خرید اقساطی محصولات آلتون

خانم رجایی چهارشنبه 3 دی 1399 - 11:26
خرید اقساطی محصولات آلتون
با بهره گیری از فروش اقساطی نامیرا کالا دیگر نیازی به ارائه چک نیست. نامیرا کالا مشکل شما را در پیدا کردن ضامن و گرفتن دسته چک از بانک به کلی حل کرده است.می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید محصولات آلتون نمایید.


درباره آلتون

شرکت البا گاز در سال 1382 با قرار دادن اصول کلی چون سلیقه ایرانی، طراحی مدرن و چشمگیر و کیفیت بالا وارد بازار لوازم آشپزخانه شد. هدف اصلی در این برند، ایجاد کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز و مدرن دنیا بود که در زمینی هجده هزار متر مربعی شکل در شهر دماوند حوالی ناحیه ائینه ورزان به تولید محصولاتی ارزنده و با کیفیت آشپزخانه مشغول گردید.

شرکت تولیدی و صنعتی آلبا با نام تجاری آلتون در عرصه تولیدات در زمینه مبله (فردار / بدون فر)، اجاق گازهای صفحه ای توکار، فرهای توکار (تمام برق / گاز و برق) و انواع هودهای خانگی وارد تولید شد و محصولاتش را روانه بازار کرد.

این شرکت با استفاده از پیشرفته ترین فن آوری و ماشین آلات مدرن و در اختیار داشتن مهندسین و کارشناسان زبده و مجرب، یک واحد تولید ملّی پیشرو در نوآوری و کیفیت به حساب می آید. در واقع تمامی محصولات شرکت آلتون با نظارتی دقیق و مستمر و طبق استانداردهای ملی تولید شده و وارد بازار شده است. در ادامه این مطلب با محصولات این شرکت بیشتر آشنا می شویم.

گاز آلتون

محصولات شرکت آلتون

شرکت آلتون در زمینه تولیدات اجاق گاز مبله فردار و بدون فر، اجاق گازهای صفحه ای توکار، فرهای توکار (تمام برق / گاز و برق) و انواع هودهای خانگی فعالیت دارد که درباره هر یک در ادامه مطالعه ای را داریم.

هود آلتون

با استفاده از فن آوری روز و مدرن و هم چنین با تکیه بر قطعات روز این محصول ساخته میشود و دارای عملکرد بسیار خوبی است. هودهای آلتون با قدرت مکشی در حدود 750  مترمعکب بر ساعت و موتوری با کارکرد بهینه و کم صدا تولید کرده و عرضه می دارد. برای کارایی و عملکردی بهتر در این محصول، دودکشی بلند که دارای قابل تنظیم است و هم چنین سنسورهای دود، گاز، بو و حرارت در این نوع هودها صورت گرفته شده است. این محصول با گارانتی 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش دراختیار مشتریان قرار می گیرد.

هود آلتون

فر آلتون

آلتون در زمینه تولید فر با تنوع زیادی وجود دارد. انواع فر با با برنامه‌های تنوع پخت و پز مثل پخت پیتزا، پخت با فن کانوکشن، گرمایش سریع و جوجه گردان مجهز به سیستم‌های خودکار و تایمر را تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان قرار می دهد. محصولات شرکت آلتون دارای سیستم پیشرفته و به روز است که با قطعاتی جدید و پیشرفته ساخته و طراحی شده است. آپشن های مدرن و پیشرفته در فرهای آلتون موجب آن گشته است که از موارد و گزینه های محبوب در بازار به حساب آید. شرکت آلتون ست های بسیار زیبا و چشمگیری با مجهزترین سیستم ها را روانه بازار کرده است.

اجاق گاز مبله آلتون

اجاق گاز مبله آلتون دارای دو نوع است. یکی  نوع طرح فر و دیگری اجاق فردار است که تولید می شود. هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های خاصی است و مشتریان با توجه به نیاز و کاربر محصولات اقدام به انتخاب آن ها می کنند.

اجاق گازهای مبله آلتون با بالاترین بازدهی و کیفیت با بهره گیری از فناوری‌های روز و پیشرفته در دنیا برای مصرف کنندگان تولید می شود. تمامی این اجاق گاز ها از قابلیت شیشه سکوریت نشکن و پایه های قابل تنطیم بر خوردار هستند.

گاز مبله آۀتون

خدمات پس از فروش شرکت آلتون

شرکت آلتون محصولاتش را با 24  ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار داده و اطمینان خاطری را برای آنان ارائه کرده است تا با خیالی آسوده از کیفیت محصولات نسبت به خرید و تهیه اقدام نمایند. 

خرید اقساطی در شرکت نامیراکالا

باید این را در نظر داشته باشید که با بهره گیری از فروش اقساطی نامیرا کالا دیگر نیازی به ارائه چک نیست. نامیرا کالا مشکل شما را در پیدا کردن ضامن و گرفتن دسته چک از بانک به کلی حل کرده است. از دیگر شرایط استثنائی فروش اقساطی نامیرا کالا این است که تعداد اقساط برای استفاده و خرید لوازم خانگی مورد نیاز بین 5 تا 12 قسط است.

برای اطلاعات بیشتر و آگاهی درباره شرایط خرید در لوازم خانگی اقساطی از این شرکت می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا مطالب مربوط به این عنوان را مطالعه بفرمایین.

بازخوردها
    ارسال نظر