خرید بیمه بدنه خودرو اقساطی برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

سعید سه شنبه 29 آذر 1401 - 00:56
خرید بیمه بدنه خودرو اقساطی برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی
بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی و می‌توانند بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودروی خود را با شرایط ویژه به صورت اقساطی از "بیمه ما" وابسته به بانک ملت خریداری کنند.

بدون بیمه بدنه دیگر اجازه رانندگی نخواهید داشت

بیمه بدنه خودرو از بیمه های پرطرف دار و از طرفی لازم و ضروری برای هر خودرویی بشمار می آید زیرا خسارت های بدنه و وسیله نقلیه را در بر می گیرد.

درست است که این نوع از بیمه همانند بیمه شخص ثالث اجباری نبوده و اختیاری می باشد ولی داشتن این پوشش بیمه ای در زمان تصادف بکار آمده و جبران خسارت می نماید.

شما می توانید با پرداخت نمودن مبلغ بیمه نامه بدنه خودرو، وسیله نقیله خود را بیمه نموده و در برابر اتفاقات ناگواری همچون تصادف، واژگونی، آتش سوزی، انفجار، سرقت و ... تحت پوشش بیمه دربیاورید.

لازم به ذکر است که بیمه اتومبیل شامل کامیون و نیز موتورسیکلت و انواع وسایل نقلیه جاده ای را شامل می گردد.

این نکته که اجتناب از حوادث رانندگی غیر ممکن بوده و همچنین گران بودن خودرو و بهای قطعات یدکی آن اهمیت داشتن بیمه مناسب را حائز اهمیت می نماید. پس دیگر بدون داشتن بیمه بدنه رانندگی ننمایید.

 

بیمه بدنه و شخص ثالث

بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند در نامیراکالا می‌توانند نسبت به خرید بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو به صورت اقساطی، با شرایط ویژه از "بیمه ما" وابسته به بانک ملت اقدام نمایند.

شرایط خرید بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو اقساطی برای بازنشستگان و مستمری بگیران از "بیمه ما" با همکاری نامیراکالا به شرح زیر است:

  • بدون نیاز به چک
  • بدون نیاز به ضامن
  • بدون سود

 

بیمه شخص ثالث خودرو اقساطی

شرایط خرید بیمه شخص ثالث اقساطی خودرو برای بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به صورت کسر از حقوق بانک رفاه بوده و اقساط آن به صورت زیر محاسبه می‌شود:

شرایط خرید بیمه بدنه خودرو اقساطی برای بازنشستگان و مستمری بگیران که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند به صورت زیر است:

پیش پرداخت بیمه ثالث 25%
تعداد اقساط بیمه ثالث 10 ماهه
میزان سود بدون سود
شرایط ویژه
  • بدون چک
  • بدون ضامن

 

بیمه بدنه خودرو اقساطی

شرایط خرید بیمه بدنه خودرو اقساطی برای بازنشستگان و مستمری بگیران که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند به صورت زیر است:

پیش پرداخت 20%
تعداد اقساط 8 ماهه
میزان سود بدون سود
شرایط ویژه
  • بدون چک
  • بدون ضامن

 قبل از صدور بیمه نامه بدنه، خودرو باید توسط کارشناس بیمه رویت شود.

 

مزایای "بیمه ما" وابسته به بانک ملت

  • پوشش حذف فرانشیز: "بیمه ما" تنها شرکت بیمه است که برای بیمه بدنه خودرو پوشش حذف فرانشیز را قرار داده است. در این حالت پرداخت فرانشیز نیز برعهده "بیمه ما" خواهد بود.
    در بیمه بدنه خودرو، 10 درصد از کل مبلغ خسارت به عنوان فرانشیز کسر می‌شود. به عنوان مثال اگر در یک حادثه 10 میلیون تومان خسارت به خودرو وارد شود، 9 میلیون تومان را بیمه بدنه پرداخت می کند و 1 میلیون تومان برعهده مالک خودرو است. اما با پوشش حذف فرانشیز "بیمه ما" همان یک میلیون تومان یا 10% را نیز "بیمه ما" پرداخت می‌کند.
  • پوشش ایاب و ذهاب: هنگامی که به دلیل حادثه خودرو در تعمیرگاه و در حال تعمیر است، مالک خودرو می تواند از پوشش ایاب و ذهاب استفاده کرده و کرایه تاکسی و اسنپ رفت و آمد خود را به صورت متعارف از شرکت "بیمه ما" دریافت نماید.
  • سرعت پرداخت خسارت بیمه ثالث و بدنه خودرو: بعنوان مثال برای پرداخت خسارت های زیر 20 میلیون تومان که نیاز به کروکی ندارند، خسارت در کمتر از 10 روز به حساب صاحب بیمه نامه پرداخت می‌شود. زمان پرداخت خسارت در شرکت های بیمه دیگر طولانی تر است.
  • در بیمه ما، ارزیابی خسارت توسط کارشناسان متخصص انجام می‌شود. این امر باعث می‌شود که خسارت وارد به وسیله نقلیه به صورت دقیق محاسبه شده و مالک خودرو از این نظر متضرر نشود. مشاهده شده که در برخی شرکت های بیمه از افراد غیرمتخصص و تازه کار برای تعیین خسارت استفاده می شود که این امر به ضرر صاحب خودرو تمام خواهد شد.
    بجز "بیمه ما"، سایر شرکت های بیمه این مزیت را ندارند.

 

اهمیت پرداخت به موقع اقساط بیمه نامه

در صورتی که بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو به صورت اقساطی خریداری شود،‌ پرداخت به موقع اقساط بسیار حائز اهمیت است.

چراکه در صورت عدم پرداخت به موقع اقساط و بروز حادثه،‌ بیمه مسئولیتی در قبال پرداخت خسارت متقبل نمی شود.

به عبارت دیگر در هنگام بروز حادثه،‌ خریدار بیمه فقط در صورتی که اقساط بیمه نامه در موعد مقرر پرداخت شده باشد می‌تواند از آن استفاده کند.

در روش پرداخت اقساط به صورت نقدی یا با چک ممکن است عواملی همچون فراموشی و ... باعث عدم پرداخت به موقع اقساط بیمه ثالث و بدنه خودرو شود.

اما در پرداخت اقساط به صورت کسر از حقوق بانک رفاه، اقساط در موعد مقرر از حساب خریدار کسر شده و مشکل عدم پرداخت پیش نخواهد آمد.

 

تماس با نمایندگی "بیمه ما"

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو بازنشستگان با نمایندگی 3293 "بیمه ما" وابسته به بانک ملت تماس حاصل نمایند:

 

بازخوردها
    ارسال نظر