد کرده است که در مطلب لوازم خانگی اقساطی می توانید اطلاعات بیشتری را کسب نمایید. 

بازخوردها
    ارسال نظر