خرید لوازم خانگی اسنوا اقساطی

خانم رجایی سه شنبه 1 تیر 1400 - 14:21
خرید لوازم خانگی اسنوا اقساطی
خرید لوازم خانگی اسنوا اقساطی با شرایط ویژه و آسانی در نامیراکالا وجود دارد. متقاضیان عزیز می توانند با آگاهی از این شرایط از کارشناسان ما اقدام به خرید کالای خود نمایند.


لوازم خانگی اسنوا اقساطی

انتخاب یک لوازم خانگی خوب نیاز به داشتن آگاهی و اطلاعات داره. وقتی می خواهید خرید لوازم خانگی از یک برند خاصی را داشته باشید، باید درباره آن برند و ویژگی های محصولاتش بدانبد. در این مقاله تحت عنوان لوازم خانگی اسنوا اقساطی به ویژگی های محصولات از این برند می پردازیم.

از برندهایی که در فروشگاه اینترنتی نامیراکالا وجود دارد و می توان محصولاتش را به صورت اقساطی و نقد تهیه کرد، اسنوا است. با فروش ویژه لوازم خانگی اسنوا اقساطی از نامیراکالا خیالتان از بابت تهیه این محصول باکیفیت راحت خواهد بود.  

اسنوا از سال 1384 به دست یکسری از مهندسین و تولیدکننده ها و کارشناسان ایرانی شروع به کار کرد. شعار این برند تعهد، کیفیت، هوشمندی و حمایت است. اسنوا نمونه ای تازه از ارکان ساختار نوین در ایران است.

شرایط خرید لوازم خانگی اسنوا اقساطی در نامیراکالا

  • افراد برای خرید لوازم خانگی اسنوا اقساطی از طریق سایت نامیرا کالا با توجه به شرایطی ملزوم به ارائه چک و ضامن نمی باشند.
  • متقاضیان خرید لوازم خانگی اقساطی برای کالا و لوازم خانگی می توانند کالاهای مورد نیاز خود را بین ۵ تا ۱۲ قسط خریداری نمایند.
  • مشتریان می توانند حداقل ۲۰ میلیون ریال و حداکثر ۲۰۰ میلیون ریال به صورت اقساطی خرید کنند.

لوازم خانگی اسنوا

ویژگی های مهم برند اسنوا

  • داشتن هویت یکپارچه از خصوصیات این شرکت است که باعث می شود، به استانداردهای اخلاقی پایبند باشد. یکپارچگی حرفه ای از برنامه ریزی تا اجرا از نقاط قوت در این برند است.
  • داشتن رهبری فکری از خصوصیات مهم برند اسنوا است. یعنی اینکه گروه های متخصص اسنوا به دلیل اینکه رهبری فکری دارند، در زمینه تولید و توسعه و فن آوری در طراحی پیش تاز هستند.
  • داشتن مشارکت واقعی و تعهد به شرکا از ویژگی های این برند است.
  • داشتن ویژگی تمرکز بر مردم و اینکه مشتریان و مردم لایق بهترین ها هستند.
  • داشتن رهبری فکری از ویژگی های برند اسنوا است. با رهبری فکری می توان در زمینه تولید و توسعه و طرح های نوآورانه همیشه پیشتاز بود.

مزیت خرید لوازم خانگی اسنوا اقساطی

  • قطعات آن به راحتی پیدا می شود.
  • دارای کیفیت بالا و قیمتی مناسب است.
  • دارای شرایط ویژه فروش اقساطی و تهیه بی دغدغه کالا از بابت پرداخت نقدی

درباره اسنوا

برند اسنوا یک برند ایرانی است. این برند با موفقیتی که در زمینه کیفیت محصولات کسب کرده است، توانسته است محصولاتش را به کشورهای همسایه صادر کند. این برند دارای محصولاتی با تنوع محصولات است. دارای طراحی های زیبا است که مناسب سلیقه همه افراد تولید شده و روانه بازار گشته است.

کیفیت در محصولات اسنوا

محصولات اسنوا وقتی به دست مشتری می رسند، هفت خوان رستم را پشت سر گذاشته اند. یعنی اینکه کیفیت آن باید توسط بهترین کارشناسان و متخصصین تایید شود و آنگاه تولید و وارد بازار شود.

رضایت مشتری اولین چیزی است که برای شرکت اسنوا اهمیت دارد. اسنوا از آخرین متد و تکنولوژی در تولید محصولات خود استفاده می کند.

همه نیروهایی که در این شرکت به کار گرفته می شوند، متخصص هستند و دانش بالایی درباره استفاده از ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته دارند.

اسنوا برای دستیابی به محصولات به روز و جدید همیشه پیشتاز بوده است. محصولات اسنوا بر بر طبق سلایق مشتریان تهیه می شود.

محصولات برند اسنوا

برند اسنوا

با توجه به تحقیقات و نظر سنجی از مردم، همه محصولات گرمایشی و سرمایشی و برقی از برند اسنوا مورد تایید استفاده کنندگان بوده است. قیمت متعادل و کیفیت خوب از ویژگی های محصولات تولیدی در این برند است.

برند اسنوا در زمینه تولید محصولاتی چون، لباسشویی، ظرفشویی، مایکروفر، هود، جاروبرقی، اجاق گاز و یخچال فریزر فعالیت دارد و برای تولید بهترین محصول و رقابت با برندهای خارجی پیشتاز است.

اولین های برند اسنوا

  1. تولید اولین یخچال فریزر در سال 1387
  2. صادرات اجاق گاز به اروپا در سال 1390 و دریافت گواهینامه CE Marking
  3. وارد شدن به خط تولید ماشین ظرفشویی و لباسشویی در سال 1391
  4. قرار گرفتن در لیست 100 برند برتر در سال 1392
  5. دریافت تندیس های برند برتر محصول در سال سال 1392 در تولید یخچال و فریزر
  6. دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 2000-9001  بین المللی

محصولات برند اسنوا

استفاده از لعاب در محصولات اسنوا

شرکت اسنوا در سالهای اخیر اقدام به تولید لعاب های هوشمند نموده است. این لعاب ها با استفاده از مواد نانو تهیه شده اند که برای قسمت های داخلی اجاق گازها استفاده شده است. با استفاده از این فن آوری دیگر نیازی به تمیز کردن محفظه و محیط داخلی در اجاق گاز نمی باشد. با انتخاب کردن سلف کلید در حالتی اتوماتیک تمیز می شود.

سخن آخر

اسنوا با تکیه بر فن آوری و تکنولوژی و استفاده از بهترین مواد اولیه، توانسته است محصولاتی با کیفیت و بدون هیچگونه ایراد و عیبی را تولید کند و در اختیار مشتریان قرار دهد. برای اطلاعات از شرایط خرید لوازم خانگی اقساطی  و محصولات و کالاها از برند اسنوا با کارشناسان نامیراکالا در ارتباط باشید. 

بازخوردها
    ارسال نظر