خرید اقساطی گوشی سامسونگ گلکسی

iran شنبه 10 مهر 1400 - 21:55
خرید اقساطی گوشی سامسونگ گلکسی
خرید اقساطی گوشی سامسونگ گلکسی برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در فروشگاه نامیراکالا با بهترین قیمت و متنوع ترین مدل هل موجود است.


خرید اقساطی گوشی سامسونگ گلکسی

گوشی های تلفن همراه سامسونگ این روزها سیر صعودی را د قیمت داشته اند. از آنجاییکه گوشی موبایل با برند سامسونگ معتبر و باکیفیت است، بسیاری متقاضی دارد و در این میان بیشتر متقاضیان هم خیلی سخت می توانند برای خرید گوشی سامسونگ پول نقد پرداخت کنند. خرید اقساطی گوشی سامسونگ گلکسی عنوان مطلبی است که در آن به ویژگی های گوشی های گلکسی سامسونگ می پردازیم. 

در خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ از نامیراکالا می توانید در اقساط 6 ماهه بدون چک و ضامن خرید خود را انجام دهید. این شرایط ویژه برای بازنشستگان تامین اجتماعی وجود دارد. 

همه افراد به هر دلیلی ممکن است اقدام به خرید گوشی تلفن همراه سامسونگ داشته باشند. به هرحال وسیله ای کاربردی است که برای زندگی در دنیای دیجیتال و مدرن امروزی لازم است و تقریبا بدون تلفن همراه نمی توان با دیگران در ارتباط بود. چه برای کسب و کار باشد و چه این ارتباط برای هدف دیگری باشد. پس خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ از طرح های لازم و واجبی است که فروشگاه نامیراکالا اقدام به راه اندازی آن نموده است. 

گوشی گلکسی سامسونگ

گوشی های سامسونگ 

کیفیت و کارایی در انواع مدل های گوشی سامسونگ باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. گوشی های سامسونگ بر روی پلتفرم یا سیستم عامل اندروید که از سیستم عامل های محبوب و پرطرفدار در دنیا است، کار می کند.قابل ذکر است که انواع نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه را سیستم عامل اندروید در گوشی های سامسونگ پشتیبانی می کند. 

گوشی های سامسونگ از کیفیت سخت افزاری بالایی برخوردار هستند که در این میان می توان به سنسورهای امنیتی (مانند شناسایی اثر انگشت، شناسایی چهره و غیره) یا سنسورهای شناسایی وضعیت و موقعیت مکانی اشاره کرد که می تواند نرم افزارهای کاربردی بسیاری را هم حمایت و گارانتی کند. 

گوشی های تلفن همراه سامسونگ تولید شده از شرکتی کره ای می باشند. این شرکت در تولید کالاهای دیجیتال در گرید بالایی از نظر کیفیت فنی کالا و طراحی محصول قرار دارد. در واقع گوشی های تلفن همراه سامسونگ از برترین ها ی دنیا هستند. این شرکت در حدود یک قرن سابقه دارد.

گوشی های تلفن همراه دارای تنوع بسیاری در مدل ها است که با سلیقه همه کاربران جور در می آید. علاوه بر تنوع در مدل ها در انواع سطوع قیمتی هم وجود دارند که با هر بودجه ای می توان از گوشی های برند سامسونگ خریداری کرد. البته که با شرایط خرید اقساطی گوشی سامسونگ گلکسی در نامیراکالا دیگر نگران هزینه هم نیستید. 

گوشی گلکسی سامسونگ 

خرید اقساطی گوشی گلکسی سامسونگ

اگر شما هم از طرفداران گوشی های گلکسی سامسونگ هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا از قابلیت های بیشتر این مدل تلفن همراه سامسونگ بیشتر بدانید. 

