خرید اقساطی لباسشویی کندی

خانم رجایی سه شنبه 4 خرداد 1400 - 11:09
خرید اقساطی لباسشویی کندی
لباسشویی کندی دارای کیفیت و قیمت مناسبی است. می توانید با شرایط ویژه و خاصی اقدام به خرید اقساطی لباسشویی کندی را از نامیراکالا داشته باشید.


خرید اقساطی لباسشویی کندی

تحت عنوان خرید اقساطی لباسشویی کندی در این مطلب درباره برند کندی و ویژگی های لباسشویی کندی و نحوه خرید از شرکت نامیراکالا می پردازیم. برند کندی قسمتی از تاریخ صنعتی ایتالیا بوده است. او اولین ماشین لباسشویی برای خانواده در سال 1945 در ایتالیا تولید کرد. این برند ایتالیایی بیش از 75 سال می باشد که محصولی را با ویژگی هایی منحصر به فرد و خاص تولید می کند. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت. لازم به ذکر است که این برند توسط برادران فوماگالی متولد شد. 

لباسشویی کندی

  • ترکیبی از قابیلت دسترسی 
  • نوآوری 
  • سهولت در استفاده 
  • تامین نیازهای مصرف کنندگان 

کندی در بین کالاهای برجسته و صنعتی در اروپا در لیست کالاها و لوازم خانگی سفید قرار دارد. این برند ایتالیایی طیف گسترده ای از محصولات را در قالب راه حل های قابل دسترسی و هوشمند را برای شستشو و نگهداری و پخت و پز ارائه می دهد. این برند در سال 1395 به طوری رسمی در ایران فعالیتش را آغاز کرد. این برند توانسته است تمام گروه های محصولی اش را با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا تطبیق دهد و وارد بازار کند. همچنین این برند در ایران دارای خدمات پس ار فروش است که در جهت رفاه حال خریداران ایجاد شده است. 

خصوصیت محصولات و لوازم خانگی کندی 

برند کندی

برند ایتالیایی 

کندی دارای یک صفحه لمسی ایت که به سبک ایتالیایی می باشد. نگرش این برند به سبک زندگی و غذا و خانه به گونه ای است که می توانید سبک ایتالیایی را در آن ببینید. در واقع این شرکت زیر مجموعه برند هایر است. 

سهولت در استفاده 

کندی با توجه به آسان در اختیار بودنش حتی از نظر قیمت که دارای قیمت مناسبی است نسبت به ارزش کارایی اش، به داشتن ویژگی سهولت در استفاده می شناسند. 

محصول هوشمند 

برند کندی در جهت ایجاد راحتی برای مصرف کنندگان از تکنولوزی روز استفاده کرده و محصولات و لوازم خانگی منحصر به فرد و خاصی را ارائه می دهد. 

تولید اولین ماشین لباسشویی کندی در ایتالیا 

کندی در بازار لوازم شستشو در زمینه تکنولوژی و به روز بودن پیشگام بوده است. در سال 1945 بود که اولین ماشین لباسشویی را در ایتالیا تولید کرده و روانه بازار نمود. در اواخر دهه پنجاه بود که ایجاد لباسشویی درب از جلو توانست، استاندارد اروپایی را تعیین کند که همچنان ادامه دار است. این برند در زمینه شستشو دارای تجربیات بسیاری بود که سهام مهم بازار را در بخش استراتژیک و رشد سود آور قدرتی را به دست گرفت. کندی قسمت بزرگی از تاریخ صنعتی ایتالیا به شمار می اید. زیرا این برند در 1945 توانست اولین ماشین لباسشویی خانوادگی را تولید و به بازار عرضه نماید. 

کندی توانسته است پیشرفت های صنعتی را در درون خود جای دهد. ماشین لباسشویی باید لباس ها را به طور تمیز بشویند و دارای قیمت مناسبی بوده و ظاهر زیبا و شکیلی هم داشته باشد. این برند با رعایت این موارد در تولید لباسشویی توانست کیفیت و عملکرد محصولاتش را هم بالا ببرد. او با تمرکز بر فن اوری و طراحی های کاربردی توانست پیشرفت زیادی در تولید لباسشویی کندی به دست آورد. 

ویژگی های لباسشویی کندی 

برخی از قطعات ماشین لباسشویی کندی برند ترک دارند. قطعات برخی دیگر هم محصول کشور چین است. در واقع مدل به مدل این تفاوت در قطعات وجود دارد. البته بستگی به زمان تولید این محصول هم دارد. کار مونتاژ این محصول در کارخانه پاکشوما که در قم وجود دارد انجام می شود. پس می توان به آن کالای ایرانی بگوییم. در واقع توزیع محصولات شرکت کندی بر عهده شرکت پاکشوما قرار گرفته است. 

  • دارای کیفیت بالا 
  • نوآوری در محصول 
  • قیمت مناسب 
  • سهولت در استفاده 
  • دارای صفحه لمسی 
  • دارای ظرفیت 7 کیلویی تا 14 کیلویی است.

لباسشویی اقساطی کندی

شرایط خرید اقساطی لباسشویی کندی

  • در خرید اقساطی از طریق سایت نامیرا کالا دیگر احتیاجی به ارائه چک و ضامن نیست.
  • تعداد اقساط جهت استفاده از خدمات و کالا های مورد نیاز 5 تا 12 قسط است.
  • حداقل خرید در این طرح 20،000،000 ریال و حداکثر خرید 200،000،000 ریال است.
سخن اخر 

اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و مطمئن از لباسشویی هستید، لبایشویی کندی با پرداخت یک هزینه مناسب می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. شرایط ویژه خرید لوازم خانگی اقساطی در فروشگاه نامیراکالا این امکان را ایجاد کرده ایست تا به راحتی بتوانید این کالای ضروری را تهیه نمایید. با مطالعه شرایط خرید اقساطی لباسشویی کندی از نامیراکالا از ویژگی های این خرید می توانید آگاه شوید یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

بازخوردها
    ارسال نظر