خرید لوازم خانگی قسطی

خانم رجایی پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 10:22
خرید لوازم خانگی قسطی
خرید لوازم خانگی اقساطی با شرایط ویژه و آسانی در نامیراکالا جهت رفاه هم وطنان عزیز وجود دارد. متقاضیان خرید اقساطی با مشاهده شرایط خود در این فروشگاه از سایت نامیراکالا می توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.


خرید لوازم خانگی قسطی

خرید کالا به خصوص لوازم خانگی به صورت خرید لوازم خانگی قسطی از زمان های قدیم در میان مردم رواج داشته و افراد مختلف جهت خرید لوازم و وسایل مختلف برای تهیه جهیزیه عروس یا استفاده شخصی گاهی از امکان خرید قسطی آنها بهره می بردند.

شرایط بد اقتصادی ایران طی چند سال اخیر باعث شده مردم قدرت خرید نقدی کمتری نسبت به گذشته داشته باشند و در این شرایط فروشندگان لوازم و اجناس نیز جهت رفاه حال عموم مردم بیشتر از گذشته نسبت به فروش اقساطی کالاهای خود اقدام می کنند تا در این شرایط اقتصادی به خریداران کمک کنند.

 مزایای خرید اقساطی نسبت به خرید نقدی اجناس

خرید لوازم خانگی اقساطی باعث می شود افراد تمام سرمایه خود را برای خرید لوازم و وسایل خرج نکنند و قادر باشند مقداری از سرمایه خود را به عنوان منبع مالی در اختیار کسب و کار خود داشته و از آن درآمد کسب کنند.

  1. از طرف دیگر، خانواده هایی که در پی خرید جهیزیه هستند نیز می توانند به صورت اقساطی مبلغ خرید لوازم خانگی را پرداخت کرده و با صرفه جویی در بخشی از هزینه های خرید جهیزیه، سایر هزینه های برگزاری عروسی را با خیال راحت بپردازند.
  2. متاسفانه چون بازار ایران دچار تورم شدیدی است، کالایی که امروز به صورت اقساطی میتوان خرید و حتی برای آن سود نیز پرداخت می شود، در طولانی مدت مطمئناً گران تر شده و حتی ممکن است در پایان دوره اقساط، قیمت کالای خریداری شده از قیمت نهایی پرداختی نیز با ارزش تر شده باشد.
  3. به همین علت، بهتر است به جای نگهداشتن پول نقد به این امید که در آینده با جمع شدن سرمایه کافی، وسیله ای خریداری شود، لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی، یخچال، مبل، تلویزیون و غیره به صورت اقساط خریداری شوند.
  4. از دیگر مزایای خرید اقساطی، امکان بازپرداخت بلند مدت و تحویل آنی محصول خریداری شده است. در واقع افراد میتوانند محصول مورد نظر خود را در هر زمانی خریده و بعد از چند ماه مبلغ آن را پرداخت کنند. با توجه به اینکه فروشگاه های معتبر معمولا برای بازنشستگان دارای حقوق تسهیلات ویژه ای قایل می شوند، با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه و یا حتی به صورت از دم قسط می توان لوازم خانگی مورد نظر را خریداری کرده و در لحظه خرید آنها را به منزل برد.
  5. خرید قسطی این امکان را به کارجویان و کارآفرینان می دهد که لوازم مورد نیاز برای کسب درآمد خود مانند یک دستگاه لپ تاپ برای دورکاری در منزل را به صورت قسطی با پرداخت مبلغ کمی خریداری کرده و با کسب در آمد از آن وسایل، اقساط ماهیانه را بپردازند.

شرایط فروش اقساطی کالا در نامیرا کالا

  • افراد برای خرید به صورت اقساطی از طریق سایت نامیرا کالا ملزوم به ارائه چک و ضامن نمی باشند
  • متقاضیان خرید اقساطی کالا می توانند کالاهای مورد نیاز خود را بین ۵ تا ۱۲ قسط خریداری نمایند.
  • مشتریان می توانند حداقل ۲۰ میلیون ریال و حداکثر ۲۰۰ میلیون ریال به صورت اقساطی خرید نمایند.

امکان خرید چه کالاهایی به صورت قسطی در نامیرا کالا وجود دارد؟

در طرح فروش اقساطی کالا در سایت نامیرا کالا متقاضیان می توانند کالاهای موردنظرشان را با تعداد اقساط ۱۰ ماهه در رسته لوازم خانگی، اقساط ۶ ماهه در رسته کالای دیجیتال، اقساط ۱۰ ماهه در رسته دندانپزشکی، اقساط ۱۲ ماهه در رسته مبلمان راحتی و اقساط ۶ و ۸ ماهه جهت بیمه خودرو خریداری  کنند.

متقاضیان خرید اقساطی کالا باید دارای سن زیر ۶۵ سال بوده و در صورتی که سن متقاضی بالای ۶۵ سال باشد، با ارائه یک ضامن زیر ۶۵ سال که دارای چک باشد می تواند خرید خود را انجام دهد.

جمع بندی

انسان زمانی که به سن بازنشستگی می‌رسد باید از ثمره سالها تلاش و کوشش خود لذت برده و با خیالی آسوده و روانی آرام از زندگی خود لذت ببرد. هدف فروشگاه اینترنتی نامیرا کالا لذت بخش تر کردن دوران بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و شاغلین و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و خانواده هایشان است. از همین رو این فروشگاه با گردآوری کارشناسان خبره اقتصادی، اجتماعی و فراهم کردن شرایطی مناسب به صورت فروش اقساطی برای فروش کالاهای استاندارد و با کیفیت سعی در ایجاد بستری قابل اعتماد جهت فروش اقساطی کالا داشته است.

بازخوردها
    ارسال نظر