خرید اقساطی لباسشویی مجیک شف

iran سه شنبه 4 آبان 1400 - 11:28
خرید اقساطی لباسشویی مجیک شف
خرید اقساطی لباسشویی مجیک شف بدون چک و ضامن-خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان تامین اجتماعی در فروشگاه نامیراکالا


خرید اقساطی لباسشویی مجیک شف

مجیک شف در جهت ایجاد تکامل در لوازم خانگی وارد حوضه تولید شد. این شرکت در آلمان و ایران مستقر است و لوازم خانگی باکیفیت تولید می کند. مجیک شف در جهت برطرف کردن نیازهای مردم در لوازم خانگی، موظف به تولید محصولات باکیفیت، با طراحی نوین، استفاده از خلاقیت و طرح های به روز نموده است. یکی از محصولات پرفروش و بسیار باکیفیت و پرطرفدار مجیک شف، لباسشویی مجیک شف است که به راحتی می توانید به صورت خرید اقساطی لباسشویی مجیک شف از فروشگاه نامیراکالا اقدام نمایید. 

لباسشویی مجیک شف

در این مطلب به ویژگی های بارز لباسشویی مجیک پرداخته و شرایط خرید اقساطی لباسشویی مجیک شف ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی را بیان کرده و چند مدل از پرفروش ترین ها را معرفی خواهیم کرد. 

درباره لباسشویی مجیک شف 

لباسشویی مجیک شف با بهره مندی از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است. در طرح های مختلف و وزن های گوناگون برای خانواده ها با هر تعداد نفرات تولید گشته است. لباسشویی مجیک شف در انواع 7 کیلویی، 8 کیلویی و 9 کیلویی و 10 کیلویی موجود و به فروش می رسد. محصولات مجیک شف دارای 2 سال گارانتی پس از فروش از شرکت نیک اندیش انزلی است. 

سیاستی که شرکت مجیک شف برای قیمت گذاری محصولاتش اعم از ماشین لباسشویی اتخاذ نموده است، بر اساس اصل مشتری مداری و احترام به حقوق آنان است. قیمت محصولات مجیک شف کاملا رقابتی و مناسب است. خرید از محصولات مجیک شف با توجه به کیفیت بالای محصولاتش کاملا به صرفه است. قیمت کالاهای مجیک شف توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی از توزیع محصول مشخص و تعیین می گردد. سیاست قیمت گذاری در محصولات مجیک شف بسیار منصفانه است و هر مشتری در هر جای دنیا می توانید با شفافیت قیمت ها را مشاهده کرده و اقدام به خرید نماید. 

شرکت مجیک شف در همه جای ایران نمایندگی فعال دارد و به راحتی می توانید خرید اقساطی لباسشویی مجیک شف را از فروشگاه نامیراکالا انجام داده و نگران خدمات پس از فروش و گارانتی هم نباشید. 

ویژگی لباسشویی های مجیک برای هر مدل خاص و منحصر به فرد است اما به طور کلی می توان از بی صدا بودن و تمیز شستن لباس ها و خسارت وارد نکردن با البسه از ویژگی های لباسشویی مجیک شف گفت. دور موتور لباسشویی های مجیک شف با توجه به وزن آن ها معمولا 1200 و 1400 دور در دقیقه است. لباسشویی مجیک شف دارای گارانتی 20 ماهه مجیک شف است. 

خرید اقساطی لباسشویی مجیک شف

ماشین لباسشویی مجیک شف مدل MCW-10514 SEW/SES

اگر قصد خرید اقساطی لباسشویی مجیک شف 8 کیلویی را دارید، این مدل کاملا مناسب است. دارای دور موتور 1400 دور بر دقیقه است و صفحه نمایشگر لمسی دارد. برنامه شستشوی سریع و قفل کودک هم از دیگر ویژگی های این مدل لباسشویی است. سیستم ضد باکتری دارد و به برنامه شستشو در شب هم مجهز می باشد. برنامه شستشو در شب با صدای کم است. 

برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی مجیک شف مدل MCW-10514 SEW/SES می توانید از فروشگاه نامیراکالا اقدام نمایید که برای بازنشستگان تامین اجتماعی شرایط بسیار ویژه ای دارد. بازنشستگان عزیز می توانند بدون چک و ضامن خرید اقساطی لباسشویی مجیک شف از فروشگاه نامیراکالا را داشته باشند. 

ماشین لباسشویی مجیک شف مدل MCW-8014 W/S/T

این محصول هم یک مدل دیگر از لباسشویی های 8 کیلویی مجیک شف است که برای خانواده ای 6 تا 8 نفره بسیار مناسب است. دارای صفحه ای لمسی است و 16 برنامه شستشو دارد. مجهز به سیستم شستشو در شب است و با صدای کم کار می کند. دارای سیستم ضد باکتری در دمای 95 درجه سانتیگراد است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر هم اشاره داشت. 

  • کلاس مصرف انرژی A+
  • دربی بزرگ با طراحی مدرن 
  • سیستم بی صدا در شب 
  • دارای قفل کودک 

شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی مجیک شف برای بازنشستگان تامین اجتماعی 

  • لباسشویی مجیک شف با اقساط 10 ماهه به فروش می رسد. 
  • 20 درصد از مبلغ خرید به عنوان پیش پرداخت دریافت می گردد. 
  • هزینه کارمزد بانک و استعلام هم به مبالغ پرداختی اضافه می گردد. 
  • نیازی به تهیه چک و ضامن هم نمی باشد. 
  • حداقل خرید 2 میلیون توامان و حداکثر خرید تا 20 میلیون تومان است. 
  • سن متقاضی خرید باید زیر 25 سال باشد. 

متقاضیان عزیز خرید اقساطی ماشین لباسشویی مجیک شف می توانند با معرفی یک فرد بازنشسته تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کند، از خدمات خرید اقساطی نامیراکالا استفاده کند. 

لباسشویی قسطی مجیک شف

چرا لباسشویی اقساطی مجیک شف بخریم؟

خرید اقساطی لباسشویی مجیک شف مزایای زیادی دارد. اول اینکه محصولی باکیفیت و با طراحی روز و مدرن با قیمت مناسب خریداری می کنید. دوم اینکه با خرید اقساطی خیالتان راحت است که نیازی به پرداخت هزینه بالا در وهله اول هنگام خرید نیست. با خرید اقساطی لباسشویی مجیک شف از فروشگاه نامیراکالا موظف به طی کردن مراحل وقت گیر بانکی و بروکراسی های اداری هم نیستید. 

اگر قصد خرید لباسشویی مجیک شف اقساطی را دارید، جهت ثبت سفارش می توانید با شماره تلفن 02134729000 (20 خط) ارتباط بگیرید. برای اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش می توانید به شماره 09331810881 در واتساپ پیام دهید.

بازخوردها
    ارسال نظر