فروش اقساطی فرش کاشان

خانم رجایی دوشنبه 6 بهمن 1399 - 14:20
فروش اقساطی فرش کاشان
در سایت نامیرا انواع فرش های کاشان به فروش گذاشته می شود که در ادامه به این فروش اقساطی فرش کاشان خواهیم پرداخت.


فروش اقساطی فرش کاشان

امروز خرید فرش برای بیشتر افراد کاری غیر ممکن شده است مگر آنکه به صورت قسطی باشد. در این مطلب می خواهیم نحوه خرید فرش به صورت اقساطی از سایت نامیرا را بیان کنیم.

اگر شما آن دسته از افرادی می باشید که به دنبال فرش خوب کاشان می باشید اما مبلغ کافی و کامل را برای خرید ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که با ما همراه باشید تا از نحوه خرید از فروشگاه اینترنتی نامیراکالا آگاه شوید.

فرش کاشان

همان گونه که از اسم این شرکت معلوم است، فرش کاشان امروزه به صورت 70 درصد فرش ماشینی کشور را تامین می کند. امروزه در سایت نامیرا یک سری فرش ها از جمله فرش های کاشان به صورت قسطی فروش می رود که شما می تواند برای خرید اقدام کنید.

فرش کاشان

فرش های اقساطی فرش کاشان در نامیراکالا

در سایت نامیرا انواع فرش های کاشان به فروش گذاشته می شود که در ادامه به این نوع فرش ها خواهیم پرداخت.

1-فرش کاشان طرح باغ ارم 1000 شانه

2-فرش کاشان طرح الی ترمه ای 1000 شانه

3-فرش کاشان طرح بهشت 1000 شانه

4-فرش کاشان طرح بهامین 1000 شانه

5-فرش کاشان طرح باغ ارم 1000 شانه

6-فرش کاشان طرح یاشار 700 شانه

8-فرش کاشان طرح تاج محل 700 شانه

9-فرش کاشان طرح شهیاد 700 شانه

و.... بیشتر فرش هایی که به فروش گذاشته شده است به صورت اقساطی.

شرکت نامیرا برای خرید لوازم خانگی اقساطی و فرش های کاشان به صورت قسطی یک سقف مبلغ مشخص کرده است که است که، برای خرید فرش های کاشان مبلغ 2 میلیون الی 20 میلیون تعیین شده است.

 برای خرید این فرش ها به صورت قسطی نیازی به چک و یا ضامن معتبر نمی باشد. اما این را در نظر بگیرید که اگر سن شما بالای 65 سال می باشد می بایست یک چک ضامن دار برای خرید به صورت قسطی ارائه دهید.

ویژگی فرش های کاشان

خوشبختانه فرش های کاشان دارای 1000 شانه و تراکم 3000 می باشد. نخ به کار رفته داخل فرش کاشان به صورت اکرولیک می باشد، این مورد دارای اهمیت است که این فرش ها به صورت ریز بافت و ظریف بوده است که ضد حساسیت نیز می باشد.  

ویژگی فرش کاشان

یکی از ویژگی های فرش کاشان که نسبت به فرش های دیگر دارد این می باشد که در این نوع فرش ها هیچ وقت از نخ نامرغوب استفاده نمی شود و مانند نخ پی سی اف نخ پلاستیک و... زیرا استفاده از نخ های مرغوب موجب کمتر شدن طول عمر فرش ماشینی می شود.

نحوه خرید فرش قسطی از نامیرا

اگر شما آن درسته از افرادی می باشید که به دنبال خرید اقساطی فرش کاشان می باشید برای اولین بار باید یک حساب کاربری شخصی ایجاد کنید. سپس وارد بخش فرش اقساطی کاشان شوید، بعد از وارد شدن به این بخش به شما فرش های موجود ماشینی کاشان را نشان می دهد. شما می توانید با توجه به سلیقه و زیبایی خانه اتان هر کدام فرش که می خواهید را انتخاب کنید.

بعد از اینکه شما توانستید فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید باید خرید خود را نهایی کنید. برای نهایی کردن خرید خود نیاز است که مدارک مورد نیاز از جمله فیش حقوقی خود- پرینت حقوق سه ماهه خود و مهر خورده توسط بانک-ارائه شناسنامه و کارت ملی می بایست انجام دهید. بعد از اینکه این مدارک را ارسال کردید مدارک شما توسط کارشناسان مورد تایید قرار می گیرد و در صورت تایید شدن با شما برای نهایی کردن و ارسال کردن فرش مورد نظر تماس می گیرند.

قیمت فرش های ماشینی کاشان

خوشبختانه فرش های کاشان دارای قیمت مناسبی می باشد که بیشتر افراد می توانند به راحتی این چنین فرش هایی را خریداری کنند و به خانه خود یک زیبایی خاص ببخشند.

شرکت فرش کاشان قیمت های فرش ها را به نحوی گذاشته است که فردی از خانواده بتواند فرش مورد نظر خود را دریافت و تهیه کند.

قیمت فرش های کاشان از 3 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به شانه و تراکم آن قیمتش بالاتر می رود. انتخاب کردن فرش در سایت نامیرا بر عهده خودتان است و این امکان نیز وجود دارد که در صورت خرید به صورت کامل نه قسطی به شما یک سری تخفیفات داده شود.

خرید فرش کاشان

این را در نظر بگیرید که در صورت خرید اقساطی از سایت نامیرا هزینه ارسال فرش از شرکت توسط شرکت پست یا تیپ باکس بر عهده خریدار بوده است و شرکت نامیرا مسئولیتی در مورد ارسال ندارد.

نتیجه گیری

در آخر به این جمع بندی میرسیم که اگر به دنبال خرید قسطی فرش های خانگی می باشیم به صورت قسطی، بهتر است که از شرکت نامیرا خریداری نمایید. به این دلیل توصیه می شود از شرکت نامیرا خریداری بکنید که تمام فرش هایی که در کارخانه فرش ماشینی کاشان به فروش گذاشته می شود در شرکت نامیرا نیز به فروش گذاشته می شود و تنوع محصولات بسیار زیاد است.

شرکت نامیرا این اطمینان را به شما میدهد که فرش شما در صورت حمل و نقل هیچ آسیبی نبیند و دچار مشکل نشود. زمان ارسال در تهران 2 روز کاری و در شهرستان ها 5 الی 7 روز کاری طول می کشد.

بازخوردها
    ارسال نظر