گوشی های گلکسی سامسونگ از پرطرفدارترین اسمارتفون هایی هستند که در بازار کشورمان وجود دارد. گوشی های بسیار باکیفیت و البته مقرون به صرفه هستند. حداقل این است که در مقابل گوشی های آیفون قیمت بسیار مناسبتری با کارایی بالا دارند. پس این ها می تواند دلایلی باشد که بسیاری به سمت خرید اقساطی گوشی سامسونگ گلکسی روی آورند. از قابلیت های گوشی های سامسونگ گلکسی می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

قابلیت اسپلیت اسکرین کردن 

از خصوصیات پنهان گوشی‌های گلکسی سامسونگ، قابلیتی به نام "Split Screen" وجود دارد که با استفاده از آن کاربر می‌تواند دو اپلیکیشن را در یک زمان بر روی نمایشگر دستگاه اجرا و با آن‌ها تعامل برقرار کند. در همین حالت صفحه نمایش گوشی مانند عکسی که در بخش زیر و سمت راست نمایان است را به دو نیم تقسیم می‌شود و هر قسمت هم یکی از اپلیکیشن‌های مورد نظر را اجرا می کند. 

اجرای اپلیکیشن دوربین به وسیله دکمه هوم 

یک قابلیت دیگری که در گوشی های گلکسی وجود دارد و بسیاری از کاربران هم از آن خبر ندارند، اجرای برنامه دوربین دستگاه با دو بار فشردن دکمه هوم است. با وارد شدن به منوی تنظیمات دوربین می توانید از این ویژگی استفاده کنید. 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی

عکس‌برداری با فشردن دکمه تنظیم صدا (Volume)

بسیاری از کاربران از این قابلیت کاربردی گوشی های تلفن همراه گلکسی بی خبر هستند. اینکه اپلیکیشن دوربین گوشی‌های گلکسی سامسونگ اجرا شده، با فشردن دکمه تنظیم صدا یا همان Volume نسبت به ضبط عکس اقدام می کند. برای فعال کردن این ویژگی باید به قسمت تنظیمات دوربین موبایل بروید. 

روشن ماندن خودکار صفحه نمایش در هنگام نگاه کردن به آن

در این ویژگی می توانید زمان روشن ماندن صفحه نمایش گوشی را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، تعیین کنید. این خصوصیت بسیار کاربردی است و باعث می شود که شارژ کمتری از گوشی های شما مصرف شود. اما اگر در حال خواندن مطلبی در گوشی هستید و یک هو خاموش شود، آزار دهنده است. برای حل این مسئله یک ویژگی منحصر به فردی چون قابلیت مخفی تحت عنوان Smart Stay وجود دارد. با این خصوصیت تا مادامی که شما به گوشی تلفن همراه گلکسی خود نگاه می کنید، خاموش نمی شود. 

 دستورات اشاره‌ای و حرکتی

گوشی سامسونگ گلکسی از  دستورات اشاره‌ای و حرکتی زیادی پشتیبانی دارد. مثلا وقتی پنجره ای از مشخصات یک مخاطب در گوشی شما باز است، با نزدیک بردن آن به گوش خود تماس برقرار می شود. به این قابلیت مخفی Direct Call می گویند. 

یک نمونه دیگر این است که گوشی گلکسی شما می‌تواند با ویبره خوردن در حالی که آن را از هر جایی بر می دارید، همه تماس های از دست رفته یا هر نوتیفیکیشن دیگری را به شما گزارش داده که به این قابلیت مخفی Smart Alert می گویند. 

سخن آخر 

برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ گلکسی می توانید از فروشگاه نامیراکالا اقدام نمایید و نامیرا کالا شرایط ویژه ای را در خرید لوازم خانگی اقساطی برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی فراهم آورده است. از این شرایط ویژه می توان به این مورد اشاره کرد که نیازی به چک و ضامن نمی باشد. با پیش پرداختی کم در اقساط 6 ماهه می توانید از کالاهای دیجیتال متنوع در نامیراکالا خریداری کنید. 

بازخوردها
    ارسال نظر