جزییات پرداخت وام قرض الحسنه بازنشستگان تأمین اجتماعی

احمد شاهمیری پنجشنبه 27 آبان 1400 - 16:06
جزییات پرداخت وام قرض الحسنه بازنشستگان تأمین اجتماعی
رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌ بگیران تهران، در ارتباط با وام قرض‌ الحسنه بازنشستگان، توضیحاتی ارائه داد.


علی دهقان کیا در گفتگو با خبرگزاری مهر، اظهار کرد: ۲۸ هزار نفر بازنشستگان تهران وام را دریافت کرده‌اند و مابقی بازنشستگان نیز در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ وام خود را دریافت می‌کنند.

وی گفت: امسال سهم بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در ارتباط با دریافت وام قرض‌الحسنه؛ ۴۲ هزار نفر است که از این تعداد تا به امروز ۲۸ هزار نفر وام خود را دریافت کرده‌اند و مابقی نیز طی بازه زمانی مشخص با مراجعه به سایت کانون بازنشستگان تهران وام خود را دریافت می‌کنند.

رئیس کانون بازنشستگان مستمری‌بگیران تهران ادامه داد: میزان وام ۷ میلیون تومان و در بازپرداخت ۳ ساله خواهد بود. علاوه بر اینکه در ماه‌های آتی نیز با بازگشایی مجدد سایت کانون بازنشستگان، افراد واجد شرایط می‌توانند ثبت نام کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا میزان وام دریافتی بازنشستگان در سال آینده افزایش خواهد یافت یا خیر، گفت: تلاش ما بر این اساس است که بتوانیم این رقم را به ۱۰ میلیون تومان افزایش دهیم البته این موضوع بستگی به شرایط سازمان تأمین اجتماعی دارد.


بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می توانند جهت خرید اقساطی لوازم خانگی با فروشگاه نامیراکالا تماس حاصل نمایند: 

نشانی: خیابان ۱۷ شهریور جنوبی، پایین تر از میدان شهدا، بعد از زیرگذر امیرکبیر، نبش کوچه کوچه قانع،‌ پلاک 1168 ساختمان دیاموند، طبقه سوم واحد 8

تلفن های کارشناسان فروش اقساطی دفتر تهران:  02134729000 (20 خط)

پیام رسان واتساپ: 09331810881

متقاضیان محترم می توانند با معرفی یک فرد بازنشسته یا مستمری بگیر تأمین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کند، سفارش خرید اقساطی لوازم خانگی خود را از طریق لینک زیر ثبت نمایند:

ثبت رایگان کالای اقساطی درخواستی

بازخوردها
    ارسال نظر