خرید اقساطی یخچال فریزر مجیک شف

خانم رجایی پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 - 10:44
خرید اقساطی یخچال فریزر مجیک شف
مجیک شف با تکیه بر کیفیت و نوآوری و طراحی زیبا در تولید و عرضه محصولات خانگی از جمله یخچال فریزر فعالیت دارد. در این مقاله به نحوه خرید این محصول در نامیراکالا با عنوان خرید اقساطی یخچال فریزر مجیک شف می پردازیم. 


خرید اقساطی یخچال فریزر مجیک شف

شرکت مجیک شف با حضور در کشور آلمان و ایران با نوآوری در تولید نسل جدیدی از لوازم خانگی اقدام به تولید محصولات لوازم خانگی با کیفیت بالا کرده است. مجیک شف با استفاده از ایده های به روز و طراحی های مدرن منحصر به فرد و آزمایش های متعدد، اقدام به تولید و عرضه محصولات خانگی نموده است که تبدیل به یکی از بهترین برندها در زمینه لوازم خانگی شده است. در این مطلب به معرفی یکی از محصولات آن و نحوه خرید در نامیراکالا با عنوان خرید اقساطی یخچال فریزر مجیک شف می پردازیم. 

مجیک شف بر این باور است که کیفیت حق مشتری است. از محصولات این شرکت می توان به ظرفشویی و لباسشویی، یخچال های بدون برفک و نوفراست و دو قلو نام برد. یخچال و فریزرهای مجیک شف در انواع مختلفی از طرح ها و مدل ها بر طبق استانداردهای بین المللی تولید و به بازار عرضه می شود. مجیک تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتری قرار داده است. 

یخچال فریزر مجیک شف 

مجیک شف در انواع و مدل های مختلفی یخچال و فریزر تولید کرده است که در ادامه به توصیف برخی نمونه های می پردازیم.

یخچال مجیک شف

یخچال و فریزر دوقلو مجیک شف مدل MCFDI424

یخچال و فریزر دوقلو مجیک شف مدل MCFDI424 دارای موتور اینورتر خطی کم مصرف است که ظرفیتی معادل 330 لیتر را برای یخچال و 277 لیتر را برای فریزر دارد. این مدل بسیار مناسب برای خانواده های پرجمعیت و یا افرادی که نیاز به جای بیشتری برای نگهداری از مواد منجمد را دارند.

این نوع از یخچال فریزر مجیک شف دارای دو دستگاه جدا است که کاملا با هم هماهنگ کار می کنند. در واقع می توان گفت که یک محصول را تشکیل می دهند. از مشخصات این کالا می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • برفک نمی زند.
  • مجیک شف ساید بای ساید
  • دارای سیستم یخساز است.
  • مجهز به سیستم آبریز بیرونی است.
  • حالت انجماد سریع را دارد.
  • دارای جایگاهی برای نگهداری مرغ است.
  • گوشت و سبزیجات با تازگی تمام را نگه می دارد.
  • دارای سیستم روشنایی LED است.

نوع دیگری از یخچال فریزر مجیک شف مدل مدل MCD-740W/WL/S است. این مدل دارای حجمی معادل 370 لیتر است که 270 لیتر آن یخچال و 100 لیتر برای قسمت فریزر است.

این یخچال فریز دارای سیستم ECO است و بسیار کم مصرف می باشد. از ویژگی های دیگرش این است که دارای آبسردکنی بسیار شیک است. دارای سیستم گردش هوا فعال در طبقات است. 

یخچال فریزر دو قلو مجیک شف

برای کسانی که علاقه مند به مدل های دو قلو یخچال فریزر هستند، یخچال فریزر دوقلو مجیک شف مدل MCRDI-525 W/S/WL بسیار گزینه مناسبی است. این مدل دارای سیستم سرمایشی سریع است و یک محفظه جداگانه ای برای نگهداری میوه و سبزیجات را دارد. دارای آبسردکنی لوکس و یخ ساز اتوماتیک است. 

خرید اقساطی یخچال فریزر مجیک شف 

با توجه به اینکه قیمت های لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر با روندی افزایشی و رو به بالا همراه بوده است. نامیراکالا اقدام به شرایط ویژه ای برای خرید اقساطی یخچال فریزر مجیک شف نموده است. در ادامه به چگونگی خرید اقساطی یخچال فریزر مجیک شف در نامیراکالا می پردازیم. 

در نامیراکالا تعداد اقساط برای لوازم خانگی 10 ماهه است و البته برای کسب اطلاعات بیشتر باید به مطالعه مطالب شرایط فروش اقساطی در وبسایت ما بپردازید. برای اینکه بتوانید از مزایای خرید لوازم خانگی اقساطی در نامیراکالا بهره مند باشید. باید مراحل زیر را در فرآیند خرید اقساطی خود انجام دهید. 

  1. ابتدا به سایت ما ورود کرده و ثبت نام انجام دهید. 
  2. ارائه مدارک از طریق اپلیکیشن واتس اپ با شماره 09331810881 و یا مراجعه حضوری به دفتر فروش. مدارک مورد نیاز شامل آخرین فیش حقوقی، پیرینت سه ماهه حساب ممهور به مهر بانک، شناسنامه و کارت ملی است. 
  3. انتخاب کالای مورد نظرتان 
  4. بررسی مدارک به دست کارشناسان نامیراکالا 
  5. تایید واحد فروش اعتباری 
  6. ارسال کالا درب منزل مشتری 
سخن آخر 

مجیک شف از بهترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی است. کیفیت را حق مشتری می داند و محصولاتی با کیفیت با طراحی مدرن از جمله یخچال فریزر دوقلو مجیک شف را تولید و روانه بازار کرده است. برای تهیه و

خرید اقساطی یخچال فریزر مجیک شف و لوازم خانگی اقساطی می توانید با کارشناسان ما در نامیراکالا ارتباط بگیرید. 

بازخوردها
    ارسال نظر