خرید اقساطی لوازم خانگی تا سقف 20 میلیون

iran سه شنبه 23 شهریور 1400 - 11:21
خرید اقساطی لوازم خانگی تا سقف 20 میلیون
خرید اقساطی لوازم خانگی تا سقف 20 میلیون از فروشگاه نامیراکالا ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی


خرید اقساطی لوازم خانگی تا سقف 20 میلیون

با توجه به گران شدن لوازم خانگی، سطح خرید بسیاری از افراد جامعه پایین آمده است. با افزایش چند برابری لوازم خانگی در سال های اخیر، هم متقاضیان و هم تولیدکنندگان این مجموعه و فروشگاه های لوازم خانگی به دنبال راهی برای حل این مشکل بودند. زیرا هم قدرت خرید مردم پایین آمده است و هم از طرفی فروشندگان دچار کسادی بازار شدند. در این مقاله تحت عنوان خرید اقساطی لوازم خانگی تا سقف 20 میلیون به شرایط خرید اقساطی در مجموعه بزرگ نامیراکالا می پردازیم.

لوازم خانگی اقساطی

خرید اقساطی لوازم خانگی در نامیراکالا

با توجه به اینکه صاحبان و فروشندگان کالاهای خانگی بر آن شدند تا شرایط خرید اقساطی را برای متقاضیان و مشتریان فراهم کنند، فروشگاه نامیراکالا هم خرید اقساطی لوازم خانگی تا سقف 20 میلیون را برای مشتریان و بازنشستگان تامین اجتماعی و بسیاری دیگر از ارگان ها فراهم آورد.

در خرید اقساطی در نامیراکالا ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی شرایط بسیار آسان و ویژه است. در این خرید نیازی به پیش پرداخت و چک و ضامن نمی باشد. بروکراسی های اداری هم در این نوع خرید حذف شده است. می توانید کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی اقساطی را با تعداد اقساط بین 6 ماه تا 12 ماه خریداری کنید. حداقل خرید در این طرح 2 ملیون تومان و حداکثر خرید تا 20 میلیون تومان می باشد. البته نکته مهم در خرید اقساطی لوازم خانگی تا سقف 20 میلیون برای بازنشستگان تامین اجتماعی این است که تا سن زیر 65 سال نیازی به ارلائه ضامن ندارد. اگر سن بازنشسته بالای 65 سال باشد، باید یک ضامن زیر 65 سال با چک معرفی نماید.

مزایای خرید اقساطی در نامیراکالا

  • کالاها به طور مستقیم تامین می شود.
  • تنوع در کالا و خدمات ارائه شده از سوی این فروشگاه
  • قرارداد با بهترین برندهای داخلی و خارجی
  • نیازی به تامین چک و ضامن نیست.
  • ضمانت کیفیت کالاهای ارائه شده و خدمات
  • تحویل فوری کالا درب منزل

خرید لوازم خانگی اقساطی

کالاهایی که می توان در نامیراکالا به طور اقساطی تهیه کرد چیست؟

نامیراکالا هم در ارائه کلیه لوازم خانگی و هم کالاهای دیجیتال و هم خدمات دندانپزشکی فعالیت دارد. بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند کلیه کالاهای موجود در نامیراکالا اعم از لوازم خانگی چون یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، گاز و هود، انواع فرهای توکار و غیره را تهیه نمایند. علاوه بر این می توانند کالاهای دیجیتال چون گوشی موبایل، تبلت، و حتی خدمات دندانپزشکی را به طور اقساطی داشته باشند.  مدت اقساط در نامیراکالا به شرح زیر است.

  • لوازم خانگی با اقساط 12 ماهه
  • کالاهای دیجیتال با اقساط 6 ماهه
  • خدمات دندانپزشکی با اقساط 10 ماهه
  • مبلمان با اقساط 6 ماهه
  • بیمه خودرو اقساط 8 ماهه

خرید اقساطی بوازم خانگی

چرا بهتر است خرید اقساطی داشته باشیم؟

در خرید اقساطی همانگونه که از اسمش پیداست، پرداخت مبلغ کالاهی خریداری شده در طی مدتی تعیین شده صورت می گیرد. با خرید اقساطی نیازی نیست که پول کالا را به صورت یکجا پرداخت کنیم. در این صورت هم می توانیم از پولمان استفاده های دیگری در عرصه های دیگر را داشته باشیم و هم اینکه فشار اقتصادی با خرید لوازم خانگی بر ما تحمیل نمی شود. کم کم با گذشت زمان ارزش پول کم می شود ولی همان مقدار مبلغ قسط را پرداخت می کنید.

در شرایط اقتصادی که این روزها حاکم است. خرید قسطی بسیار به صرفه است حتی اگر مبلغی سود هم بر قیمت تمام شده کالا اضافه شود خرید شما اقتصادی و به نفع شما است. می توانید خرید اقساطی لوازم خانگی تا سقف 20 میلیون را از فروشگاه نامیراکالا داشت. برای بسیاری از ارگان های طرف قرارداد هم شرایط بسیار ویژه ای را در نظر گرفته است.

سخن آخر 

برای خرید لوازم خانگی اقساطی می توانید از فروشگاه نامیراکالا اقدام نمایید. نامیراکالا با ارائه خدمات و شرایط اقساطی بسیار آسان توانسته است نظر مشتریان و متقاضیان عزیز را جلب نمایند و تا به حال هیچگونه شکایت و نارضایتی از سمت مشتریان نداشته باشد. خرید لوازم خانگی اقساطی تا سقف 20 میلیون در نامیراکالا با شرایط آسان وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت نامیراکالا مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

بازخوردها
    ارسال نظر