لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما

خانم رجایی چهارشنبه 26 آذر 1399 - 14:34
لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما
ماشین لباسشویی از لوازم مهم و مورد نیاز در هر خانه ای است. امروزه با توجه به پیشرفت کشورمان در عرصه صنعتی و تولید لوازم خانگی، برندهای ایرانی نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است که یکی از این برندهای موفق پاکشوما است.


خلاصه

ماشین لباسشویی از لوازم مهم و مورد نیاز در هر خانه ای است. امروزه با توجه به پیشرفت کشورمان در عرصه صنعتی و تولید لوازم خانگی، برندهای ایرانی نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است که یکی از این برندهای موفق پاکشوما است. لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما از مهم ترین محصولات این شرکت هستند.

درباره پاکشوما

شرکت تولیدی و صنعتی پاکشوما در سال 1354 تاسیس شد. هدف این شرکت از تاسیس، تولید لوازم خانگی بزرگ و کوچک و به خصوص لوازم صنعتی شوینده است. این شرکت دارای 45 سال فعالیت است. در طول این مدت به یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی تبدیل شد و در ایران و حتی خاورمیانه اعتبار بسیاری از جهت کیفیت کالا کسب کرده است. در این مقاله می خواهیم به مطالعه درباره لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما بپردازیم و با این محصولات از شرکت پاکشوما بیشتر آشنا شویم.

همه محصولات و کالاهای شرکت پاکشوما در پنچ گروه محصول یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی مطابق با نیازهای بومی کشور ایران و مناطق بازار هدف به طوری صادراتی تولید و پخش می شوند..

لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما

در چهل و اندی سال پیش با تولید ماشین لباسشویی Lady Wash بود که این شرکت به نوآوری رسید و پیش آفرینشی را با این محصول آغاز کرد. سپس همکاری مشترک بین شرکت پاکشوما و فیلیپس، ال جی و مایدیا، کندی، هوور و هایر ایجاد شد.

ماشین لباسشویی پاکشوما به اصل کاهش مصرف انرژی و کالای پرقدرت و با کیفیت اعتقاد دارد و این اصول را در تمامی محصولات خود از جمله ماشین های لباسشویی و ظرفشویی ایجاد کرده است.

ماشین لباسشویی پاکشوما

در سال 2009 برند پاکشوما در زمینه تولید ماشین لباسشویی بسیار موفق عمل کرد. با همکاری شرکت ال جی بیش از 25% از سهم ماشین لباسشویی را با شعار سود دو جانبه به نام خود درآورد.تا جایی که شرکت ال جی تمایل سپردن امتیاز تولید یخچال ساید بای ساید را به پاکشوما بسپارد و این به علت تلاش بی اندازه شرکت پاکشوما در عرصه تولید لباسشویی بود.

ماشین لباسشویی پاکشوما انواع مختلفی دارد که با  ظرفیت‌های ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۵ کیلوگرم تولید می شوند. مدل های متنوعی از ماشین لباسشویی پاکشوما وجود دارد که هر کدام دارای یک برنامه منحصر به فردی هستند. افراد مختلف با توجه به حجم لباس هایشان و نیاز شخصی شان اقدام به انتخاب از بین مدل های لباسشویی پاکشوما می کنند.

برنامه های اصلی شستشو در لباسشویی پاکشوما

یکی از برنامه های این لباسشویی cotton است که برای لباس هایی از جنس کتان و ضخیم استفاده می شود. برنامه دیگر نامش Eco است که برای یک شستشوی اقتصادی مناسب است. اگر هم قصد شستشوی لباس هایی نازک و ظریف را دارید، مانند لباس هایی از جنس ابریشم می توانید از برنامه Delicate برای این نوع شستشو استفاده کنید.

 Quick30یا برنامه شستشوی سریع برای لباس هایی با حجم کم مناسب است. لباس هایی هم که خیلی کثیف نیستند بهتر است با این برنامه شسته شوند. برنامه ای به نام Baby Care هست که برای شستشوی لباس کودکان مناسب است و لباس نوزادان را هم با این برنامه می شویند. اگر هم لباس هایی از جنس های مختلف هستند بهتر است که از برنامه Mix استفاده شود.

مزایای لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما در مدل های دو قلو و اتوماتیک درب از جلو در اختیار مشتریان قرار گرفته است که از مزایا آن ها می توان به قیمت مناسب در مقایسه با برندهای خارجی و کیفیت قابل قبول اشاره داشت.

  • تمیزکنندگی قوی
  • بی صدا
  • دارای برنامه های متنوع فرعی و اصلی
  • قیمت مناسب نسبت به مدل های مشابه خارجی
  • طراحی زیبا
  • عملکرد رضایت مند

ماشین ظرفشویی پاکشوما

نسل جدیدی از ظرفشویی های کم مصرف و پرقدرت با برند پاکشوما روانه بازار شده اند. مشتریان بسیاری خواهان این محصول برای آشپزخانه هایشان هستند که همواره از کیفیت و طراحی زیبای این کالا راضی هستند. از نقاط مثبت این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره داشت.

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما

  • شست و شوی خوب و آسان
  • ارزان بودن نسبت به مدل های مشابه خارجی
  • کارایی و عملکرد خوب
  • کم صدا و کم مصرف
  • ظرفیت بالا و دو سبده بودن
  • برق انداختن ظرفها و شستشوی عالی ظروف
  • کم لرزش
  • جادار
سخن آخر

اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و مطمئن از لباسشویی و ظرفشویی هستید، لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما با پرداخت یک هزینه مناسب می تواند بهترین انتخاب باشد.

شرایط اقساطی در فروشگاه نامیراکالا این امکان را برایتان فراهم کرده است تا به راحتی بتوانید این کالای ضروری را تهیه فرمایید. با مطالعه شرایط اقساطی در نامیراکالا از ویژگی های این خرید می توانید آگاه شوید.

بازخوردها
    ارسال نظر