دندانپزشکی اقساطی تهران

خانم رجایی سه شنبه 18 خرداد 1400 - 10:36
دندانپزشکی اقساطی تهران
نامیراکالا با ارائه خدمات دندانپزشکی اقساطی تهران برای بازنشستگان تامین اجتماعی و عقد قراردادها با کلینیک ها و مراکز دندانپزشکی معتبر، توانسته است گامی در جهت رفاه حال این عزیزان بردارد.


دندانپزشکی اقساطی تهران

با توجه به بالا رفتن هزینه های دندانپزشکی کارهای درمانی و زیبایی دهان و دندان یک دغدغه برای اغلب افراد شده است. نامیراکالا با ارائه خدمات دندانپزشکی اقساطی تهران برای بازنشستگان تامین اجتماعی و عقد قراردادها با کلینیک ها و مراکز دندانپزشکی معتبر، توانسته است گامی بزرگ در جهت رفاه حال این عزیزان بردارد. این خدمات به صورت اقساط بلند مدت و بدون سود و چک و ضامن می باشد که در زمینه ترمیمی و زیبایی و ایمپلنت ارائه شده است. 

با توجه به آمارها بسیاری از بازنشستگان و سالمندان به خدمان دندانپزشکی اقساطی احتیاج دارند، اما ممکن است به دلیل نداشتن بیمه ای مناسب در جهت تامین مخارج دندانپزشکی، نتوانند از پس هزینه های درمانی در ارتباط با دهان و دندان برآیند، پس نامیراکالا بر آن شد که خدمات حرفه ای توسط دندانپزشکان زبده به این عزیزان در کلینیک دندانپزشکی میتال دنتال ارائه کند. نامیراکالا با بسیاری از مراکز معتبر و حرفه ای قرارداد دارد تا دندانپزشکی اقساطی تهران را عزیزان بازنشسته ارائه نماید. 

خدمات دندانپزشکی در نامیراکالا 

دهان و دندان بیشتر در مقابل کشش و فشار هستند زیرا به طور مکرر از آن ها استفاده می شود. باید خیلی خوب از دندان ها مراقبت کرد تا دچار بیماری و عارضه نشوند. البته که هر چه قدر هم از دندان های خود مراقبت کنیم و بهداشت را رعایت کنیم، باز هم ممکن است به دلایلی مثل ارثی بودن جنس دندان و یا مصرف بیش از حد شیرینی جات دچار بیماری های دندانی شویم. از این رو نامیراکالا با ارائه خدمات دندانپزشکی اقساطی توانسته است در بخش های گوناگون کمکی در این امر داشته باشد. در ادامه به خدماتی که در جهت سلامت و زیبایی دندان به صورت اقساطی انجام می شود، می پردازیم. 

ترمیم دندان در دندانپزشکی اقساطی تهران

ترمیم دندان

ترمیم دندان از شناخته ترین درمان هایی است که در جهت رفع پوسیدگی دندان انجام می شود. هر فردی در طول زندگی با این مشکل دست و پنجه نرم می کند و لازم می شود که به دندانپزشکی مراجعه کند. دندانپزشک، بخش های پوسیده و عفونی شده دندان را خارج می کند و با مواد مخصوصی پر می کند. انواع مواد ترمیمی برای پر کردن دندان وجود دارد. روش های ترمیم دندان می تواند به صورت مستقیم و غیر مستقیم باشد.

متخصص دندانپزشکی با انواع روش ها می تواند متوجه پوسیدگی دندان شما شود. اگر می خواهید دندان های خود را به صورت اقساطی درمان می کنید می توانید با توجه به شرایط دندانپزشکی اقساطی در نامیراکالا نسبت به درمان مشکل خود اقدام نمایید. 

خدمات زیبایی دندان در دندانپزشکی اقساطی تهران

خدمات زیبایی دندان برای بهبود ظاهر دهان و دندان انجام می شود. این بخش از خدمات دندانپزشکی خود به قسمت های دیگری تقسیم می شود. افرادی که دندان های بد رنگ و یا زرد رنگی دارند و یا اینکه دندانشان از نظر شکل ظاهر نامطلوبی دارد می توانند از خدمات دندانپزشکی زیبایی بهره گیرند. 

در گذشته درمان دندان بر روی کشیدن دندان و پر کردن آن معطوف می شد ولی امروزه درمان دهان و دندان به بخش زیبایی هم ارتباط پیدا کرده است که این روزها بسیاری از افراد از این نوع خدمات استفاده می کنند. زیرا علاوه بر زیبایی در ایجاد سلامت افراد مخصوصا در سلامت گوارش افراد بی تاثیر نیست. از خدمات زیبایی دهان و دندان می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • کامپوزیت دندان 
  • لمینت دندان 
  • بلیچینگ 
  • ایمپلنت 

بلیچینگ دندان در دندانپزشکی اقساطی 

بلیچینگ دندان

برای آنکه دندان سفید شوند و لکه های زرد روی دندان از بین برود، می توان از بلیچینگ استفاده کرد. این خدمات از دندانپزشکی صرفا در جهت زیبایی دندان در سفید کردن آن کاربرد دارد. اما کامپوزیت و لمینت اصلاح فرم دندان را هم در بر می گیرد. البته که کامپوزیت و لمینت هم هزینه بیشتری را شامل می شوند. 

ایمپلنت دندان در دندانپزشکی اقساطی تهران

ایمپلنت دندان یک روش جایگزین برای درمان دندان از دست رفته است. این روش قبل از آنکه یک روش از دندانپزشکی زیبایی باشد، یک روش درمانی است که کاشت درمان صورت می گیرد. به طور کلی نمی توان ایمپلنت را در زیر مجموعه درمان های زیبایی دندان قرار داد. بیشترین کاربرد این درمان برای دندان های جلو است که به زیبایی لبخند در چهره افراد کمک می کند. 

ایمپلنت دندان

نحوه ارائه خدمات دندانپزشکی اقساطی تهران در نامیراکالا 

بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداخت تقریبا 15 درصد از هزینه درمان به صورت پیش پرداخت، می توانند از این خدمات بهره گیرند. مابقی هزینه در طی اقساط 10 ماهه به نامیراکالا پرداخت می گردد. سقف خدمات دندانپزشکی که در نامیراکالا ارائه می شود، 20 میلیون تومان است که تمامی خدمات دندانپزشکی اعم از ترمیمی و زیبایی را پوشش می دهد. 

سخن آخر 

نامیراکالا توانسته است در جهت رفاه حال عزیزان هم وطن برای درمان مشکلات دهان و دندان قدمی موثر بردارد. می توانید برای آگاهی از این شرایط که برای هر فرد متفاوت است به سایت نامیراکالا و قراردادهای اقساطی مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در این مجموعه در ارتباط باشید. 

بازخوردها
    ارسال نظر