سرویس خواب اقساطی بدون پیش پرداخت

خانم رجایی دوشنبه 15 دی 1399 - 14:56
سرویس خواب اقساطی بدون پیش پرداخت
در فروشگاه اینترنتی نامیراکالا می توانید کالاها و سرویس خواب مورد نظرتان رابه صورت اقساطی هم تهیه نمایید.


سرویس خواب اقساطی بدون پیش پرداخت

یک جزء جدایی ناپذیر از اتاق خواب را می توان سرویس خواب دانست. تقریبا در همه خانه ها این وسیله دیده می شود. جدای از ایجاد ظاهری شیک و مدرن برای اتاق خواب، راحتی و آسایش را هم همراه دارد. ممکن است که خرید سرویس خواب در این روزهای تورم و گرانی درگیری ذهنی برای متقاضیان به وجود آورد. با سرویس خواب اقساطی بدون پیش پرداخت از فروشگاه اینترنتی نامیرا کالا  می توانید تهیه و خرید را آسان کنید.

سرویس خواب

انتخاب سرویس خواب مناسب

هنگام خرید سرویس خواب اولین موردی که به ذهنمان می رسد این است که چه سرویس خوابی مناسب است. خرید یک سرویس خواب ایده آل شامل دانستن یک سری نکات است که در این مطلب شرح می دهیم.

  • یک سرویس خواب مناسب باید راحتی و آسایش را برای شما داشته باشد.
  • باید فضای اتاقتان را بشناسید و نسبت به آن اقدام به انتخاب و خرید یک سرویس خواب را داشته باشید.
  • ترکیب رنگ از نکات اساسی است که باید در انتخاب سرویس خواب مورد توجه قرار بگیرد.
  • متریال و نوع موادی که در سرویس خواب استفاده شده است که دارای اهمیت است.

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب

یک سرویس خواب مناسب دارای قسمت های زیر است:

  • تخت خواب
  • پاتختی
  • آینه
  • کمد
  • میز توالت یا همان میز آرایش
  • پاف
  • صندلی

سرویس خواب اقساطی

این قطعات می تواند در یک سرویس خواب وجود داشته باشد و در بعضی ها تکه های کمتری را شامل شود. البته که در سرویس خواب دو نفره و تک نفره می تواند متغیر بوده وتفاوت هایی در اندازه هم داشته باشد.

ویژگی های یک سرویس خواب مناسب

دارای متریال خوب و با کیفیت باشد.

اگر لوازم سرویس خواب دارای کیفیت و متریال مناسب باشد، شما نیازی به تعمیر کردن و یا تعویض زود به هنگام آن را ندارید و تا مدت ها برای شما به خوبی کار می کند.

کیفیت ساخت و طراحی در سرویس خواب بسیار اهمیت دارد. در کنار متریال باید ساخت و طراحی خوبی هم داشته باشد. به طور کلی در کشور ما از چهار نوع متریال برای ساخت سرویس خواب استفاده می شود. چوب، ام دی اف، ورقه ملامینه و فلز هستند. هر کدام از این متریال ها دارای رنج قیمتی هستند که بر هزینه کل سرویس خواب تاثیر می گذارد. بر حسب الویت در قیمت گذاری بدون شک، ام دی اف از همه گرانتر است و هزینه بیشتری را در بر می گیرد.

مواد اولیه بکار رفته در سرویس خواب

مرغوبیت مواد اولیه در ساخت سرویس خواب دارای اهمیت است. استفاده از چوب های نراد، راش و گردو خیال شما را از بابت داشتن یک سرویس خواب با کیفیت تا سال ها راحت می کند. سرویس خواب های ساخته شده توسط این مواد هیچ گونه موریانه زدگی و خرابی را ندارد.

درباره ورقه های ملامینه در برابر ام دی اف باید بگوییم که ماندگاری کمتری نسبت به آن را دارند. مقاومت این ورقه ها در برابر آب و رطوبت بسیار کمتر است از ورقه ای ام دی اف و با برخورد کمترین رطوبت، تغییر شکل می دهند.

انواع تخت خواب در سرویس خواب چیست؟

مهم ترین قسمت از سرویس خواب، یقینا تخت خواب است. شما با توجه به نیاز خودتان می توانید تخت خواب مناسب را انتخاب کنید. این تخت خواب می تواند، از انواع زیر باشد.

  • تخت خواب بادی
  • متحرک
  • فلزی کاناپه ای
  • جک دار
نکات مهم برای خرید یک سرویس خواب خوب

در هنگام خرید سرویس خواب حتما به جنس آن دقت و شناخت کافی را داشته باشید. در این صورت می توانید، از رنج قیمتی کالا هم حدودی مطلع باشید. به ضمانت نامه کالا حتما دقت کنید. البته نباید همیشه نداشتن ضمانت نامه را دلیلی بر بی کیفیتی کالا دانست ولی به هر حال ضمانت و گارانتی محصولات و کالاها به شما اطمینان زیادی می دهد.

مورد بعدی این است که در هنگام خرید، بسیار با دقت عمل کرده و همه قسمت های کالا را با دقت بررسی نمایید. لب پریدگی، برش نامنظم، خراش های روی کار و منبت کاری های بی قرینه نباید در کار وجود داشته باشد. اگر این موارد را در سرویس خواب متوجه شدید، بهتر است که از خرید آن منصرف شوید.  

هزینه خرید سرویس خواب

برای آنکه یک سرویس خواب ارزان را تهیه کنید، می توانید از جنس ملامینه آن را انتخاب کرده تا هزینه کمتری بر شما تحمیل شود. اما اگر می خواهید یک سرویس خواب با کیفیت را داشته باشید، بهتر است که جنس و متریال ام دی اف را انتخاب کنید. البته این مورد را بهتر است یاداوری کرد که سرویس خواب معمولا در معرض آب و رطوبت قرار نمی گیرد و اگر نگران قیمت و هزینه هستید، می توانید جنس ملامینه را انتخاب و تهیه نمایید.

البته که در فروشگاه اینترنتی نامیراکالا می توانید کالاها و سرویس خواب مورد نظرتان رابه صورت اقساطی هم تهیه نمایید. شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی در نامیراکالا این امکان را به شما می دهد که کالای با کیفیت و مرغوب را با آسایش تهیه کنید.

سخن آخر

شرایط خرید لوازم خانگی اقساطی در نامیراکالا این امکان برای شما فراهم است تا سرویس خواب مورد نظر خود را از بهترین مواد اولیه و متریال انتخاب کرده و تهیه نمایید. کافی است از شرایط خرید در این مرکز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بازخوردها
    ارسال نظر