فروش مبل راحتی اقساطی

خانم رجایی سه شنبه 4 خرداد 1400 - 15:06
فروش مبل راحتی اقساطی
فروش مبل راحتی اقساطی از امکانات ویژه نامیراکالا به منظور رفاه حال مشتریان عزیز است. می توانید انواع مبلمان راحتی را با بهترین کیفیت و با اطمینان از فروشگاه معتبر نامیراکالا خریداری کنید.


مبل راحتی اقساطی 

یکی از مهم ترین خدمات شرکت نامیراکالا امکان ارائه فروش مبل راحتی اقساطی است. در این فروشگاه با وجود شرایط ویژه خرید اقساطی می توانید به راحتی برای تهیه مبلمان خودتان اقدام نمایید و خرید مطلبوب خودتان را به راحتی انجام دهید. 

مبل راحتی 

مبل وسیله ای برای منزل است که هم برای نشستن و هم برای کار کردن از آن استفاده می شود. اغلب افراد دوست دارند که در دکوراسیون منزلشان جایی را برای گذاشتن مبل اختصاص بدهند. حتی اگر دارای خانه های کوچک هم باشند باز به نحوی اقدام به تهیه این وسیله می نمایند. مبل، فضای خانه و دکوراسیون را زیبا و چشمگیر می کند. 

درباره ساختار مبل باید بگوییم که یا فلزی و یا چوبی هستند. روکش مبل یا از جنس پارچه های مختلف است و یا از جنس چرم می باشد و در بعضی از مبل ها هم از چرم و هم از پارچه استفاده شده است. مبل های راحتی از انواع مبل ها هستند که در بدنه آن ها چوبی وجود ندارد و دارای پایه های کوتاه و دسته های پهنی است که دارای قیمت مناسبی هم نسبت به دیگر انواع مبل ها هم می باشد. مبل راحتی از آن دسته از مبل هایی است که هر خانواده ای دوست دارد یکدست از ان را در خانه اش داشته باشد. در ادامه بیشتر درباره ویژگی مبلمان راحتی و فروش مبل راحتی اقساطی می خوانیم. 

مبل راحتی

انواع مبل راحتی 

مبل راحتی در انواع مختلف وجود دارد که با توجه به نیاز افراد طراحی شده است. می توان به کاناپه، مبل لاویست، فوتون و مبل تخت خوابشو اشاره کرد. می توان به مبل های ال شکل و مدرن و فانتزی هم اشاره کرد. افراد با توجه به سلیقه شخصی و سبک خانه شان اقدام به تهیه مبل راحتی برای منزل خودشان را دارند. 

ویژگی مبلمان راحتی 

  • دارای نشیمن نرم و راحت 
  • ارتفاع کمتر نسبت به مبل های کلاسیک 
  • دارای دسته های پهن و بالشتی 
  • استفاده از پارچه در بیشتر جاهای مبل 
  • تغییر اساسی در مبل تنها با تعویض پارچه مبل 

تعویض پارچه مبل راحتی 

بعضی ها برای تغییر دکوراسیون منزل، ترجیح می دهند که مبلمانشان را عوض کنند که این کار هزینه بالایی را در بر دارد. اما در مبل راحتی با تعویض پارچه مبل می توان با هزینه کمتری مبل منزل را تغییر داد و نو نمود. 

بهترین نوع پارچه برای روکش مبل راحتی 

هنگامی که تصمیم به خرید مبل راحتی را می گیرید باید به نوع پارچه رو مبلی دقت کنید. اگر پارچه مقاوم و خوبی نداشته باشد، مبل شما خیلی زود فرسود می شود و مجبور خواهید بود که اقدام به تهیه مبل جدیدی نمایید. بهتر است بهترین و مناسب ترین نوع پارچه را برای خود انتخاب کنید. بهتر است هنگام انتخاب پارچه از پارچه های کشی و پرزدار انتخاب نکنید. حتما از مرغوب بودن پارچه اطمینان داشته باشید و از فروشنده درخواست ضمانت کالا داشته باشید. 

انواع مختلف پارچه برای مبل راحتی 

  • پارچه شانل 
  • مخمل نانو میکرو 
  • سلطنتی و غیره 

پارچه مخمل

برای مبل های راحتی اغلب از پارچه های مخمل و چرم و یا ترکیبی از هر دو استفاده می شود. انتخاب پارچه یک انتخاب کاملا شخصی است که به سلیقه خریدار بستگی دارد. اما بدانید که برای مبل های راحتی بهترین انتخاب پارچه های مخملی براق است. 

پارجه رومبلی

ویژگی یک پارچه مبلی خوب 

  • دارای تراکم زیاد 
  • احساس یکدستی هنگام دست کشیدن روی پارچه 
  • احساس کردن وجود فشردگی در پارچه 

ویژگی دوخت یک مبلمان خوب 

مبلی که با کیفیت است و از متریال خوب ساخته شده است، دوخت آن با فشارهای ناشی از نشستن و بلند شدن باز نمی شود و البته در این باره پارچه روکش و تراکم آن هم بسیار مهم است. مثلا اگر مقدار پارچه روکش کم باشد، پس از مدتی از جای درزها باز می شود. در مقابل دقت کنید که از خرید مبل هایی با روکش شل هم امتناع نمایید. 

چیدمان مبل راحتی 

چیدمان مبل راحتی

برای چیدمان مبل راحتی یک انتخاب اساسی در پذیرایی و اتاق نشیمن داشته باشید. مبل راحتی برای خانه هایی با متراژ کم بسیار مناسب و انتخاب به جایی است. با چیدمان درست از مبل های راحتی می توانیم فضایی دوستانه و صمیمی را ایجاد کنیم. 

گارانتی مبل راحتی 

اگر می خواهید مبلی با کیفیت و مناسب را خریداری کنید بهتر است تقاضای فاکتور را از فروشنده داشته باشید. هیچ فروشنده ای اعتبار خود را فدای کیفیت بد نمی کند. اگر مبلی گارانتی باشد، خیالتان راحت باشد که آن مبل از نظر کیفیت، ضمانت دارد و دارای متریال خوب می باشد. 

سخن آخر 

برای خرید مبل راحتی با کیفیت موارد بالا را در نظر گرفته و از فروشگاه نامیرا کالا با شرایط ویژه فروش مبل راحتی اقساطی و لوازم خانگی اقساطی می توانید با اطمینان خرید نمایید. برای دریافت اطلاعات و شرایط خرید به سایت ما در قسمت شرایط خرید اقساطی مراجعه کنید. 

بازخوردها
    ارسال نظر