بهین کارت بانک سپه چیست؟

iran پنجشنبه 4 شهریور 1400 - 11:41
بهین کارت بانک سپه چیست؟
در این مقاله مقایسه ای بین بهین کارت بانک سپه و شرایط خرید اقساطی از فروشگاه نامیراکالا انجام شده است. فروشگاه نامیراکالا آسانترین راه برای خرید اقساطی کالا و محصولات مورد نیازتان است.


بهین کارت سپه چیست؟

بهین کارت سپه ابزاری اعتباری است که یک ارتباط مالی را بین بانک سپه و تولیدکنندگان داخلی ایجاد کرده است و از اهداف آن رفع نیازهای مشتریان بانک است. در واقع بانک سپه تسهیلاتی را برای خرید کالا و خدمات به مشتریانش ارائه می دهد که از تعدادی فروشگاه طرف قرار داد با بانک سپه می توان استفاده کرد.

ویژگی بهین کارت بانک سپه

استفاده از بهین کارت بانک سپه هم دارای مزیت است و هم می توان معایبی از آن را دید. از مزیت های این طرح این است که امکان خرید اقساطی کالا وجود دارد. یعنی بسیاری از افراد که به علت گرانی لوازم و کالاها قدرت خریدشان تضعیف شده است می توانند با استفاده از تسهیلاتی که بهین کارت بانک سپه می دهد کالای اقساطی خریداری کنند. اما در مقابل معایبی هم دارد که مواردی را بر می شمریم.

  • فقط می توان از فروشگاه ها و تولید کنندگان طرف قرارداد با بانک سپه خرید کرد.
  • باید حتما یک ضامن معتبر به بانک معرفی نمایید.
  • فقط می توان از کالاهای تولید داخل خرید کرد.
  • تنوع در انتخاب محصولات با توجه به محدودیت های خرید از فروشگاه های خاص کم است.

بهین کارت سپه

فروشگاه نامیراکالا

نامیراکالا در جهت آسان نمودن شرایط خرید کالا و محصولات و لوازم خانگی طرح اقساطی ویژه و آسانی را برای مشتریان و بخصوص مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ایجاد نموده است. در طرح خرید اقساطی لوازم خانگی در نامیراکالا می توان بدون صرف وقت و گذر از پروسه های بانکی خرید اقساطی انجام داد.

یکی از مشکلاتی که بر سر خرید اقساطی کالا وجود دارد، معرفی ضامن و تهیه چک است. اما در نامیراکالا نه نیاز به ضامن و نه تهیه چک برای ضمانت خرید اقساطی است. از شرایط ویژه و مزیت های خرید در نامیراکالا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

نیازی به چک و ضامن نیست.

  1. فروش اقساطی لوازم خانگی
  2. محصولات بسیار متنوع و از برندهای مطرح تولید داخل و خارج می باشد. انواعی از بهترین محصولات لوازم خانگی اقساطی اعم از یخچال و فریزر، گوشی های موبایل، لباسشویی و ظرفشویی و غیره در فروشگاه نامیراکالا وجود دارد.
  3. انواعی از کالاها در دسته بندی های مختلف مانند، یخچال و فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، فر، میز تلویزیون، مبلمان و سرویس خواب و کالاهای دیجیتال وجود دارد که می توان به صورت اقساطی خرید کرد. علاوه بر این خدمات بیمه اقساطی و دندانپزشکی اقساطی چه ترمیمی و چه زیبایی در فروشگاه نامیراکالا وجود دارد.
  4. نامیراکالا خدمات و شرایط خرید اقساطی ویژه ای را برای بسیاری از ارگان ها ارائه می دهد که در این میان می توان از مواردی چون: شاغلین سازمان تامین اجتماعی، مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، کارکنان بانک دی، کارکنان بانک مشترک ایران و ونزوئلا و کارکنان بانک سینا و شرکت های زیرمجموعه آن نام برد.

برای آگاهی از شرایط خرید اقساطی نامیراکالا با این ارگان ها و سازمان ها می توانید به وبسایت مراجعه کرده و شرایط قراردادها را مطالعه نمایید.

لوازم خانگی اقساطی

مقایسه بهین کارت بانک سپه با نامیراکالا

همانگونه که در مطالب بالا شرح داده شد، تفاوت هایی بین بهین کارت بانک سپه و نامیراکالا وجود دارد. بیشترین تفاوت این است که تنوع محصولات در نامیراکالا بسیار زیاد است و از یک فروشگاه می توانید هرگونه وسایل خانگی و یا کالاهای دیجیتال به صورت اقساطی تهیه نمایید. اما با بهین کارت بانک سپه فقط از فروشگاه های طرف قرارداد بانک سپه می توان خرید انجام داد.

دیگر تفاوت عمده این است که برای خرید اقساطی از نامیراکالا نیاز به چک و ضامن نیست ولی برای دریافت تسهیلات بهین کارت بانک سپه باید یک ضامن معرفی نمایید.

سخن آخر

با توجه به شرایط ویژه ای که در نامیراکالا وجود دارد، می توان از بهترین برندها و محصولات در دسته بندی های متنوع خرید اقساطی انجام داد. با توجه به اینکه نیازی به ضامن و چک نمی باشد، هم در زمان مشتریان صرفه جویی می شود و هم مسیر خرید اقساطی لوازم خانگی بسیار هموارتر و آسان تر می شود. 

بازخوردها
    ارسال نظر