خدمات اقساطی دندانپزشکی (ترمیمی،زیبایی،ایمپلنت) ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

نجمه عنبری سه شنبه 25 شهریور 1399 - 16:49
خدمات اقساطی دندانپزشکی (ترمیمی،زیبایی،ایمپلنت) ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی
فروشگاه اینترنتی نامیرا کالا با توجه به اینکه سلامت دهان و دندان تاثیر مستقیم در سلامت بدن دارد و همچنین افزایش قیمت خدمات فوق ، اقدام به راه اندازی دندانپزشکی اقساط در شاخه های ترمیمی ، ایمپلنت و زیبایی برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نموده


دندانپزشکی اقساطی

نامیرا کالا در مرحله اول دندانپزشکی اقساطی را در تهران راه اندازی نموده و در تلاش است در آینده ای نزدیک با عقد قرارداد با کلینیک ها و دندانپزشکی های معتبر خدمات فوق را بتواند به کلیه بازنشستگان و خانواده محترمشان در سراسر کشور ارائه نماید. خدمات فوق برای رفاه حال بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و کمک به معیشت ایشان و همپنین سلامتشان با اقساط بلند مدت،بدون سود،بدون چک و ضامن در شاخه های ترمیمی ، زیبایی(کاچوزیت،لمینت و ...)و ایمپلنت ارائه میگردد. 

در پایان نکاتی در خصوص خدمات دندانپزشکی و بهداشت دهان و دندان ارائه میگردد.

بهداشت دهان و دندان

-رعایت بهداشت دهان و درمان باید بخش مهمی از برنامه روزانه همه افراد باشد. هدف از مسواک زدن و نخ کشیدن باید علاوه بر تمیز نمودن و برداشت پلاک های میکروبی از روی دندانها ، برداشتن این پلاک ها از روی زبان و سایر مخاط دهانی نیز باشد. پیش گیری از بیماری های دهان و لثه ، بدون انتخاب مسواک مناسب و همچنین روش صحیح مسواک زدن میسر نمی باشد.

-مسواک مناسب:هنگام انتخاب مسواک باید به اندازه و نوع الیاف آن دقت کرد. الیاف یا موهای سر مسواک سه نوع نرم، متوسط و سفت دارند که بهتر است از مسواک با موهای نرم و یا متوسط استفاده گردد. زیرا که استفاده مدام از مسواک سفت با عث صدمه به مینای دندان، آسیب لثه و حتی تحلیل رفتن لثه میشود.اندازه سر مسواک نیز باید متناسب با دهان فرد باشد. مسواک باید با زاویه 30 تا 45 درجه در محل تلاقی دندان و لثه قرار گرفته و با نیرویی ملایم و به صورت حرکات لرزشی و دایره وار دندان را تمیز کند.

-آیا مسواک زدن به تنهایی میتواند کاملا دهان را تمیز کند؟

خیر ، مسواک فقط سه سطح خارجی از پنج سطح دندان ها را تمیز میکند. برای تمیز کردن سطوح بین دندانی که قابل دسترس و مسواک نیست باید از نخ دندان استفاده نمود.

-چگونه میتوانیم متوجه شویم که دچتر بیماری لثه شده ایم؟

    اغلب لثه هنگام مسواک زدن و نخ کشیدن به سهولت خونریزس میکند و ممکن است قرمز و متورم به نظر برسد.اگر خونریزی ادامه یابد و لثه ها قرمز و متورم باقی بماند فورا به دندانپزشکی مراجعه نمایید. وجود لثه قرمز متورم و خونریزی لثه از اولین علائم بیماری لثه میباشد.

از دندان های خود مراقبت نمایید تا در تمام عمر سالم باقی بمانند.

زیبایی دندان                                      

   امروزه تنها تفکر دندانپزشک ترمیم و درمان دندان نیست، زیبایی دندان بعد از ترمیم یک دندان پوسیده و گاهی دندانهای سالم نکته ای بسیار مهم در دندانپزشکی محسوب می شود.مواد همرنگ جدید(کامپوزیت ها) امکان زیبا کردن دندان ها را فراهم کرده اند.
کامپوزیت در بسیاری از موارد بسیار زیباتر از روکش است و تخریب بافت سالم دندان هم بسیار ناچیز و درصد صفر میباشد.شفافیت، رنگ،انعکاسنور و بسیاری موارد دیگر در این کامپوزیت ها خیره کننده است.
لبخند هالیوودی:
   مجموعه فرآیند های ترمیم و زیبایی دندان همه و همه بایک هدف انجام میشود و آن هم طراحی لبخند زیبا و اصولی است از جمله این درمان ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود

زیبایی دندان با کامپوزیت
    در این روش با باندینگ کامپوزیت هایی که مواد همرنگ دندانهای شما هستند ظاهر دندانهای شما بهبود بخشیده می شود. لمینت سرامیکی(پرسلم ونیر)
     در این روش با پوسته نازکی همرنگ دندان عیوب دندان پوشیده می شود. در این روش نیاز به تراشیدن دندان برای زیبایی است. در لمینت میزانی دندان تراش داده می شود که این میزان ناچیز است.
با استفاده از لمینت سفیدی و درخشندگی دندان میسر می شود که بر زیبایی دندان تاثیر فراوان دارد.
اصلاح ارتفاع دندان از فواید لمینت است که طول و بلندی دندان روی زیبایی دندان و چهره بسار تاثیر دارد
ایمپلنت دندان:
    کاشت دندان موجب زیبایی،راحتی،بازسازی شکل،تکلم و سلامت بسیار می شود. ایمپلنت از جنس تیتانیوم است که با استفاده از جراحی درون لثه قرارداده شده و پس از گذشت زمان،اتصال قطعه با استخوان باقیمانده در لثه اتفاق می افتد برخی از بیماران تصورمی کنند ایمپلنت و جراح آن دردناک است در حالی که این جراحی از کشیدن یک دندان آسان تر است.

کاشت دندان چه مزایایی دارد؟
حفظ استخوان فک
حفظ زیبایی صورت با ایجاد ردیف مرتب دندان ها
افزایش توانایی جویدن و تغذیه بهتر
افزایش اعتماد به نفس اجتماعی
زمان لازم جهت خوردن ایمپلنت درون فک پایین حداقل 3 ماه استکه زمان برای فک بالا حداقل 5 ماه است درصورت درمان سینوس لیفت درمان فک بالا به مدت زمان لازم یک ماهه افزوده می شود

بازخوردها
    ارسال نظر