فروش اقساطی موبایل سامسونگ

خانم رجایی دوشنبه 20 بهمن 1399 - 16:17
فروش اقساطی موبایل سامسونگ
نامیرا کالا به جهت آسان کردن شرایط خرید کالای دیجیتال، فروش اقساطی موبایل، تبلت، لپ تاپ، کنسول بازی و غیره را برای قشر زحمتکش جامعه، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و خانواده محترمشان صورت داده است.


فروش اقساطی موبایل سامسونگ

از رازهای شرکت سامسونگ یک پند حکیمانه است و آن این است که بزرگ فکر کن و کوچک شروع کن. سامسونگ شرکتی است که از خیلی سالها پیش کارش را در یک شهر کوچک شروع کرده و در حال حاضر محصولات چشمگیرش در همه جا دیده می شود. سامسونگ برای رسیدن به این موفقیت مسیری پرپیچ و خم را گذرانده است. درباره این شرکت می توانیم بگوییم که از کمپانی های خوشه ای و چند ملیتی کشوره کره جنوبی است.

محصولات شرکت سامسونگ

تعداد کمی از افراد هستند که با نام سامسونگ آشنایی نداشته باشند و یا از تولیدات این محصول استفاده ای نکرده باشند. برند Samsung از شناخته ترین ها در عرصه تولیدات و عرضه لوازم خانگی و صوتی_تصویری است. لقب غول عصر تکنولوژی با تولیدات متنوع در این شرکت به این برند اختصاص یافته است. از محصولات این شرکت می توان موارد زیر را نام برد.

  • لوازم خانگی شامل لباسشویی، تلویزیون، ظرفشویی، جارویرقی، یخچال و غیره
  • کالاهای دیجیتال شامل موبایل، تبلت، لوازم جانبی موبایل، مانیتور و دستگاه های صوتی

علت فروش اقساطی موبایل سامسونگ

شاید این روزها بیشترین وسیله ای که هرکس با ان وقت می گذراند، گوشی موبایل باشد. بسیاری از کارها را در زندگی امروزه از طریق موبایل انجام مبی دهیم. باید برای تهیه گوشی موبایل انتخابی بر اساس کیفیت، علاقه شخصی و طراحی آن داشته باشیم. سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشی موبایل در جهان است. سامسونگ در زمینه تولید موبایل از کیفیت و ساختار طراحی بالایی برخوردار است. می توان گفت که سامسونگ از غول های کمپانی ساخت موبایل است.

به دلیل گران بودن گوشی های موبایل و بالا بودن نرخ ارز افراد برای تهیه موبایل به دنبال شرایطی راحت و آسان هستند. شرکت نامیراکالا با فروش اقساطی موبایل سامسونگ این مورد را ایجاد کرده است که متقاضیان به راحتی اقدام به تهیه این محصول نمایند.

گوشی موبایل سامسونگ دارای تنوع بسیاری هستند و قیمت های گوناگونی دارند. مثلا می‌توان گفت که سری اس و سری نوت جزء گوشی‎های گران قیمت هستند ولی مدل های گوشی موبایل سری A مقرون به صرفه تر هستند. اما سری دیگری یه نام گلگسی S است که قیمت آن روز به روز نسبت به امکاناتش بیشتر می شود.

شرایط خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ در نامیراکالا

موبایل و گوشی همراه در گروه کالاهای دیجیتال قرار می گیرد که می توانید از نامیراکالا تهیه نمایید. نامیرا کالا به جهت آسان کردن شرایط خرید در لوازم خانگی اقساطی و کالای دیجیتال، فروش اقساطی موبایل و تبلت، لپ تاپ، کنسول بازی و غیره را برای قشر زحمتکش جامعه، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و خانواده محترمشان صورت داده است. می توانید بدون نیاز به مراجعه به بانک، بدون چک و همچنین ضامن با کمترین کارمزد اقدام به تهیه مدارک و سفارشات خود کنید. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در نامیراکالا در ارتباط باشید.

موبایل اقساطی

قیمت گوشی های موبایل سامسونگ

قیمت گوشی های موبایل در بخش میان رده ها و پرچم داران نسبت به سایر برندها کمی بیشتر است. به هرحال این قیمت دلایلی چون نام برند و کیفیت و طراحی زیبا و خاص در گوشی های موبایل سامسونگ را شامل می شود. مزایای گوشی های سامسونگ را در ادامه بیان می کنیم.

مزایای موبایل سامسونگ

گوشی های سامسونگ همچنان محبوبیت خود را پس از سالها حفظ کرده است و درصدد پیشرفت امکانات و مزایای این محصول حرکت می کند.

  • دوربین های با کیفیت
  • آپدیت به صورت مداوم
  • وجود حسگر انگشت
  • عملکرد سخت افزاری چشمگیر
  • داشتن فیس آیدی
  • بهترین سخت‌افزار نوآورانه
  • طراحی جمع‌ و جور

موبایل قسطی

معایب گوشی سامسونگ

از مزایا و نکات خوب گوشی سامسونگ می‌توان به قیمت‌های رقابتی، دوام، سرعت، در دسترس بودن و سهولت تعمیر اشاره داشت. برخی از معایب در گوشی های سامسونگ موارد زیر است.

  1. قیمت‌های بالا برای فن‌آوری مدرن: مثلا می توان گفت که سری Galaxy S یکی از گران‌ قیمت‌ترین‌های بازار است.
  2. عمر کم باتری
  3. چرخه‌های انتشار مکرر: جدیدترین تلفن همراه و یا موبایل شما به ‌زودی از مد می افتد و طراحی‌های جدید و مد روز جای آن قرار می گیرد.
انعطاف گوشی های سامسونگ

از علت های مهم در خرید گوشی سامسونگ انعطاف آن و اهمیت به نظر مصرف‌کنندگان است. اشتیاق سامسونگ برای اینکه همه‌چیز همیشه مورد توجه همه افراد باشد این مفهوم را دارد که یک مزیت آشکار و مشخصی دارد.

سامسونگ همیشه ثابت کرده است که از این خوشنود است که تصمیمات قطعی در قسمت طراحی را تغییر داده و اینکه مطبوعات فناوری و مشتریان را راضی نگه می دارد. این دلیلی می شود تا اینکه شرکت سامسونگ یک شنونده خوب باشد و مشتریان را در درجه اول اهمیت بگذارد.

بازخوردها
    ارسال نظر