خرید سرویس خواب جدید اقساطی

خانم رجایی پنجشنبه 27 خرداد 1400 - 10:36
خرید سرویس خواب جدید اقساطی
اگر به دنبال خرید سرویس خواب جدید اقساطی هستید، می توانید با شرایط بسیار اسان و ویژه آن را از نامیراکالا تهیه نمایید.


خرید سرویس خواب جدید اقساطی

از مهم ترین ابزاری که در اتاق خواب ها به کار می رود سرویس خواب است. اینکه چه سرویس خوابی را انتخاب کنید، به مدل و نوع چیدمان شما بستگی دارد. اتاق خواب یک فضایی که شخصی است و مخصوص به خودتان است. معمولا چیدمان و دکوراسیون اتاق با توجه به سلیقه شخصی فرد شکل می گیرد. شما در اتاق خواب باید استراحت داشته باشید و احساس آرامش کنید. اگر به دنبال خرید سرویس خواب جدید اقساطی هستید، می توانید با شرایط بسیار اسان و ویژه آن را تهیه کنید. 

سرویس خواب اقساطی

شرایط خرید سرویس خواب اقساطی از نامیراکالا

  1. ورود به سایت و ثبت نام جهت ایجاد یک پروفایل شخصی و یا جهت تماس با شرکت
  2. ارائه مدارک مورد نیاز (آخرین فیش حقوقی، پیرینت سه ماهه حساب ممهور به مهر بانک، شناسنامه و کارت ملی) از طریق اپلیکیشن واتس آپ به شماره 09331810881  و یا مراجعه حضوری به دفتر فروش. 
  3. انتخاب کالا و خدمات مورد نیاز خود
  4. بررسی مدارک توسط کارشناسان در نامیراکالا و تماس با مشتری در جهت تکمیل پروسه خرید
  5. تایید واحد فروش اعتباری
  6. ارسال سرویس خواب درب منزل مشتری و صدور معرفی نامه جهت لوازم خانگی اقساطی در نامیراکالا

اجزاء تشکیل دهنده سرویس خواب 

خوب است برای خرید سرویس خواب از اجزاء تشکیل دهنده آن اطلاع داشته باشید. با توجه به قطعاتی که در سرویس خواب وجود دارد، می توانید اقدام به سفارش همه اجزاء و یا تنها قسمتی از آن ها نمایید. 

  • تخت خواب 
  • پاتختی 
  • میز توالت 
  • پاتختی
  • آینه 
  • کمد 
  • پاف 

سرویس خواب جدید

مهمترین جزء خرید تخت خواب 

از اصلی ترین قسمت ها و اجزاء سرویس خواب، تخت خواب است. اندازه و ارتفاع تخت خواب بر اساس نیاز شخصی هر شخص تعیین می شود. مثلا اگر شما در خواب چرخش زیادی دارید، بهتر است که از تخت خواب با عرض 110 سانتی متری استفاده کنید. معمولا تخت خواب های یک نفره دارای عرض 90 و 110 هستند. برای خرید تخت خواب دو نفره، دو انتخاب دارید. یکی عرض 135 سانتی متری است و یکی دیگر هم 150 سانتی متری است. ارتفاع تخت خواب ها هم اغلب 30 تا 40 سانتی متر است. این مقدار ارتفاع بیشتر برای این است که بتوان به راحتی زیر تخت را نظافت کرد. 

تخت خواب ها در دو نوع وجود دارند. هم ساده هستند و هم مدل جک دار دارند. تخت خواب های جک دار دارای قیمت بیشتری هم هستند. برای اتاق هایی با فضای کوچک، تخت خواب های جک دار انتخاب بهتری است. 

اصول بهداشتی در خرید سرویس خواب جدید اقساطی

وقتی می خواهید تختی را خریداری کنید، آن را بو کنید. بعضی از تخت ها به دلیل استفاده از مواد نامرغوب در تهیه آن ها کیفیت خوبی ندارند و بوی بدی می دهند و در دراز مدت هم باعث ایجاد بیماری تنفسی می شوند. اگر شما آلرژی داشته باشید ممکن است باعث شدت یافتن این بیماری در شما شود. 

میز آرایش در سرویس خواب جدید اقساطی

میز آرایش در کنار تخت آرایش از اهمیت زیادی برخوردار است. میز آرایش باعث می شود که اتاق به نظم برسد. وسایل آرایشی بهداشتی در میز آرایش قرار می گیرد. در کنار میز آرایش یک صندلی هم قرار می گیرد تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد. بهتر است آینه هایی که در میز آرایش استفاده شده است، پیچ شده باشند. مخصوصا برای کسانی که فرزند کوچکی دارند نوع پیچ شده مناسبتر است. 

پا تختی در سرویس خواب 

پاتختی در سرویس خواب در کنار تخت قرار می گیرد و محلی برای قرار گیری چراغ خواب، ساعت و وسایلی این چنینی است. می توانید لیوان آب و یا قرص خود را روی آن قرار داده تا در طول شب استفاده کنید. ابعاد مناسب برای پاتختی 40 و 50 سانتی متر است. ارتفاع در پاتختی متنوع است ولی معمولا باید به صورتی باشد که وقتی روی تخت خوابیده اید، آن را ببینید. 

پاف در سرویس خواب 

پاف ها در کنار سرویس خواب ارائه می شود. مانند صندلی است و مکانی برای نشستن است. می توانید وسایل خود را روی آن هم قرار دهید. علاوه بر موارد کاربردی اش، به اتاق خواب زیبایی خاصی می بخشد. بعضی از پاف ها صندوقدار هستند که می توانید وسایلی را در آن ها قرار دهید. 

پاف سرویس خواب

اهمیت در جنس و رنگ و طرح اجزاء سرویس خواب 

طرح در بعضی از اجزاء تشکیل دهنده سرویس خواب اهمیت زیادی دارد. مثلا کمد با اندازه ای مناسب باعث می شود که وسایل خود را درون آن قرار داده و به اتاقتان نظم بدهید. پاتختی های کشودار هم گزینه های خوبی هستند تا وسایل خرد و ریز خود را درون آن جای دهید. برای اطلاعات بیشتر درباره خرید مبل به مطلب فروش مبل راحتی اقساطی مراجعه کنید. 

ویژگی سرویس خواب جدید 

  • از متریال های خوب استفاده شده اند. 
  • طرح هایی ساده و شیک دارند. 
  • رنگ های خنثی دارند. 
  • از خط های ساده و موازی در طرح آن ها استفاده شده است. 
سخن آخر 

در این مطلب به موارد مهمی که در خرید سرویس خواب اقساطی باید به آن ها توجه شود، اشاره کردیم. برای اشنایی با شرایط ویژه و آسانی که در خرید اقساطی سرویس خواب وجود دارد می توانید به راحتی آن را تهیه کنید. می توانید با کارشناسان مجموعه نامیراکالا در ارتباط باشید. 

بازخوردها
    ارسال نظر