فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

iran سه شنبه 30 شهریور 1400 - 10:47
فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن
فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن و چک برای بازنشستگان تامین اجتماعی در فروشگاه نامیراکالا با حذف بزوکراسی های اداری وجود دارد. خرید کالای دیجیتال اقساطی و خدمات دندانپزشکی اقساطی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی


فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

این روزها هر کسی بنا بر دلیلی دوست دارد و لازم می بیند خرید لوازم خانگی مثل یخچال و فریزر، تلوزیون، فرش، مبلمان، لباسشویی و ظرفشویی داشته باشد. اما همه می دانیم که در عرض مدت کمی قیمت لوازم خانگی بسیار افزایش پیدا کرد و بسیاری توانایی خرید نقدی اقلام و محصولات خانگی را از دست دادند. با توجه به پایین آمدن قدرت خرید، بازار لوازم خانگی هم دچار رکود می شود. پس طبیعی است که باید فروشندگان و تولید کنندگان لوازم خانگی فکری برای حل این مشکل کنند. فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن عنوان مطلبی است که در این مقاله درباره خرید اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی می پردازیم. 

فروش اقساطی لوازم خانگی

فروش اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان تامین اجتماعی 

بسیاری از بازنشستگان عزیز تامین اجتماعی بعد از چندین سال خدمت، در دوران بازنشستگی دوست دارند وسایل خانه و لوازم خانگی خود را نو کنند. اما با توجه به قیمت بالای این کالاها به یکباره نمی توان هزینه اش را تامین کرد. این روزها مشکلات اقتصادی مردم بیشتر شده است و ممکن است ترجیح دهند به جای خرید لوازم خانگی، مشکل دیگری را در زندگی حل کنند. نامیراکالا برای بازنشستگان تامین اجتماعی شرایط ویژه ای را در خرید اقساطی در این مجموعه ایجاد کرده است. بازنشستگان تامین اجتماعی بدون داشتن شرایط سخت و تامین چک و ضامن می توانند خرید اقساطی از فروشگاه نامیراکالا داشته باشند. بازنشستگانی که سن آن ها کمتر است 65 سال است دیگر دغدغه پیدا کردن ضامن و تهیه چک را در خرید اقساطی نامیراکالا ندارند اما اگر سن ایشان بیشتر از 65 سال باشد، نیاز به ارائه یک ضامن زیر 65 سال همراه با چک است. 

برای خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن بهتر است بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در وبسایت نامیراکالا ثبت نام کنند و کالای خود را انتخاب نمایند و خرید خود را انجام دهند. شرایط کامل فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن را مطالعه کرده و به تمام جزئیات خرید آگاهی یابید. 

چرا بهتر است خرید لوازم خانگی را اقساطی انجام دهیم؟ 

در ابتدای این مطلب عنوان شد که به دلایل سیر صعودی قیمت لوازم خانگی و اقلام و کالاهای اساسی خانواده ها، طرح فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن در بسیاری از فروشگاه ها به ویژه نامیراکالا برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اجرا می شود. طرح اقساطی به طور کلی مزایای زیادی برای خریداران دارد. از این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • نیازی به تهیه و هزینه کردن پول هنگفتی در تهیه لوازم خانگی ندارید. 
  • به یکباره می توانید کلی از لوازم خانگی مورد نیاز خود را نو کرده و خانه خود را اقساطی نو کنید. 
  • می توانید هزینه ای را که برای خرید لوازم خانگی کنار گذاشته بودید، برای کار و مورد مهمی دیگری می توانیئ هزینه کنید. 
  • نیازی نیست برای خرید لوازم خانگی تا مدت ها پول پس انداز کنید که هم پولتان بی ارزش می شود و هم قیمت ها بالا می روند. 
  • با افزایش قیمت کالا پس از خرید لوازم خانگی اقساطی قیمت اقساط بالا نخواهد رفت. 

لوازم خانگی اقساطی

چرا فروشگاه نامیراکالا را برای استفاده از طرح فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن انتخاب کنیم؟ 

می دانیم که فروشگاه های زیادی طرح فروش و یا خرید لوازم خانگی اقساطی را دارند، اما بهتر است درباره فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن در نامیراکالا بیشتر بدانیم تا انتخاب بهتری را داشته باشیم. 

در نامیراکالا برای خرید اقساطی در لوازم خانگی اقساط را به مدت 12 ماهه پرداخت می کنید. در نتیجه با توجه به کم بودن تعداد اقساط سود کمتری هم پرداخت می کنید. مورد دیگر این است که نیازی به پرداخت چک و ضامن هم نیست. و دیگر این که تنوع محصولات در نامیراکالا بسیار زیاد است که از بهترین برندها و پرفروش ترین کالاها استفاده شده است. متقاضیان عزیز با هر بودجه و سلیقه ای می توانند کالای مورد نظر خودشان را از فروشگاه نامیراکالا را تهیه کنند. نامیراکالا نه تنها در زمینه فروش متنوع لوازم خانگی بسیار موفق عمل کرده است بلکه کالاهای دیجیتال را در انواع برندها و مدل ها به فروش گذاشته است. 

خرید لوازم خانگی اقساطی

چه مدارکی برای طرح فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن باید به فروشگاه نامیراکالا ارائه شود؟ 

برای خرید لوازم خانگی اقساطی از نامیراکالا باید آخرین فیش حقوقی، پیرینت سه ماهه حساب مهر شده، شناسنامه و کارت ملی را تهیه نمایید. این مدارک را هم به صورت غیرحضوری و هم حضوری می توانید ارائه داده تا توسط کارشناسان ما بررسی شود. در ادامه جهت تکمیل فرایند خرید اقساطی با مشتریان عزیر تماس گرفته می شود. 

بازخوردها
    ارسال نظر