فروش اقساطی فرش در تهران

خانم رجایی سه شنبه 8 تیر 1400 - 10:28
فروش اقساطی فرش در تهران
فروش اقساطی فرش در تهران در نامیراکالا با شرایط ویژه و آسانی انجام می شود. برای خرید اقساطی فرش از نامیراکالا می توانید با دفتر فروش تماس بگیرید.


فروش اقساطی فرش 

فروش اقساطی فرش در نامیراکالا با شرایط ویژه و آسانی وجود دارد که آماده ارائه خدمت به متقاضیان و مشتریان عزیز می باشد. برای آگاهی از شرایط اقساطی خرید فرش در تهران در این مطلب همراهمان باشید. 

فروش اقساطی فرش تهران 

  • با توجه به شرایط ذکر شده در وبسایت خرید فرش از نامیراکالا نیازی به ارائه چک و ضامن ندارد. 
  • خرید اقساطی فرش در نامیراکالا با اقساط 10 ماهه صورت می گیرد.
  • هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری است.  
  • تحویل فوری فرش و خدمات در محل مورد نظر مشتری انجام می شود. 

فروش اقساطی فرش

فرش چیست؟ 

امروزه فرش از ملزومات یک زندگی است. علاوه بر اینکه خانه ما را از سرما و گرما محفوظ نگه می دارد، زیبایی خاصی هم به خانه می بخشد. حال خوب است که درباره واژه فرش بیشتر بدانیم. به هر چیزی که قابلیت پهن کردن روی زمین داشته باشد را فرش می گوییم. فرش یک واژه عربی است. در واقع به مجموعه بزرگی از گستردنی ها فرش می گویند. اما ما چیزی که از آن به ذهنمان می آید، همان قالی است. 

فرش از گذشته های دور در چیدمان خانه های ایرانی جای خاصی داشت. امروزه هم از فرش برای خانه ها استفاده می شود ولی کمی در حالت مدرن فرق دارد و چیدمان و قرارگیری فرش مثل گذشته نیست. 

دسته بندی فرش ایرانی 

فرش های ایرانی از نظر طرح و رنگ بسیارمتنوع هستند. تنوع فرش های ایرانی تا جایی است که دارای 19 طرح متنوع و مختلف هستند. هر کدام از این طرح ها هم زیرشاخه های خودشان را دارند. پس هم می تواند نظر افراد با چیدمان سنتی و هم افرادی که علاقه مند به دکور مدرن هستند را جلب کند. طرح های فرش به 3 دسته کلی تقسیم بندی می شوند. این سه دسته به نام های لچک ترنج، خشتی و افشان هستند. 

طرح لچک ترنج چیست؟ 

طرح لچک و ترنج

معنی لچک یعنی گوشه که در گوشه های فرش ها مثلثی می بینیم که به نشانه وجود این طرح است. ترنج هم قسمتی که جدایی ناپذیر از این طرح است و در قالب بیضی و دایره در مرکز فرش دیده می شود. ترنج از خطوط و نقوش زیاد و گوناگونی تشکیل شده است. به فرش هایی که این طرح ها را دارند، لچک و ترنج می گویند. 

طرح خشتی یا قابی 

طرخ خشتی یا طرفداران زیادی دارد. این طرح در همه کشورها پرطرفدار است. طرح خشتی از مستطیل هایی پر نقش و نگار تشکیل شده است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. طرح خشتی از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع است. این طرح و نقش ها هم به صورت منظم و هم نامنظم در کنار هم قرار می گیرند و با هم تناسب دارند. 

طرح خشتی یا قابی

طرح افشان 

می توان از نام افشان پی به چگونه بودن این نوع طرح رسید. افشان به معنی پراکنده است. پس فرش مدل افشان دارای طرح های پراکنده ای است که در سطح فرش قرار می گیرد. برای این طرح می توان لچک و ترنج هم در نظر نگرفت. طرح این فرش طوری است که انگار ابتدا و انتها به هم متصل هستند. در واقع سر و ته در آن مشخص نیست. 

قالی طرح افشان

فرش ایرانی در دکوراسیون های مدرن 

همان گونه که در ابتدای این مقاله ذکر شد، با توجه به اینکه فرش ایرانی قدمتی چندی هزارساله دارد، ولی می توان با دکوراسیون های مدرن امروزی هم زیبایی و تازگی اش را احساس کرد. حتی در بهتر شدن و جذاب شدن چیدمان های مدرن، استفاده از فرش جایگاه ویژه ای را دارد. 

با وجود طرح های زیاد و متنوعی که در فرش ها وجود دارد، می توان با توجه به هر سلیقه و سبکی از فرش در چیدمان خانه ها استفاده کرد. در انتخاب فرش باید به طرح و رنگ و دیگر ویژگی ها در فرش توجه کرد تا با هماهنگی و تناسب در دکوراسیون قرار گیرد. 

نکات مهم در انتخاب فرش اقساطی 

وقتی برای خرید اقساطی فرش تصمیم گرفتید، با توجه به یکسری نکات می توانید یک انتخاب خیلی خوبی را از فرش اقساطی داشته باشید. موارد مهم در خرید فرش که خوب است به آن ها دقت شود شامل گزینه های زیر است. 

  • انتخاب طرح و رنگ فرش با توجه به اندازه محیط و فضا ی مورد استفاده 
  • بهتر است در محیط های کوچک از فرش های با رنگ تیره استفاده نشود. رنگ تیره فضا را کوچکتر و دلگیر می کند. استفاده از فرش روشن با طرح هایی خلوت برای مکان های کوچک مناسب تر است. اگر نمی خواهید فرش شما خیلی روشن باشد، می توانید فرشی با زمینه روشن و با طرح های رنگی انتخاب کنید. 
  • دقت به دکوراسیون
  1. فرش ایرانی برای هر سبک و سلیقه ای طرح خاصی دارد. ولی با رعایت موارد زیر می توانید انتخاب خوبی از فرش اقساطی در تهران با توجه به دکوراسیون منزل خود داشته باشید. 
  2. طرح های لچک ترنج برای دکوراسیون هایی با سبک کلاسیک بسیار مناسب هستند. لچک ترنج دارای شکوه و اصالت خاصی در دیگر طرح ها است. 
  3. طرح های خشتی هم برای سبک های فانتزی انتخاب خوبی است و تناسب دارد. 
  4. دکوراسیون هایی که حال و هوای کلاسیک و فانتزی و مدرن دارند هم بهتر است از فرش هایی با طرح افشان استفاده کنند. 

سخن آخر 

با توجه به اینکه فرش در طرح ها و مدل های متنوعی در بازار وجود دارد، ممکن است در هنگام خرید آن گیج شوید و وقت شما را هم بیش از اندازه بگیرد. می توانید با خیال راحت هم با شرایط نقدی و هم اقساطی با بهترین طرح ها ی انتخابی در نامیراکالا خرید سریع و آسانی را تجربه کنید. 

بازخوردها
    ارسال نظر