خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک

خانم رجایی سه شنبه 6 مهر 1400 - 09:26
خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک
خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک و ضامن با شرایط ویژه برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در فروشگاه اینترنتی و انلاین نامیرا کالا وجود دارد.


خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک

همه ما با واژه خرید اقساطی آشنا هستیم. و آن را شنیده ایم. خرید اقساطی همان گونه که از اسمش پیداست، پرداخت هزینه خرید کالا به صورت اقساطی و قسمت قسمت است و یکجا نمی باشد. با توجه به اینکه تهیه لوازم خانگی برای هر خانه ای لازم است، باید شرایط خرید آن هم راحت باشد تا همه افراد استفاده کنند. راه های زیادی برای آسان نمودن این خرید است که خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک یکی از این راه ها است. 

خرید اقساطی لوازم خانگی

انواع خرید اقساطی لوازم خانگی 

خرید اقساطی انواع مختلفی دارد که هر تولیدکننده و یا فروشگاهی آن را برای مشتریانش تعیین کرده و قوانین و شرایط خاص خودش را دارد. از این انواع می توان موارد زیر را نام برد. 

  • خرید اقساطی با چک 
  • خرید اقساطی با ضامن 
  • خرید اقساطی بدون بهره و با چک و ضامن 
  • خرید اقساطی بدون چک و ضامن 
  • و غیره

تعداد اقساط هم در خرید اقساطی کالا به شرایط اقساطی در آن فروشگاه بستگی دارد. بعضی از فروشگاه ها تعداد اقساط بیشتری را در نظر می گیرند و خب در نهایت سود بیشتری هم دریافت می کنند. با همه این تفاسیر، مشتریان عزیز باید با توجه به شرایط خاص خودشان اقدام به تصمیم گیری کنند که کدام شرایط برایشان مناسب است. 

اما بی شک از بهترین شرایط خرید اقساطی کالا می توان به خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک اشاره کرد. ارائه چک و یک ضامن معتبر در خرید اقساطی، از سد راه هایی است که برای مشتریان عزیز ایجاد می شود. نامیراکالا با ایجاد شرایط ویژه و آسان برای بازنشستگان تامین اجتماعی، شرایط سخت را از پیش پای متقاضیان خرید اقساطی کنار گذاشته و بدون ارائه چک و ضامن فروش کالا دارد. 

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک و ضامن در نامیراکالا 

نامیراکالا با توجه به تجربه ای که در فعالیت های اقتصادی و اجتماعی دارد، توانسته است اقدام به تاسیس فروشگاهی معتبر کند. این فروشگاه با تولید کنندگان و عرضه کنندگان بسیاری از محصولات و کالاهای خانگی و دیجیتال استاندارد همراه شده و برای بازنشستگان تامین اجتماعی شرایط ویژه ای در خرید اقساطی فراهم آورده است.

  • در خرید اقساطی از نامیراکالا نیازی به ارائه چک و ضامن نیست. 
  • اقساط خرید کالا در نامیراکالا بین 5 تا 12 قسط است. 
  • حداقل مبلغ خرید در نامیراکالا 2 میلیون تومان و حداکثر خرید 20 میلیون تومان است. 
  • سن متقاضی خرید اقساطی از نامیراکالا باید زیر 65 سال باشد. در غیر اینصورت باید یک ضامن زیر 65 سال به این شرکت معرفی کند. 
  • هزینه ارسال کالا درب منزل هم بر عهده خود مشتریان می باشد. 

مزیت خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک از نامیراکالا 

بسیاری از فروشگاه ها و تولیدکنندگان لوازم خانگی اقدام به فروش اقساطی در زمینه لوازم خانگی کرده اند. اما همه این فروشگاه ها و مراکز نمی توانند باب سلیقه مشتریان بوده و همه موارد را آن طور که متقاضیان خرید اقساطی مد نظر دارند، اجرا کنند. 

اما نامیراکالا توانسته است رضایت صد در صدی مشتریان را در خرید اقساطی کسب کرده و در جهت رفاه حال این عزیزان قدم بردارد. اما چرا این گونه است؟ در ادامه پاسخ سوال را در می یابیم. 

نامیراکالا انواع مختلفی از کالاهای ضروری و لوازم خانگی باکیفیت را در سبد فروش خود قرار داده است که رضایت همه مشتریان را در بر می گیرد. 

این فروشگاه هم کیفیت فنی لوازم و هم طراحی را مد نظر قرار داده است. بهترین و متنوع ترین کالاها را برای فروش اقساطی مد نظر داشته است. 

نامیراکالا در عین انتخاب بهترین و باکیفیت ترین کالاها، کالاهای با قیمت مناسب هم دارد که هر مشتری که وارد فروشگاه شود، با توجه به سلیقه شخصی و بودجه شخصی اش، حتما اقدام به خرید کرده و دست خالی از این فروشگاه خارج نمی شود. 

از دیگر مزیت های مهم در خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک بودن آن است. تهیه چک و ضامن معضل بزرگی در خرید اقساطی می تواند باشد که نامیراکالا کلا بروکراسی اداری را در این نوع خرید حذف کرده است. برای خرید اقساطی از نامیراکالا ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی مراحلی وجود دارد که در ادامه برایتان شرح می دهیم. 

مراحل خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

مراحل خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک از نامیراکالا 

  • در اولین مرحله باید وارد سایت نامیراکالا شوید و یک پروفایل شخصی بسازید. البته می توانید با دفتر فروش هم تماس بگیرید.  تا کارشناسان فروش مشاوره دهند. 
  • در مرحله بعدی باید یکسری مدارک را برای این فروشگاه تهیه نمایید. این مدارک، فیش حقوقی، پیرینت سه ماهه حساب، شناسنامه و کارت ملی هستند. 
  • در ادامه نوبت به انتخاب کالای مد نظر شما می باشد. و سپس ثبت سفارش است. 
  • مدارک توسط کارشناسان بررسی شده و با مشتری تماس گرفته می شود. 
  • بعد از تایید واحد فروش، کالا درب منزل مشتری تحویل داده می شود. 

سخن آخر 

اگر به دنبال فروشگاهی برای لوازم خانگی اقساطی هستید، بهتر است رضایت مشتریان قبلی را مد نظر داشته باشید و همچنین شرایط منحصر به فرد خود را انتخاب کنید. هرچه بروکراسی های اداری در این نوع خرید حذف شده باشد، در وقت شما صرفه جویی شده و خرید آسان تری را خواهید داشت. نامیراکالا می تواند انتخاب بسیار خوبی در خرید لوازم خانگی اقساطی باشد که همه ویژگی های مثبت در یک خرید اقساطی را دارد. 

بازخوردها
    ارسال نظر