فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت و بدون ضامن

خانم رجایی چهارشنبه 5 آذر 1399 - 11:54
فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت و بدون ضامن
نامیراکالا طرح ویژه فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت و بدون ضامن ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی را در دستور کار دارد.


فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت و بدون ضامن ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند تا پایان سال 1401 بدون پیش‌پرداخت و بدون ضامن از فروشگاه نامیراکالا، لوازم خانگی را به صورت اقساطی خریداری نمایند.

متقاضیان محترم می‌توانند جهت خرید اقساطی یکی از اقدامات زیر را انجام دهند:

* تماس با کارشناسان نامیراکالا از طریق شماره تلفن 02134729000 (20 خط)

* ارسال پیام در اپلیکیشن واتساپ به شماره 09331810881

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی کالای خانگی به شرح زیر است:

  • 1- شناسنامه متقاضی
  • 2- کارت ملی
  • 3- دفترچه بیمه تأمین اجتماعی

شرایط فروش اقساطی

  1.  در خرید اقساطی از طریق سایت نامیرا کالا نیازی به ارائه چک و ضامن نمی باشد و خرید اقساطی به صورت کسر از حقوق انجام می‌گیرد.
  2. تعداد اقساط جهت استفاده از خدمات و کالا های مورد نیاز 12 ، 18 و 36 ماهه میباشد. 
  3. با توجه به وضعیت اعتبارسنجی،‌ امکان خرید اقساطی تا سقف 100 میلیون تومان وجود دارد.

مشاهده لیست لوازم خانگی قسطی

تعیین تعداد اقساط در نامیراکالا

تعداد اقساط با توجه به موارد زیر تعیین می‌شود:

  1. نوع کالا یا خدمات مورد استفاده:
    بعنوان مثال برای استفاده از خدمات دندانپزشکی اقساطی حداکثر تعداد اقساط 10 ماهه است اما متقاضیان در خرید لوازم خانگی اقساطی از اقساط 12 ،‌ 18 و 36 ماهه بهره مند خواهند شد.
  2. مبلغ خرید اقساطی: مبالغ کمتر از 20 میلیون تومان حداکثر 12 ماهه و مبالغ بیش از 20 میلیون،‌ تا سقف 100 میلیون تومان 18 و 36 ماهه
  3. اقساط 36 ماهه صرفا در طرح رفاه کالا قابل انتخاب است.

خرید لوازم خانگی

 امروزه خرید لوازم خانگی به یک دغدغه فکری مخصوصا برای جوان ها و افرادی که قصد تشکیل زندگی را دارند، تبدیل شده است. با بالا رفتن ارز و هزینه های زندگی، قدرت خرید پایین آمده و بسیاری از متقاضیان خرید لوازم خانگی نمی توانند به یکباره مبلغ زیادی را برای خرید لوازم خانگی صرف کنند. از این رو در فروشگاه اینترنتی نامیراکالا شرایط ویژه ای را برای عزیزان در نظر گرفته ایم که در این مقاله تحت عنوان لوازم خانگی اقساطی با یارانه به جزئیات آن می پردازیم.

خرید کالا های مورد نیاز و لوازم خانگی اقساطی از نامیراکالا 

در نامیراکالا به منظور رفاه حال عزیزان متقاضی، شرایطی ویژه و آسان برای خرید لوازم خانگی و کالاهای اساسی به صورت اقسطی در نظر گرفته شده است. از این کالاها می توان به موارد زیر اشاره داشت. 

  • یخچال و فریزر
  • ماشین لباسشویی
  • اجاق گاز
  • ماشین ظرف شویی
  • تلویزیون
  • سرویس خواب
  • جارو برقی
  • میز تلویزیون
  • مبلمان راحتی
  • سرویس خواب
  • میز ناهارخوری
  • میز تلویزیون

نحوه خرید لوازم خانگی اقساطی از نامیراکالا

برای خرید لوازم خانگی از نامیراکالا دو حالت وجود دارد. هم می توانید خرید نقدی انجام دهید و هم می توانید خرید اقساطی در نامیراکالا داشته باشید. خرید خود را می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه معتبر نامیراکالا داشته باشید. 

