خرید تبلت اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

خانم رجایی سه شنبه 9 شهریور 1400 - 11:22
خرید تبلت اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی
این روزها بسیاری متقاضی تبلت هستند که با توجه به قیمت های بالا در کالاهای دیجیتال، نامیراکالا شرایط بسیار خوبی برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نظر گرفته است. خرید تبلت اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نامیراکالا


خرید تبلت اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

تبلت یا رایانه لوحی یک دستگاه الکترونیکی است که کاربردهای بسیاری دارد. قیمت تبلت ها معمولا با یک کامپیوتر ارزان برابری دارد، بخاطر همین بسیاری از افراد نمی توانند این وسیله لازم و کاربردی را تهیه نمایند. با توجه به اینکه قیمت ها بسیار صعودی بوده است، بهتر است تولیدکنندگان و فروشگاه های عرضه لوازم دیجیتال شرایط بهتر و آسانی را برای مشتریان و متقاضیان قرار دهند. خرید تبلت اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نامیراکالا از شرایط ویژه و مناسب خرید در کالاهای دیجیتال است. 

خرید تبلت

کاربرد تبلت چیست؟ 

از مهم ترین کاربردهای تبلت کار با اینترنت است که نیازی به موس و کیبورد ندارد و همه چیز در همان لوح خلاصه می شود. از موارد مهم کاربرد تبلت می توان به گزینه های زیر اشاره کرد. 

تبلت وسیله ای راحت برای کار با اینترنت است.

تبلت به راحتی می تواند از طریق وای فای و مودم های جی پی آر اس به اینترنت متصل شود. قابلیت نصب انواع مرورگرها بر روی تبلت ها امکان پذیر است. در تبلت ها قابلیت استفاده از vpn وجود دارد. می توان از کیبورد فارسی و انگلیسی در تبلت ها استفاده کرد. امکان استفاده از ویدئو چت و یاهو مسنجر و کلیه برنامه های چت در تبلت ها وجود دارد. 

تبلت وسیله برای مطالعه است. 

می توان از تبلت به عنوان یک کتاب الکترونیکی استفاده کرد که قابلیت خواندن فرمت های مختلف مثل pdf  و غیره وجود دارد. امکان نصب انواع viewer بر روی انواع نرم افزارها وجود دارد. می توان با تبلت انواعی از کتاب های آموزشی صوتی و تصویری را مطالعه کرد. 

می توان از تبلت برای تماشای فیلم و سریال استفاده کرد. 

می توان فیلم ها را با نواع فرمت ها با زیرنویس در تبلت مشاهده کرد. امکان نصب انواه player ها هم وجود دارد. 

با تبلت می توان آلبوم عکس دیجیتال تهیه کرد. 

می توان آلبوم عکس خانوادگی به صورت کلاسه بندی تهیه کرد. امکان نمایش تصاویر به صورت اتوماتیک هم وجود دارد. امکان نمایش انواع فرمت تصاویر با این وسیله دیجیتال وجود دارد. 

کاربرد تبلت

سرگرمی با تبلت 

از تبلت می توان برای سرگرمی هم استفاده کرد. می توانید بازی های زیادی را روی تبلت نصب کنید و سرگرم شوید. 

انتخاب تبلت برای دانش آموزان 

با توجه به اینکه این روزها آموزش ها و کلاس های درسی غیر حضوری شده است و آنلاین صورت می گیرد، والدین درصدد تهیه تبلت برای فرزندان دانش آموز خود هستند. دانش آموزان برای یادگیری مطالب درسی باید از یک تبلت خوب و باکیفیت استفاده کنند. در واقع تبلتی برای دانش آموزان کاربردی است که بتوانند آموزش ها و کلاس های درسی را به صورت آنلاین مشاهده کنند و یاد گیرند. اما باید تبلت هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم شرایط خرید خوبی فراهم گردد تا با توجه به قیمت های بالا، تهیه اش راحت و بی دغدغه باشد. فروشگاه نامیراکالا شرایط بسیار آسان و ویژه ای را برای شاغلین و بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در نظر گرفته است تا خرید خود را آسان و اقساطی انجام دهند. در ادامه مزیت این شرایط را بیان می کنیم. 

تبلت دانش آموزی

شرایط خرید تبلت اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی 

  • نیازی به چک و ضامن نیست. 
  • حذف بروکراسی اداری در خرید اقساطی 
  • نامیراکالا انواع متنوعی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات اقساطی را موجود دارد .
  • ارسال کالا درب منزل 
  • امکان خرید اینترنتی و آنلاین 
  • پرداخت اقساط در 6 ماه

مزیت استفاده از تبلت چیست؟ 

  • قابلیت حمل دارد. کوچک و سبک تر از لپ تاپ است. 
  • با تبلت می توان خیلی از کارهای ابتدایی را انجام داد. برای یادداشت کردن و چک کردن ایمیل و برنامه ها می توان از تبلت استفاده کرد. 
  • از تبلت می توان برای بازی و سرگرمی استفاده کرد. 
  • می توان با برنامه های جانبی سطح کاربری تبلت را بالا برد. 
  • عمر باطری ها در تبلت طولانی تر از لپ تاپ است. نیازی نیست برای شارژ آن دائما به دنبال پریز برق باشید. 

در خرید تبلت باید به چه مواردی توجه کرد؟ 

برای انتخاب یک کالای دیجیتال خوب و مناسب مثل تبلت باید ویژگی آن را شناخت و با آشنایی برای خرید یک تبلت اقدام کنید و انتخاب تبلت باید با توجه به نیاز هر فرد از ان انجام گیرد. چند مورد مهم که باید در خرید یک تبلت دقت شود را اشاره می کنیم. 

  1. سیستم عامل 
  2. عملکرد و قدرت پردازشی 
  3. صفحه نمایش تبلت 
  4. طول عمر باطری 
  5. ظرفیت باطی 
  6. ظاهر و طراحی تبلت 
  7. دوربین 
  8. حافظه داخلی و مموری 
  9. اتصالات و ارتباطات 

بیشتر از اینکه باید در خرید تبلت به موارد بالا توجه شود، تجربه کاربری هم برای انتخاب تبلت خوب، اهمیت زیادی دارد. می توانید قبل از خرید تبلت از کسانی که استفاده کرده اند و تجربه دارند پرس و جو کنید تا انتخابی آگاهانه داشته باشید. ایرادات و مزایای کالا را بررسی کنید و متناسب با نیاز خود انتخابتان را انجام دهید. برای خرید تبلت اقساطی به وبسایت نامیراکالا مراجعه کنید. می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. 

بازخوردها
    ارسال نظر