خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ

خانم رجایی سه شنبه 5 مرداد 1400 - 17:08
خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ
خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ از نامیراکالا با شرایط بسیار ویژه و آسان برای بازنشستگان تامین اجتماعی


خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ

در ابتدا بگوییم که خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ با شرایط بسیار آسان در نامیراکالا برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی فراهم است. بدون نیاز به ضامن و چک با شرایط بسیار ویژه می توانید اقدام به خرید اقساطی گوشی نمایید.

حداقل خرید اقساطی در نامیراکالا 2 میلیون تومان و حداکثر خرید 20 ملیون تومان می باشد. تخفیف در خرید اقساطی شامل حال هیچ کالایی نمی شود.

در این طرح فروش اقساطی گوشی و همه لوازم و وسایل دیجیتال اقساط به صورت 6 ماهه است. می توانید حتی بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. در ادامه می خواهیم درباره برند سامسونگ و ویژگی های گوشی موبایل در این برند بیشتر بدانیم.

گوشی سامسونگ

چرا گوشی موبایل سامسونگ بخریم؟

قبل از خرید هر کالایی ابتدا باید درباره مزیت و معایب آن کالا بیشتر بدانیم. البته در هنگام خرید گوشی موبایل باید به نظر کاربران هم دقت کرد. درباره برند سامسونگ می توانیم بگوییم که اکثر کاربران راضی هستند. در واقع همیشه سامسونگ بهترین ها را به کاربران ارائه داده است. در ادامه همه مواردی که باعث می شود ما گوشی سامسونگ انتخاب کنیم را بیان می کنیم.

ارزش برند سامسونگ

یکی از مواردی که باعث می شود از میان این همه کمپانی تولیدکننده گوشی های موبایل، سامسونگ را انتخاب کنیم، ارزش برند این گوشی است. این برند کره ای همیشه از دیگر برندها یک قدم جلوتر بوده است.

خدمات پس از فروش

شرکت سامسونگ سالهاست که در کشور ما نمایندگی دارد و همه لوازم این برند در کشور ما به راحتی یافت می شود. گوشی های سامسونگ در ایران 11 ماه گارانتی دارند. واحدهای خدماتی زیادی هم از این برند در کشور ما وجود دارد.

وجود نمایندگی های زیاد سامسونگ

از دلایل فروش بالای گوشی های موبایل این برند، وجود نمایندگی های زیاد است. بسیاری از کاربران دوست دارند در نمایندگی های معتبر برند دلخواهشان حضور یابند و گوشی مورد نظرشان را خریداری کنند.

محصولات و مدل های متنوع گوشی سامسونگ

از سمت برند سامسونگ گوشی های بسیار زیاد و متنوعی روانه بازار شده است. وقتی محصولات متنوع و زیادی از یک برند وارد بازار می شود، فروش محصولات هم بالاتر می رود. از دید بسیاری از کارشناسان فروش گوشی های سامسونگ از مقدار بالایی برخوردار است.

سامسونگ و صفحه نمایش با کیفیت

یکی از دلایل فروش بسیار زیاد این برند گزینه صفحه نمایش است که همه گوشی های سامسونگ از این مزیت برخوردار هستند. سوپرامولد یک صفحه نمایشی است که سامسونگ در اکثر گوشی های خود از آن استفاده می کند. این مورد از ویژگی های مهم در خرید گوشی موبایل سامسونگ است.

صفحه نمایش سامسونگ

سرعت بالای گوشی های سامسونگ

پایین بودن سرعت گوشی از معایب آن به حساب می آید. گوشی های سامسونگ همواره از سرعت بالایی در پردازش اطلاعات برخوردار هستند.

طیف قیمتی گسترده در محصولات سامسونگ

همان طور که گفتیم، بودجه مشتریان در تععین گوشی بسیار اهمیت دارد. با توجه به اینکه سامسونگ مدل های زیاد و متنوعی دارد، دارای قیمت های گوناگونی هم هست و با هر بودجه ای می توان از گوشی های موبایل این برند خریداری کرد.

مراحل خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ از نامیراکالا

  1. ابتدا وارد وبسایت نامیراکالا شده و یک پروفایل شخصی بسازید. یا با مرکز فروش تماس بگیرید.
  2. در مرحله دوم مدارک مورد نیاز را ارائه دهید.
  3. کالای خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش انجام دهید.
  4. بررسی و چک کردن مدارک توسط کارشناسان نامیراکالا
  5. تاییدیه از سمت واحد فروش اعتباری
  6. فرستادن کالا درب منزل خریدار

سخن اخر 

گوشی های موبایل سامسونگ در انواع و مدل های مختلفی در بازار موجود است. مشتزی با توجه به نیاز خودش و بودجه ای که کنار گذاشته است می تواند یکی از مدل های این برند را انتخاب و خریداری کند. در فروشگاه نامیراکالا، شرایط اقساطی وجود دارد که خیلی راحت می توانید اقدام به خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ نمایید. 

برای خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ می توانید هم به صورت غیر حضوری و انلاین و هم به صورت حضوری به دفتر فروش مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر به شرایط فروش اقساطی در وبسایت ما مراجعه کرده و با توجه به مراحل خرید ذکر شده در این مقاله، خرید اقساطی خود را انجام دهید. 

بازخوردها
    ارسال نظر