خرید آنلاین از نامیراکالا 

شما می توانید وارد سایت شوید و برای خود یک حساب کاربری بسازید. کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. کارشناسان ما یکسری از مدارک از شما می خواهند که پس از بررسی نهایی و تایید مدارک، کالای خریداری شده توسط شما برایتان ارسال می گردد. 

لوازم خانگی اقساطی 

تعریف از وسایل خانگی به کاربرد آن وسیله بستگی دارد. می توان اینگونه گفت که به ماشینی که برای استفاده خانگی چون تمیز کردن و پخت و پز می پردازد و برای عملکرد خاصی طراحی شده است، لوازم خانگی می گویند.

لوازم خانگی بزرگ

این لوازم به عنوان کالاهای بزرگ شناخته می شوند. شامل سیستم های تهویه، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، یخچال و فریزر، اجاق گاز، آبگرمکن و ماکروویو و ... می شود. معمولا این کالاها از گذشته سفید رنگ بودند و به همین علت به آن ها کالای سفید هم گفته می شود.

لوازم خانگی کوچک

لوازم خانگی کوچک

به طور معمول به ماشین های الکتریکی کوچک خانگی گفته می شود که بسیار راحت حمل و نصب شده است. بسیاری در طبقه لوازم خانگی آشپزخانه هستند، مثل قهوه سازها، پلوپزها، سرخ کن ها، تسترها و غیره.

چند نکته مهم در خرید اقساطی لوازم خانگی

لوازم خانگی کاربردی برای زندگی امروز و استفاده در آشپزخانه ها و منازل امروزی لازم و ضروری است. اگر دوست دارید یک راهنمای خوب در خرید لوازم خانگی داشته باشید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

خرید لوازم خانگی کار آسانی نیست. بازاری پر از برند و مارک های مختلف که نمی دانید کدامیک گزینه بهتری است. ممکن است با معرفی آپشن ها و اصطلاحات تخصصی شما را گیج کنند و حتی فریب هم بخورید.

چشم مشتریان برای خرید لوازم خانگی

بیشتر مشتریان یک ضعف بزرگی دارند، این ضعف مربوط می شود به این که به فضای خانه و یا آشپزخانه خود توجهی ندارند. در واقع انتخاب یک وسیله برای خانه باید با توجه به فضای خانه تان باشد. اینگونه دیگر متحمل هزینه های گزاف و زیاد هم نمی شوید و خرید لوازم خانگی آن هم به طور اقساطی دیگر یک دغدغه مالی برای شما از بابت پرداخت کلی هزینه ایجاد نمی کند.

مشتری در حال خرید وسایل خانگی

آپشن های گرانی که به کارتان نمی آید

هنگامی که می خواهید یک وسیله لوکس و چشمگیری را تهیه نمایید، بی شک این را بدانید که هزینه زیادی را برای لوکس بودن و وجود آپشن هایی پرداخت می کنید که خیلی به کارتان نمی آید.

در ابتدا مشتری جذب این آپشن ها می شود و به هر نحوی شرایط پرداخت را هم انجام می دهد ولی در هنگام استفاده از وسیله به مرور زمان متوجه می شود که خیلی از آن آپشن ها به کارش نمی آید و استفاده ای نمی شود. در هنگام خرید وسیله خانگی قبل از هر چیزی بهتر است که نیازهای منطقی خود را در نظر بگیرید و به آپشن های گران که کاربردی هم نیستند توجهی ننمایید.

توجه نکردن به شعارهای تبلیغاتی

اغراق کردن از شگردهای دنیای تبلیغات است. در واقع در تبلیغات همه حقایق را با شما در میان نمی گذارند. درباره کالا و معایب و فواید آن تحقیق و بررسی نمایید تا بتوانید تصمیمی منطقی در خرید لوازم خانگی داشته باشید. 

از فروشنده درخواست فاکتور کنید

حتما در قبال خریدی که انجام می دهید، به صورت دقیق و شفاف مشخصات محصول در فاکتور باید ذکر بشود تا در بروز مشکل و یا ایرادی از کالای خریداری شده بتوانید مراجعه کرده و از فروشنده و یا نمایندگی های معتبر کالا درخواست حل مشکل داشته باشید.

