خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

خانم رجایی سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 14:13
خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن
شاید با توجه به گران شدن وسایل و لوازم خانه تهیه لوازم خانگی کمی سخت شده باشد. در این مطلب می خواهیم درباره خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن بپردازیم.


خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

گسترش فن آوری تا حد زیادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است. وجود فن آوری جدید در لوازم خانگی، راحتی و آسایش را برای همه به ارمغان آورده است. از نکات مثبتی که در خرید و تهیه این وسایل وجود دارد، این است که وقت شما در برای صرف کارهای خانه کمتر هدر می دهد و زمان بیشتری را برای خود می توانید داشته باشید. به نوعی این وسایل باعث صرفه جویی در وقت می شوند. اما شاید با توجه به گران شدن اجناس و لوازم خانه، تهیه لوازم خانگی کمی سخت شده باشد. در این مطلب می خواهیم درباره خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن بپردازیم.

خرید اقساطی لوازم خانگی در نامیراکالا 

فروشگاه اینترنتی نامیراکالا بر آن شده است تا ایجاد بستری مناسب تهیه لوازم خانگی را برای  بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و شاغلین سازمان تأمین اجتماعی با شرایط ویژه فراهم نماید.

این فروشگاه توانسته است با همراهی بخش بزرگی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات با کیفیت و استاندارد در لوازم خانگی و دیجیتال اقدام به فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن را برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کند. در ادامه با این شرایط ویژه و آسان در خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن بیشتر آشنا می شویم.

لوازم خانگی اقساطی

برای خرید اقساطی چه مراحلی لازم است؟ 

در قدم اول در هر خرید اقساطی باید مراحل زیر را در پیش گرفت. 

پرداخت مبلغ اولیه 

معمولا در اغلب خرید های اقساطی یک مبلغی به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود. 

چک و یا ضامن 

فروشنده به ازای فروش لوازم خانگی اقساطی و یا هر جنس دیگری قطعا تقاضای ضمانت از طریق چک و ضامن دارد. 

اعتبار مالی و یا ضامن 

در بسیاری از فروشگاه ها فروشنده در قبال تسهیلاتی که به مشتری می دهد، چک و یا ضامن دریافت می کند. 

مزیت خرید اقساطی به صورت آنلاین چیست؟

به طور کلی خرید اجناس و کالای مورد نیاز بسیار وقت گیر و خسته کننده است. در بسیاری از شرایط هم ممکن است که امکان انجام خرید حضوری اصلا نباشد. با به وجود آمدن فروشگاه های آنلاین در وقت صرفه جویی شده و می توانید قیمت های هر جنس و یا کالای مورد نظرتان را در خانه و به صورت آنلاین بررسی کنید و پس از انتخاب اقدام به خرید نمایید. 

در نامیراکالا این امکان فراهم آمده است که بتوان تمام کالاها را به صورت نقد و یا اقساطی آن هم با شرایط ویژه خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن تهیه کرد. ناگفته نماند که این فروشگاه معتبر در سال 1395 پا به عرصه فروشگاه اینترنتی گذاشته و با شعار فروش محصولات و خدمات بدون واسطه و با کیفیت فعالیت خود را شروع نموده است. هدف اصلی پرسنل و کارکنان این فروشگاه جلب رضایت مشتری است که با عنایت خداوند، هیچگونه نارضایتی در خصوص کالا و خدمات دریافتی از سوی مشتری، به وجود نیامده است و این تحقق اهداف اصلی نامیراکالا را نشان می دهد. در ادامه شرایط فروش اقساطی در نامیراکالا را به صورت گزینه ای و مشخص شرح خواهیم دارد.

خرید اقساطی آنلاین

شرایط خرید اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی 

  1. در خرید اقساطی از طریق سایت نامیرا کالا برای بازنشستگان و مستمری بگیران و شاغلین این سازمان، نیازی به ارائه چک و ضامن نیست و می توانند خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن را داشته باشند.
  2. تعداد اقساط جهت استفاده از خدمات و کالا های مورد نیاز 5 تا 12 قسط است.
  3. لوازم خانگی اقساطی 10 ماهه شامل تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز ، فرش، جارو برقی
  4. کالای دیجیتال اقساطی 6 ماهه شامل موبایل، لپتاب، تبلت، کنسول بازی
  5. دندانپزشکی اقساطی 10 ماهه شمل موارد ترمیمی ، زیبایی ، ایمپلنت
  6. مبلمان راحتی دارای اقساطی 12 ماهه است.
  7. بیمه خودرو اقساطی 8 و 6 ماهه به دو صورت ثالث و بدنه
  8. حداقل خرید در این طرح 20،000،000 ریال و حداکثر خرید 200،000،000 ریال است.
  9. تذکر تخفیف کالا:در طرح های فروش اعتباری، هیچگونه تخفیفی به کالا تعلق نمی گیرد.
  10. سن متقاضی خرید اقساطی میبایست زیر 65 سال باشد.
  11. تذکر :در صورتی که سن مستمری بگیر بالای 65 سال باشد با ارائه یک ضامن زیر 65 سال که دارای چک باشد می تواند خرید خود را انجام دهد همچنین حضور و اخذ کپی کارت ملی و شماره تماس و آدرس ضامن از موارد ضروری است.
  12. هزینه ی ارسال کالا هم به عهده ی مشتری است.
باز نشستگان تامین اجتماعی
 سخن آخر 

با توجه به مطالبی که در این مقاله ارائه شد، شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن برای بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و شاغلین سازمان تأمین اجتماعی با شرایط ویژه در نامیراکالا فراهم آمده است. می توانید برای انجام مراحل خرید ابتدا یک پروفایل شخصی در وبسایت ما ایجاد نمایید. سپس مراحل دیگر را تا دریافت کالا درب منزلتان ادامه دهید. برای اطلاعات بیشتر از خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن از فروشگاه آنلاین و معتبر نامیراکالا با کارشناسان ما شماره تلفن 02134729000 (20 خط) در ارتباط باشید. می توانید از طریق وبسایت ما از شرایط و مراحل خرید اقساطی به طور کامل آگاهی یابید. 

بازخوردها
    ارسال نظر