خرید بیمه آتش سوزی

shams یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 14:46
خرید بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی بیمه ما | کسی را نمی توان پیدا نمود که بتواند بگوید از بلایای طبیعی و نیز خطرات مانند آتش سوزی، سیل، سرقت، انفجار، صاعقه و .... در امان بوده و خطری وی را تهدید ننماید. هر فردی با تلاش و کوشش برای خود و عزیزانش دارایی کسب نموده و آن ها را پس انداز می نماید. که در صورت بروز هر گونه حادثه جبران نمودن خسارت های وارده به دارایی های وی کاری بس دشوار می باشد و حتی در مواردی غیر قابل جبران می باشد.

به همین جهت استفاده از بیمه برای روز مبادا لازم و ضروری می باشد. شرکت بیمه ما با دریافت نمودن حق بیمه، در روز مبادا خسارت وارد شده بر اثر حادثه بوجود آمده را جبران می نماید.

بیمه آتش سوزی یک نوع از پوشش های بیمه ای می باشد که به منظور جبران خسارت های بوجود آمده به اموال و دارایی های منقول و غیر منقول که متعلق به بیمه گذار بوده و یا در اختیار قانونی وی می باشد. از جمله:

  1. ساختمان و اثاثیه منزل مسکونی و نیز واحد های اداری
  2. واحد های تجاری
  3. واحد های صنعتی
  4. تاسیسات
  5. ماشین آلات
  6. کالاهای موجود در انبارها که ناشی از خطراتی همچون خطر آتش سوزی و یا خطرات تبعی دیگری که در بیمه نامه مورد توافق قرار می گیرند

می باشد.

بيمه نامه آتش سوزی پوششی است برای جبران خسارت های وارد به اموال و دارائی های منقول و غير منقول که متعلق به بيمه گذار و يا در تصرف قانونی وی باشد. از قبیل ساختمان و اثاثیه منزل مسكونی و واحدهای اداری، تجاری، صنعتی، تاسیسات، ماشین آلات، محتویات انبارها که ناشی از خطراتی همچون آتش سوزی يا خطرات تبعی ديگری كه در بیمه نامه مورد توافق قرار می گیرد، باشد.

شما عزیزان می توانید به منظور خرید بیمه مد نظر خود و بویژه خرید بیمه اقساطی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانید با مشاوران مرکز تماس نامیراکالا تماس حاصل نمایید.

بازخوردها
    ارسال نظر