چک کردن برچسب انرژی لوازم بزرگ

حتما در هنگام خرید کالای خانگی چون یخچال، فریزر، جاروبرقی، لباسشویی و ظرفشویی و غیره به برچسب انرژی توجه کنید. هر چه سیله شما به درجه A نزدیکتر باشد، دستگاه برقی شما، برق کمتری را مصرف می کند. هرچه که به فلش G که بیشترین میزان مصرف برق است نزدیکتر بشود، بیشترین میزان مصرف انرژی را دارد و بازدهی آن هم به نسبت پایینتر است.

برچسب انرژی

چرا خرید لوازم خانگی اقساطی به صورت آنلاین؟

با پیشرفت دنیای فن آوری و تکنولوژی دنیای امروز بسیار متفاوت شده است. خرید کالا و اجناس مورد نیاز معمولا زمان می برد و خسته کننده می شود. فروشگاه های آنلاین راه اندازی شدند و امکان خرید بسیار راحت و آسان شد. می توان بدون صرف وقت و حتی هزینه رفت و آمد یک خرید خوب از فروشگاه را داشت. ولی با بالا رفتن قیمت کالاهای خانگی و اجناس، توان خرید مردم پایین آمده است. میزان خرید هم کاهش پیدا کرده است. حال باید راهی آسان برای خرید لوازم خانگی ایجاد کرد.

خرید اقساطی لوازم خانگی

با توجه به وجود مشکلات هزینه ای برای خرید لوازم خانگی یک راه موثر با عنوان خرید اقساطی لوازم خانگی ایجاد شد. با این روش عزیزان هم وطن می توانند به راحتی وسایل و لوازم خانگی مورد نیازشان را از فروشگاه های معتبر و آنلاینی چون نامیراکالا تهیه و خریداری نمایند. با خرید اقساطی دیگر نگران نیستند که هزینه ای بالا و هنگفت را در یک زمان پرداخت نمایید.

  • مزیت خرید لوازم خانگی اقساطی در نامیراکالا
  • نیاز به ضامن ندارد
  • خرید بصورت آنلاین و بدون صرف وقت انجام می شود
  • کم شدن بار و فشار مالی از خریدار
  • شرایط ویژه برای مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • وجود شرایط استثنایی برای افراد زیر 65 سال
  • فروش اقساطی کالا برای کارمندان و بازنشستگان شهرداری تهران

لوازم خانگی بدون پیش پرداخت

با توجه به بالا بودن قیمت های لوازم خانگی و پرداخت های هنگفتی در جهت خرید آن ها، افراد باید مبالغ زیادی را صرف هزینه های خرید لوازم خانگی کنند. اما صاحبان کالاها و برخی از فروشگاه ها شرایطی را ایجاد کرده اند که هم به نفع خریدار باشد و هم به نفع فروشنده باشد. در صورت ایجاد شرایط مطلوب مثل خرید اقساطی بدون پیش پرداخت مشتریان بیشتری متقاضی برای تهیه و خرید لوازم خانگی می شوند. یکی از این شرایط ویژه خرید لوازم خانگی بدون پیش پرداخت است.  در واقع همه مبلغ کالا به صورت از دم قسط پرداخت می شود.

لوازم برقی قسطی

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی از نامیراکالا

  • نیازی به چک و ضامن نیست.
  • تعداد اقساط حداقل 5 قسط و حداکثر 13 قسط می باشد.
  • می توانید خریدی ما بین 2 ملیون تا 20 ملیون تومان را داشته باشید.

محصولات موجود در فروشگاه لوازم خانگی نامیراکالا

انواعی از محصولات ضروری و مورد نیاز زندگی امروز در نامیراکالا وجود دارد. از این محصولات می توان به دسته های زیر اشاره کرد.

  • کالاهای دیجیتال که شامل گوشی، لپ تاپ، تبلت و کنسول بازی است.
  • لوازم خانگی که شامل یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز، مایکروویو و سرویس خواب است.

خرید لوازم خانگی با یارانه

قبل از هر چیز در همینجا این نکته ذکر شود که شرایط خرید لوازم خانگی با یارانه در فروشگاه آنلاین نامیراکالا وجود ندارد، بر اساس ماده 7 قانون هدفمندی یارانه‌ها، 50 درصد از درآمد حاصل از هدفمندی، به خانوارها تعلق می‌گیرد که با اجرای طرح تأمین، امکان خرید 10 قلم کالا از محل این یارانه‌ها به صورت اقساطی و با تخفیف برای رفاه حال خانواده ها انجام می شود. خرید لوازم خانگی با یارانه به دو روش نقدی و لوازم خانگی اقساطی با یارانه انجام می گیرد.

