خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

خانم رجایی سه شنبه 15 تیر 1400 - 09:46
خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان
در طرح خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان می توانید بدون خارج شدن از منزل کلیه لوازم مورد نیاز خود را انتخاب کرده و بدون نیاز به چک و ضامن تهیه کنید.


خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان تامین اجتماعی با توجه به گران شدن لوازم خانگی یک طرح بسیار مناسب و ویژه برای آسان نمودن شرایط خرید لوازم خانگی در نامیراکالا است. البته این طرح فقط شامل لوازم خانگی نیست و می توانید لوازم دیجیتال مثل لپ تاپ، موبایل، تبلت و حتی خدمات دندانپزشکی اقساطی از نامیراکالا را داشته باشید. 

در طرح خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان می توانید بدون خارج شدن از منزل کلیه لوازم مورد نیاز خود را انتخاب کرده و بدون نیاز به چک و ضامن تهیه کنید. نامیراکالا با ایجاد طرح خرید اقساطی برای بازنشستگان از پروسه وقت گیر خرید اقساطی فاکتور گرفته تا عزیزان بازنشسته تامین اجتماعی به راحتی کالاها و لوازم خانگی مورد نیاز خود را خریداری کنند. 

خرید اقساطی لوازم خانگی

مزایای خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان در نامیراکالا 

  • نیازی به چک و ضامن نمی باشد. 
  • وجود کالاها و لوازم خانگی متنوع از بهترین برندها 
  • تحویل آسان و مطمئن درب منزل 
  • حذف بروکراسی خرید اقساطی 
  • تضمین کیفیت محصولات موجود در نامیراکالا
  • تامین مستقیم کالا از تولید کننده و حذف واسطه ها

اقساط در خرید خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان تامین اجتماعی چند ماهه است؟ 

اقساط خرید در فروشگاه نامیراکالا برای بازنشستگان تامین اجتماعی 10 ماهه است. 

سقف خرید اقساطی در نامیراکالا چقدر است؟ 

در فروشگاه نامیراکالا می توانید حداقل خرید با قیمت 20 میلیون ریال و حداکثر 200 میلیون ریال را داشته باشید. البته این سقف خرید شامل همه خدمات اقساطی در نامیراکالا از جمله خدمات دندانپزشکی اقساطی هم می شود. 

چه کالاهایی در فروشگاه نامیراکالا برای خرید اقساطی وجود دارد؟ 

خرید و خدمات اقساطی چون لوازم خانگی مثل یخچال و تلویزیون، گاز، لوازم دیجیتال، فرش، خدمات دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه در نامیراکالا وجود دارد. 

ارسال کالا در فروشگاه نامیراکالا به چه صورت است؟ 

پس از انجام مراحل خرید اقساطی در نامیراکالا ارسال کالا با سرعت و درب منزل انجام می شود. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری است. 

چگونه خرید اقساطی لوازم خانگی در نامیراکالا را انجام دهم؟

  1.  ورود به سایت و ثبت نام جهت ایجاد پروفایل شخصی و یا تماس با دفتر فروش.
  2.  ارائه مدارک مورد نیاز(آخرین فیش حقوقی ، پیرینت سه ماهه حساب ممهور به مهر بانک ، شناسنامه و کارت ملی) از طریق اپلیکیشن واتس آپ به شماره 09331810881 و یا مراجعه حضوری به دفتر فروش. 
  3.  انتخاب کالا و خدمات مورد نیاز و ثبت سفارش.
  4.  بررسی مدارک توسط کارشناسان نامیراکالا و تماس با مشتری جهت تکمیل فرایند.
  5. تایید واحد فروش اعتباری.
  6.  ارسال کالا درب منزل مشتری و یا صدور معرفی نامه جهت خدمات مورد نیاز به صورت اقساطی.

لوازم خانگی اقساطی

آیا محدودیت سنی در خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان تامین اجتماعی وجود دارد؟ 

در خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان تامین اجتماعی باید سن بازنشسته زیر 65 سال باشد و اگر بالای این سن را داشته باشد، باید یک ضامن زیر 65 سال همراه با ارائه چک معرفی نماید. حضور و اخذ کپی کارت ملی و آدرس ضامن لازم است. 

خرید اقساطی لوازم خانگی آنلاین

دنیای امروز با گذشته بسیار فرق کرده است. با وجود تکنولوژی انجام بسیاری از کارها راحت تر شده و با سرعت بیشتری هم انجام می شود. یکی از خدمات تکنولوژی به دنیای امروز خرید انلاین و اینترنتی است. خرید آنلاین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. به همین منظور فروشگاه نامیراکالا بر آن شد تا خرید غیر حضوری و آنلاین را برای رفاه حال مشتریان عزیز صورت دهد. برای خرید آنلاین و مراحل آن وارد سایت نامیراکالا شده و ثبت نام خود را انجام دهید. 

درباره فروشگاه لوازم خانگی نامیراکالا 

نامیراکالا بیش از یک دهه است که در عرصه بازرگانی و خدمت رسانی به عموم مردم از جمله قشر زحمت کش بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی فعالیت دارد. نامیراکالا در سال 1395 وارد حوزه فروش اقساطی لوازم خانگی شد. شعار این فروشگاه خدمات و فروش محصولات بدون واسطه و با کیفیت است. هدف اصلی مدیریت و پرسنل در این فروشگاه جلب رضایت مشتریان و متقاضیان خرید لوازم خانگی است. فروشگاه نامیراکالا این افتخار را دارد که تا به حال هیچگونه نارضایتی از طرف خریداران محترم چه از بابت قیمت، کیفیت و ارسال کالا به تیم پشتیبانی گزارش نشده است. 

سخن آخر 

فروشگاه هایی که به صورت اقساطی و آنلاین خدمات رسانی می کنند بسیار گسترده و زیاد شده اند. ولی نکته مهم این است که خیالتان از بابت نحوه خرید و انتخاب کالا و محصولات و کیفیت هم آسوده باشد. نامیراکالا توانسته است رضایت مشتری را در همه زمینه ها در خرید اقساطی جلب نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان تامین اجتماعی با کارشناسان نامیراکالا در ارتباط باشید. 

بازخوردها
    ارسال نظر