خرید اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک شف

iran چهارشنبه 14 مهر 1400 - 20:56
خرید اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک شف
خرید اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک شف برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در فروشگاه نامیراکالا


خرید اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک شف

ماشین ظرفشویی از لوازم خانگی است که در سال های اخیر متقاضیان زیادی پیدا کرده است. دستگاهی خودکار است که خیلی راحت ظرف ها را تمیز شسته و تنها کاری که می کنید قراردادن ظروف کسی در این وسیله و فعال کردن دکمه استارت است. یکی از این ماشین های لباسشویی باکیفیت که در بازار وجود دارد ماشین ظرفشویی مجیک شف است که در این مطلب به ویژگی های ان تحت عنوان خرید اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک شف از نامیراکالا می پردازیم. 

ماشین ظرفشویی مجیک شف

ویژگی ماشین ظرفشویی مجیک شف 

ماشین ظرفشویی مجیک شف 14 نفره دارای طراحی زیبا و مدرن است. این ماشین ظرفشویی در دو رنگ سفید و استیل وجود دارد که در فروشگاه نامیراکالا با شرایط اقساطی ویژه به فروش می رسد. از برنامه های شستشوی این ماشین ظرفشویی مجیک شف می توان به برنامه شستشوی اقتصادی، شستشوی بهداشتی، شستشوی سریع و دیگر حالت ها اشاره داشت. برای اینکه ظروف را با سرعت بشویید می توانید آن ها را در حالت سریع گذاشته که در زمانی تقریبا نزدیک یک ساعت ظرف ها را شسته و خشک می کند. 

از ویژگی های فنی این ماشین ظرفشویی می توان به موارد زیر اشاره داشت. 

  • مجهز به خشک کن 
  • ظرفیت شستشو 14 نفره
  • تعداد برنامه شستشو 6
  • رده انرژی +++A
  • قفل کودک دارد
  • شستشوی آنتی باکتریال
  • دارای صفحه نمایشگر 
  • دارای سیستم اکو واش 

ماشین ظرفشویی مجیک

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک شف از نامیراکالا 

فروشگاه لوازم خانگی اقساطی نامیراکالا شرایط بسیار ویژه ای در خرید اقساطی محصولات مجیک شف و ظرفشویی مجیک شف دارد. بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند بدون چک و ضامن از این فروشگاه کلیه لوازم خانگی متنوع با بهترین برندها را خریداری نمایند. تعداد اقساط لوازم خانگی اقساطی در نامیراکالا 10 قسط می باشد. می توانید با مراجعه به وبسایت نامیراکالا و ایجاد حساب کاربری خرید اقساطی خود را به راحتی انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان نامیراکالا در ارتباط باشید. 

نکات مهم در خرید اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک شف 

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی را دارید باید به یکسری نکات دقت داشته باشید که در ادامه این موارد مهم را بر می شمریم. 

گارانتی 

گاراتی محصول از موارد مهمی است که باید در خرید لوازم خانگی و ماشین ظرفشویی مورد توجه قرار گیرد. ماشین ظرفشویی مجیک شف دارای 18 ماه گارانتی شرکت مجیک شف را دارا است که نشان از کیفیت بالای فنی این محصول است. 

کم مصرف بودن ماشین لباسشویی 

مقدار مصرف انرژی در وسایل برقی به تکنولوژِی که در آن محصول به کار رفته است هم بستگی دارد. در خرید اقساطی لباسشویی مجیک شف به هزینه های مصرفی و تعمیرات و نگهداری آن محصول هم دقت کنید. ماشیت لباسشویی های بی کیفیت در طول مدت و در دراز مدت دچار خرابی شده و هزینه های جانبی بالایی را در بر می گیرد. 

استاندارد بودن 

در ضمن محصولات استاندارد دارای حداقل مصرف انرژی هم هستند که دیگر نگران مصرف بالای برق و آب نیستید. دستگاهی را بخرید که دارای حداقل مصرف انرژی هستند. 

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی 

صزفه جویی در مصرف آب 

ماشین های ظرفشویی آب کمتری نسبت به شستن ظروف با دست مصرف می کنند. 

صرفه جویی در  وقت 

با توجه به اینکه اکثر خانم ها و آقایان شاغل هستند، دیگر وقتی برای شستن ظروف مخصوصا با تعداد بالا نیست. خرید اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک شف در صرف وقت شما  برای شستن ظروف صرفه جویی کرده و کمک بزرگی برای راحتی شما است. 

ضدعفونی ظروف 

در هنگام شستن ظرف ها با دست باید از اّب ولرم استفاده کرد ولی با ماشین ظرفشویی ظروف با آب داغ شسته می شوند. 

محافظت از دست ها در برابر شوینده های مضر 

با استفاده از ماشین ظرفشویی دیگر دست هایتان با مواد ظرفشویی برخورد ندارد. دست هایتان از آسیب مواد شیمیایی در امان است. 

مزیت استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک شف
محافظت از ظروف 

وقتی ظرف ها با دست شسته می شوند امکان اینکه لب پر شوند زیاد است. ولی ماشین ظرفشویی ظرف ها را سالم می شوید و آسیبی نمیزند.  مواد کلره و یا اکسیژنه ای که  در پودرها و قرص های ماشین ظرفشویی وجود دارد، عمل ضد عفونی ظروف را کامل تر می کند. 

صرفه جویی در استفاده از شوینده ها 

در شست و شو با دست، مقدار استفاده از مایع ظرفشویی بسیار زیاد است در صورتی که در ماشین ظرفشویی میزان مصرف پودر خیلی کم است. با ماشین ظرفشویی در استفاده از مواد شوینده هم صرفه جویی می شود. 

بازخوردها
    ارسال نظر