در خرید نقدی لوازم خانگی اقساطی با یارانه متقاضی و خریدار محصول را انتخاب می کند و با درصد مشخصی تخفیف به خرید آن اقدام می کند.

لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی نامیرا کالا

فروشگاه اینترنتی نامیرا کالا خدماتی ویژه را برای قشر زحمت کش جامعه « بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و خانواره معظم ایشان » در نظر گرفته است. نامیراکالا در سال 1395 پا به عرصه فروشگاه داری اینترنتی گذاشته و با شعار فروش محصولات و خدمات بدون واسطه و با کیفیت مطلوب فعالیت خود را آغاز کرد. هدف اصلی مدیریت و پرسنل فروشگاه اینترنتی نامیرا کالا، جلب رضایت مشتری است که با تشکر از خداوند متعال و مشتریان گرامی، تا کنون هیچ گونه نارضایتی در خصوص کالا ها و خدمات دریافتی اعم از کیفیت، قیمت، اصل بودن و ... به واحد پشتیبانی اعلام نگردیده که این نشان از تحقق هدف تیم نامیرا کالا دارد.

فروش اقساطی نامیرا کالا

فروش اقساطی نامیرا کالا از شرایط بسیار ویژه ای برخوردار است. از مواردی که این فروشگاه بر روی آن بسیار تاکید دارد، حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران است. این فروشگاه شرایط بسیار آسان با توجه به وضعیت معیشتی عزیزان، فراهم آورده است. تا هم یک خرید از محصولات با کیفیت و استاندارد انجام شود و هم اینکه خیلی راحت افراد از پس هزینه های بالای لوازم خانگی برآیند.

شرایط فروش لوازم خانگی اقساطی و کالاهی دیگر در نامیرا کالا

باید این را در نظر داشته باشید که با بهره گیری از فروش اقساطی نامیرا کالا دیگر نیازی به ارائه چک و حتی نیست. نامیرا کالا مشکل شما را در پیدا کردن ضامن و گرفتن دسته چک از بانک به کلی حل کرده است. از دیگر شرایط استثنائی فروش اقساطی نامیرا کالا این است که تعداد اقساط برای استفاده و خرید لوازم خانگی مورد نیاز بین 5 تا 12 قسط می باشد.

  1. از دیگر شرایط مهمی که فروشگاه نامیرا کالا برای مشتریان خود ایجاد کرده است، این است که سن خریدار می تواند زیر 65 سال باشد تا از این خدمات برخودار شوید. با به وجود آوردن این شرایط، نامیرا کالا مجموعه ای زیاد از مشتریان خود را دارا است.

مراحل خرید لوازم خانگی اقساطی از نامیراکالا

  1. ورود به سایت و ساخت پروفایل شخصی
  2. ارائه مدارک مورد نیاز که هم به صورت آنلاین و هم حضوری امکانپذیر است. 
  3. انتخاب کالا و خدمات مورد نیاز و ثبت سفارش
  4. بررسی مدارک توسط کارشناسان نامیراکالا
  5. تایید واحد فروش اعتباری 
  6. ارسال کالا درب منزل مشتری

سخن آخر

با توجه به مقاله و مطلبی که مطالعه نمودید، راه های مناسب و آسانی برای خرید اقساطی کالاهای اساسی مورد نیاز شما فراهم است. دیگر نگرانی از بابت خرید لوازم خانگی و پرداخت هنگفت آن در یک زمان نیستید. تیم نامیرا کالا سعی کرده است تا با فراهم کردن شرایط عادلانه و به صرفه در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی باری از دوش زحمت کشیدگان بازنشسته بردارد. با توجه به این که نامیرا کالا در فروش اقساطی لوازم خانگی شرایط عالی و ویژه ای را به وجود آورده است این موضوع فقط به بازنشستگاه خلاصه نمی شود و اشخاصی که زیر ۶۵ سال هستند می توانند از این شرایط استثنایی بهره ببرند.

بازخوردها
    ارسال نظر