طرح رفاه کالا بانک رفاه

خانم رجایی سه شنبه 12 مرداد 1400 - 11:35
طرح رفاه کالا بانک رفاه
طرح رفاه کالا بانک رفاه به منظور حمایت از اشتغال، تولیدات داخلی و توسعه اقتصادی برای مستمری بگیران تامین اجتماعی و مشتریان بانک رفاه برای خرید کالا و لوازم خانگی ایجاد شده است.


طرح رفاه کالا در بانک رفاه چیست؟ 

بانک رفاه در جهت ایجاد اشتغال، حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد پیشرفت و توسعه اقتصادی در کشور، تحت عنوان طرح رفاه کالا بانک رفاه برای مستمری بگیران تامین اجتماعی شرایط ویژه ای را مهیا کرده است. البته که این طرح به شرط آنکه از این بانک حقوق دریافت می کنید، شامل حالتان می شود. طبق این طرح تا سقف 500 میلیون ریال وام تعلق می گیرد. 

بانک رفاه کارگران در سال جهش تولید اقدام به ایجاد این طرح نموده است. تمامی افراد حقیقی و حقوقی که حقوق خود را از این بانک دریافت می کنند و مستمری بگیران تامین اجتماعی هستند، مشمول این طرح می شوند.  

در واقع برای آنکه مستمری بگیران عزیز خرید لوازم خانگی را به راحتی و بدون دغدغه ای انجام دهند این طرح ایجاد شده است. حال آنکه شرکت بزرگ نامیراکالا با شرایط بسیار راحت و آسانتری اقدام به طرح فروش اقساطی برای بسیاری اقشار جامعه به خصوص مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی به وجود آورده است. در ادامه این مطلب با عنوان مقایسه طرح رفاه کالا و نامیراکالا با شرایط خرید اقساطی از نامیراکالا بیشتر آشنا میشوید. 

مقایسه طرح رفاه کالا بانک رفاه و نامیراکالا 

  1. برای دریافت وام طرح رفاه کالا نیاز به طی پروسه های بانکی می باشید. 
  2. مبلغی که دریافت می کنید کفاف تامین لوازم خانگی بیشتری را نمی دهد و به هر حال باید خریدتان اقساطی باشد. پس باید در یک فروشگاه دیگر پروسه خرید اقساطی را طی نمایید. بسیاری از این فروشگاه ها تنوعات محصولات را ندارند و از مدل ها با برندهای مختلف در سبد محصولاتشان استفاده نکرده اند.
  3. طرف قرارداد شرکت ها و برندها با طرح رفاه کالا بانک رفاه بسیار محدود است. 

با توجه به معایب و محدودیت هایی که در طرح رفاه کالا بانک رفاه وجود دارد نمی توان خریدی کامل و اقساطی داشته باشید. در مقابل فروشگاه معتبر نامیراکالا با ایجاد شرایط از دم قسط برای خرید لوازم خانگی خیال مشتریان و متقاضیان را راحت کرده است. علاوه بر این در فروشگاه اینترنتی نامیراکالا انواع محصولات و کالاهای مهم خانگی را می توانید به صورت اقساطی خریداری نمایید. 

محصولات شرکت نامیراکالا محدود به محصول خاصی با برند خاصی نمی شود. از بهترین و به نام ترین محصولات و لوازم خانگی در طرح بزرگ فروش لوازم خانگی اقساطی در نامیراکالا استفاده شده است. به طور مثال می توان گفت که بیش از 20 مدل از گوشی های تلفن همراه با برندهای معتبر و قیمت های متنوع در نامیراکالا وجود دارد که به صورت اقساطی به فروش می رسد.

تنوع محصولات لوازم خانگی در نامیراکالا بسیار زیاد است از یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی و لباسشویی گرفته تا هود آشپزخانه و انواع گاز و فرهای توکار به فروش می رسد. همه این محصولات را می توانید به صورت اقساطی با پیش پرداختی بسیار کم خریداری نمایید. البته که شرایط خرید اقساطی برای افراد می تواند متفاوت باشد. افراد با هر بودجه و سلیقه خاصی که دارند میتوانند از نامیراکالا با شرایط اقساطی محصولات دیجیتال و انواع لوازم خانگی را خریداری نمایند. 

خرید اقساطی لوازم خانگی

فروشگاه نامیراکالا قراردادهای فروش اقساطی با بیشتر ارگان ها را دارد که از قراردادهای فروش اقساطی در نامیراکالا می توان به موارد زیر اشاره کنیم. 

قرارداد فروش اقساطی با شاغلین و مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، بانک مشترک ایران و ونزوئلا، کارکنان بانک دی و بانک سینا است. در آینده افزایش قرارداد فروش اقساطی با دیگر ارگان ها را هم خواهیم داشت. 

مزایای خرید اقساطی کالا در نامیراکالا چیست؟ 

  • نیازی به ضامن ندارد. 
  • خرید اقساطی محدود به برند خاصی نیست. 
  • از بهترین و باکیفیت ترین لوازم و محصولات خانگی می توانید خرید داشته باشید. 
  • خرید از دم قسط می توانید داشته باشید. 
  • پروسه خسته کننده و سخت بانکی و شرایط اقساطی حذف شده است. 

در ادامه این مطلب درباره شرایط خرید لوازم خانگی اقساطی از نامیراکالا بیشتر می خوانیم. 

شرایط خرید اقساطی از نامیراکالا

  •  در خرید اقساطی از طریق سایت نامیرا کالا نیازی به ارائه چک و ضامن نیست.
  •  تعداد اقساط جهت استفاده از خدمات و کالا های مورد نیاز 5 تا 12 قسط است. 
  •  حداقل خرید در این طرح 20،000،000 ریال و حداکثر خرید 200،000،000 ریال است. 
  •  تعداد اقساط کالا در فروش اقساطی نامیراکالا:
  • لوازم خانگی 10 ماهه
  • کالای دیجیتال 6 ماهه
  • دندانپزشکی 10 ماهه
  • مبلمان راحتی 12 ماهه
  • بیمه خودرو 8 و 6 ماهه
  •  سن متقاضی خرید اقساطی حتما باید زیر 65 سال باشد.

تذکر : در صورتی که سن مستمری بگیر بالای 65 سال باشد با ارائه یک ضامن زیر 65 سال که دارای چک باشد می تواند خرید خود را انجام دهد همچنین اخذ کپی کارت ملی و شماره تماس و آدرس ضامن ضروری است. 

  •  هزینه ی ارسال کالا از فروشگاه به عهده ی مشتری می باشد.

تذکر تخفیف کالا: در طرح های فروش اعتباری، هیچگونه تخفیفی به کالا تعلق نخواهد گرفت. 

خرید اقساطی در نامیراکالا

سخن آخر 

با توجه به موارد و مطالبی که در این مقاله مطرح گردید با محدودیت های طرح رفاه کالا بانک رفاه آشنا شدیم. با بررسی مزایا و معایب آن و همچنین وجود طرح خرید اقساطی فروشگاه نامیراکالا، بهترین انتخاب را می توانیم داشته باشیم. انتخابی که هم راحتی و هم سرعت عمل در پروسه خرید اقساطی وجود داشته باشد و هم دایره انتخابی در کالا بیشتر باشد. برای خرید لوازم خانگی اقساطی و آشنایی کامل با شرایط خرید می توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان مجموعه نامیراکالا در ارتباط باشید. 

بازخوردها
    ارسال نظر