فروش اقساطی یخچال فریزر پاکشوما بدون چک

خانم رجایی سه شنبه 5 مرداد 1400 - 13:49
فروش اقساطی یخچال فریزر پاکشوما بدون چک
فروش اقساطی یخچال فریزر پاکشوما بدون چک در فروشگاه آنلاین نامیراکالا برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با شرایط ویژه


فروش اقساطی یخچال فریزر پاکشوما بدون چک

یخچال فریزر از وسایل بسیار مهم در هر خانه ای است. از برندهایی که در زمینه یخچال فریزر فعالیت دارد، برند پاکشوما است. پاکشوما محصولات بسیار باکیفیت و زیبایی را در زمینه یخچال فریزر وارد بازار کرده است. در این مطلب درباره فروش اقساطی یخچال فریزر پاکشوما بدون چک مطالبی می خوانیم. 

فروشگاه نامیراکالا انواع مختلفی از مدل های یخچال فریزر پاکشوما را به صورت نقد و اقساطی به فروش می رساند. می توانید برای آگاهی از شرایط کامل فروش اقساطی یخچال فریزر پاکشوما به وبسایت ما مراجعه کرده و مطالب مربوطه را مطالعه نمایید. 

یخچال فریزر پاکشوما

یخچال فریزر پاکشوما 

پاکشوما انواعی از یخچال فریزر چون یخچال فریزر بالا، یخچال فریزر چهار درب و ساید بای ساید پاکشوما را تولید کرده است. یخچال فریزرهای پاکشوما دارای طراحی بسیار زیبا و با کیفیتی است که مصرف کنندگان از آن راضی بوده اند. تمامی محصولات پاکشوما از جمله یخچال فریزرهای پاکشوما دارای گارانتی هستند و به دلیل وجود نمایندگی بسیار زیادی که دارد، خیلی سریع تعمیرات آن ها انجام می گیرد. 

تمامی قطعات استفاده شده در محصولات پاکشوما کاملا ایرانی و زیر نظر متخصصان و مهندسین ایرانی انجام می گیرد که تولید شده و روانه بازار می گردد. پس می توان گفت که یخچال فریزرهای پاکشوما محصولی کاملا ایرانی و با کیفیت است. می توانید محصولات پاکشوما را با قیمتی مناسب به صورت فروش اقساطی یخچال فریزر پاکشوما بدون چک از نامیراکالا داشته باشید. 

یخچال فریزر پاکشوما ساید بای ساید

شرایط فروش اقساطی یخچال فریزر پاکشوما بدون چک از نامیراکالا 

  • برای خرید یخچال فریزرهای پاکشوما از نامیراکالا نیازی به ارائه چک و ضامن نیست. 
  • تعداد اقساط به صورت ده ماهه است. 
  • در نامیراکالا تا حداکثر 20 میلیون تومان می توانید خرید داشته باشید. 
  • سن متقاضی هم باید زیر 65 سال باشد. 
  • اگر سن متقاضی بالای 65 است، باید یک ضامن با چک زیر 65 سال معرفی شود. 

 نحوه و مراحل خرید اقساطی یخچال فریزر پاکشوما از نامیراکالا 

  1. ورود به سایت و ثبت نام جهت ایجاد پروفایل شخصی و یا تماس با دفتر فروش.
  2. ارائه مدارک مورد نیاز(آخرین فیش حقوقی، پیرینت سه ماهه حساب ممهور به مهر بانک، شناسنامه و کارت ملی) از طریق اپلیکیشن واتس آپ به شماره 09331810881 و یا مراجعه به صورت حضوری به واحد فروش 
  3. انتخاب کالا و خدمات مورد نیاز و ثبت سفارش.
  4. بررسی مدارک توسط کارشناسان نامیراکالا و تماس با مشتری جهت تکمیل پروسه آن 
  5. تایید شدن توسط واحد فروش اعتباری.
  6. ارسال کالا درب منزل مشتری و یا صدور معرفی نامه جهت خدمات مورد نیاز به صورت قسطی

ویژگی یخچال فریزرهای پاکشوما 

پاکشوما موفق به تولید انواع یخچال فریزرهای متنوعی در طرح های مدرن شده است. اکثر یخچال فریزرهای پاکشوما کم مصرف هستند. برای درب های یخچال فریزرهای پاکشوما از پوشش ضد لک استفاده شده است. 

ویژگی یخچال فریزر پاکشوما

مزایای یخچال پاکشوما

  • دارای موتور بهینه از نظر سرمایش و مصرف برق
  • مجهز به فن آوری روز مجهز به سیستم های اکونومی 
  • استفاده از مواد اولیه باکیفیت 
  • دارای خدمات پس از فروش یکپارچه و قوی پاک سرویس
  • دارای سیستم نوفراست
  • دارای حالت مسافرت برای مصرف برق کمتر 
  • دارای سیستم گردش هوای چندگانه 
  • دارای سیستم خنک کننده سریع 

برند پاکشوما 

برند ثبت شده پاکشوما در سال 1354 برای تولیدات لوازم خانگی بزرگ و کوچک وارد عرصه فروش شده است. در حال حاضر یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران و خاورمیانه است. پاکشوما در زمینه تولیدات لوازم خانگی چون لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و فریزر، کولر گازی و جاروبرقی اقدام نموده است و بسیار هم موفق عمل کرده است. این برند از محصولات خود توانسته است به بسیاری از کشورهای همسایه صادرات انجام دهد. 

سخن آخر 

با توجه به ویژگی های که از برند پاکشوما خواندیم، می توان به یقین گفت که محصولات پاکشوما ایرانی، با کیفیت و دارای طراحی های منحصر به فردی است. پاکشوما کالاهایی کاملا ایرانی را تولید می کند که یخچال فریزرهای پاکشوما یکی از این کالا هاست. فروش اقساطی یخچال فریزر پاکشوما بدون چک در فروشگاه معتبر نامیراکالا برای بازنشستگان تامین اجتماعی با شرایط بسیار ویژه و آسانی وجود دارد. 

بازخوردها
    ارسال نظر