فروش اقساطی بیمه خودرو شخص ثالث و بدنه "ما" ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

نجمه عنبری دوشنبه 24 شهریور 1399 - 19:29
فروش اقساطی بیمه خودرو شخص ثالث و بدنه "ما" ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی
فروشگاه اینترنتی نامیرا کالا جهت افزایش خدمات اقساطی خود برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی وهمچنین خانواده محترمشان فروش اقساطی بیمه خودرو شخص ثالث و بدنه "بیمه ما" را با توجه به برطرف نمودن یکی دیگر از نیازهای این قشر زحمت کش آغاز نموده است.


بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند می توانند نسبت به خرید بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو به صورت اقساطی با شرایط ویژه از بیمه ما وابسته به بانک ملت اقدام نمایند.

شرایط خرید بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو اقساطی برای بازنشستگان و مستمری بگیران با همکاری نامیراکالا به شرح ذیل است:

  • کسر از حقوق بانک رفاه
  • بدون نیاز به چک
  • بدون نیاز به ضامن
  • بدون سود

 

بیمه شخص ثالث خودرو اقساطی

شرایط خرید بیمه شخص ثالث اقساطی خودرو برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به صورت کسر از حقوق بانک رفاه بوده و اقساط آن به صورت زیر محاسبه می شود:

پیش پرداخت  25%
تعداد اقساط 10 ماهه
میزان سود بدون سود
شرایط ویژه
  • بدون چک
  • بدون ضامن
  • کسر از حقوق بانک رفاه

بیمه بدنه خودرو اقساطی

شرایط خرید بیمه بدنه خودرو اقساطی برای بازنشستگان و مستمری بگیران که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند به صورت ذیل است:


پیش پرداخت 20%
تعداد اقساط 8 ماهه
میزان سود بدون سود
شرایط ویژه
  • بدون چک
  • بدون ضامن
  • کسر از حقوق بانک رفاه

قبل از صدور بیمه نامه بدنه، خودرو باید توسط کارشناس بیمه رویت شود.

 

مزایای بیمه ما وابسته به بانک ملت

  • پوشش حذف فرانشیز

بیمه ما تنها شرکت بیمه است که برای بیمه بدنه خودرو پوشش حذف فرانشیز را قرار داده است. در این حالت پرداخت فرانشیز نیز برعهده این شرکت خواهد بود.
در بیمه بدنه خودرو، 10 درصد از کل مبلغ خسارت به عنوان فرانشیز کسر می شود. به عنوان مثال اگر در یک حادثه 10 میلیون تومان خسارت به خودرو وارد شود، 9 میلیون تومان را بیمه بدنه پرداخت می کند و 1 میلیون تومان برعهده مالک خودرو است. اما با پوشش حذف فرانشیز همان یک میلیون تومان یا 10% را نیز شرکت بیمه ما پرداخت می کند.

  • پوشش ایاب ‎‎و ذهاب

هنگامی که به دلیل حادثه خودرو در تعمیرگاه و در حال تعمیر است، مالک خودرو می تواند از پوشش ایاب و ذهاب استفاده کرده و کرایه تاکسی و اسنپ رفت و آمد خود را به صورت متعارف از شرکت بیمه دریافت نماید.

  • سرعت پرداخت خسارت بیمه ثالث و بدنه خودرو

بعنوان مثال برای پرداخت خسارت های زیر 20 میلیون تومان که نیاز به کروکی ندارند، خسارت در کمتر از 10 روز به حساب صاحب بیمه نامه پرداخت می شود. زمان پرداخت خسارت در شرکت های بیمه دیگر طولانی تر است.

  • در بیمه ما، ارزیابی خسارت توسط کارشناسان متخصص انجام می شود

این امر باعث می شود که خسارت وارد به وسیله نقلیه به صورت دقیق محاسبه شده و مالک خودرو از این نظر متضرر نشود. مشاهده شده که در برخی شرکت های بیمه از افراد غیر متخصص و تازه کار برای تعیین خسارت استفاده می شود که این امر به ضرر صاحب خودرو تمام خواهد شد.
به جز بیمه ما، سایر شرکت های بیمه این مزیت را ندارند.


بیمه نامه اقساطی خودرو

همانگونه که مستحضرید در حوادث رانندگی ممکن است خسارت های مالی و جانی برای شخص ثالث، راننده و سرنشینان ایجاد شود. خسارت های وارد شده به افراد داخل و خارج از خودرو و از جمله راننده خودرو را می توان با خرید بیمه شخص ثالث و بیمه حوادث راننده بیمه ما جبران کرد و خسارت های وارد شده به وسیله نقلیه از طریق بیمه بدنه قابل جبران است.

حال نامیرا کالا به جهت رفاه حال بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی پس از پیگیری های مکرر توانست فروش اقساطی بیمه ما وابسته به بانک ملت که یکی از بهترین و معتبر ترین بیمه ها می باشد را در حوزه های بیمه شخص ثالث خودرو، بدنه، آتش سوزی و مسئولیت ارائه نماید.

لازم به ذکر است خدمات فوق علاوه بر اینکه به خود بازنشسته ارائه می گردد به افرادی که بازنشسته محترم معرفی نماید تعلق خواهد گرفت.

بازنشستگان محترم ما همواره به فکر شما هستیم، با یک تماس خودرو خود و اقوامتان را به صورت اقساط بدون سود، بدون ضامن، و بدون چک بیمه شخص ثالث و بدنه فرمایید و بیمه خود را درب منزل تحویل بگیرید.

بازخوردها
    ارسال نظر