خرید اقساطی اجاق گاز

خانم رجایی پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 11:07
خرید اقساطی اجاق گاز
برای خرید یک اجاق گاز مناسب باید یکسری اصول و نکات را در نظر گرفت تا با شرایط دیزاین منزلتان هم سازگاری داشته باشد. در این مطلب تحت عنوان خرید اقساطی اجاق گاز به این اصول و نکات می پردازیم. 


خرید اقساطی اجاق گاز

همیشه گفته اند که آشپزخانه قلب هر خانه است، تزئینات و وسایل آشپزخانه در زیبایی منزل ما بسیار اهمیت دارد. خصوصا که امروزه بیشتر آشپزخانه ها باز هستند و کاملا چیدمان، طراحی و هارمونی در آن را به دیگر قسمت های خانه ارتباط می دهد. از همین رو کیفیت و چیدمان لوازم آشپزخانه اهمیت ویژه ای را دارد. از این وسایل مهم می توان به اجاق گاز اشاره داشت. اجاق گاز از مهم ترین و اصلی ترین وسایل مورد نیاز برای هر آشپزخانه است. برای خرید یک اجاق گاز مناسب باید یکسری اصول و نکات را در نظر گرفت تا با شرایط دیزاین منزلتان هم سازگاری داشته باشد. در این مطلب تحت عنوان خرید اقساطی اجاق گاز به این اصول و نکات خرید یگ گاز مناسب می پردازیم. 

مدل های متنوعی برای اجاق گاز وجود دارد که حتی بعضی از آن ها به جز وسیله کاربردی به عنوان یک وسیله لوکس هم به حساب می آید. پس انتخاب اجاق گاز کار آسانی نیست. برای انتخاب یک اجاق گاز مناسب باید به کیفیت، قیمت و فضای آشپزخانه خود دقت کنید. اکثر اجاق گازها به شکل مستطیل هستند و شما با یک سرچ ساده می توانید انواعی از طراحی های جدید و متفاوت را ببینید. 

شرایط خرید اقساطی اجاق گاز در نامیراکالا 

اگر شما آن دسته از افراد می باشید که به دنبال خرید لوازم خانگی اقساطی و اجاق گاز اقساطی هستید، به دو صورت خرید خود را می توانید انجام دهید.

خرید آنلاین : در خرید آنلاین از نامیراکالا در ابتدا، شما وارد سایت نامیرا کالا شده و حساب کاربری خود را ساخته، سپس کالای مورد نظرتان را انتخاب می کنید، کالا را انتخاب می نمایید و در ادامه می توانید خرید نهایی خود را انجام دهید. بعد از اینکه خرید نهایی انجام گرفت، یک سری مدارک مانند کارت ملی – شناسنامه- فیش حقوقی 3 ماه اخیر و مهر شده توسط بانک، را تهیه می نمایید و بعد از ارسال این مدارک کارشناسان ما  مدارک شما را مورد بررسی قرار می دهند. پس از تایید مدارک، برای ارسال کالا به آدرس مورد نظر تماس صورت می گیرد. 

اجاق گاز توکار

اجاق گاز توکار

یکی از انواع رایج گاز، مدل تو کار است. این مدل ثابت بوده و جابجا نمی شود. جای آن هم از پیش تعیین شده است. این اجاق گاز بر روی یکی از صفحات کابینت قرار می گیرد. در زیر آن ممکن است کشو و یا قفسه و یا فر قرار گیرد. این اجاق گازها فر ندارند و باید به صورت جداگانه تهیه کنید. این نوع اجاق گازها بیشتر گازی هستند و بعضی ها هم برقی می باشند. اجاق گاز توکار بسیار شیک و خاص است و اغلب رنگ صفحه آن با کابینت آشپزخانه ست می شود. تعداد شعله های این گازها متفاوت است. 

اجاق گاز رومیزی 

این اجاق گازها قابل جا به جایی هست. این نوع از اجاق گاز بر روی کابینت قرار می گیرد. فضای بیشتری را نسبت به اجاق گازهای توکار اشغال می کنند. معمولا در فضاهای اداری استفاده می شود و استفاده از آن در منزل برای شما توصیه نمی شود. تعداد شعله های آن هم کمتر است. 

اجاق گاز رومیزی

اجاق گاز ایستاده

این مدل اجاق گاز در گذشته بیشتر مرسوم بوده است. قابلیت جا به جایی دارد. در قسمت پایین آن فر قرار می گیرد که امتیاز بزرگی نسبت به انواع دیگر دارد. برای کسانی که تمایل به خریدن فر به صورت جداگانه را ندارند، این مورد مناسب است. گنجایش فر در این نوع گاز زیاد است و می توانید چندین نوع کیک و شیرینی را در آن بپزید. 

اجاق گاز آلتون

دکوراسیون آشپزخانه و انتخاب اجاق گاز 

بخش زیادی از فضای خانه مربوط به آشپزخانه است. وسایل برقی که در آشپزخانه وجود دارد با کابینت ها بخش مهمی از یک خانه را ایجاد می کنند. قبل از اینکه تصمیم به انتخاب اجاق گاز را برای آشپزخانه تان داشته باشید، باید دکوراسیون مربوط به آشپزخانه و کابینت را بشناسید. 

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، بهتر است که کابینت های شما به رنگ روشنی مثل طوسی باشد. آنگاه با انتخاب اجاق گازی به رنگ استیل، نما و جلوه بسیار خوبی را به آشپزخانه داده می شود. در طراحی آشپزخانه های بزرگ هم از جزیره استفاده می شود. معمولا در این آشپزخانه ها اجاق گاز صفحه ای استفاده می شود که بر روی جزیره قرار می گیرد. در آشپزخانه هایی که طراحی استیل دارند هم بیشتر از اجاق گازهای ایستاده استفاده می شود. 

یک نکته مهم در خرید اجاق گاز این است که قبل از خرید حتما به دکوراسیون و وسایل دیگر خود دقت کنید که با یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و دیگر وسایل شما هماهنگی داشته باشد. برای تهیه لوازم خانگی اقساطی  وارد وبسایت نامیراکالا شده و مراحل آسان خرید اقساطی از جمله خرید اقساطی اجاق گاز را پیش گیرید. برای آشنایی بیشتر با شرایط اقساطی به مطالب مربوط به شرایط خرید اقساطی مراجعه نمایید و یا می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید. 

بازخوردها
    ارسال نظر