بهترین ماشین لباسشویی ایرانی چی هست؟

iran پنجشنبه 29 مهر 1400 - 10:05
بهترین ماشین لباسشویی ایرانی چی هست؟
بهترین ماشین لباسشویی ایرانی در فروشگاه نامیراکالا با شرایط اقساطی ویژه بدون چک و ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی و کارکنان شهرداری -لوازم خانگی اقساطی بدون چک-خرید لباسشویی پاکشوما اقساطی


بهترین ماشین لباسشویی ایرانی چی هست؟

در سال های اخیر، برندهای ایرانی زیادی در زمینه تولیدات لوازم خانگی وارد بازار شده اند. بیشتر این بردها در کار خود موفق بوده اند و توانستند محصولی ایرانی و قابل رقابت با خارجی ها را تولید و روانه بازار کنند. یکی از این محصولات ماشین لباسشویی است. برندهای زیاد ایرانی در تولید لباسشویی موفق و بی نظیر عمل کرده اند که هم طراحی های زیبا دارند و هم از نظر کیفیت حرفی برای گفتن دارند. از ماشین لباسشویی ایرانی می توان به برند، پاکشوما اشاره کرد.

درباره لباسشویی پاکشوما

پاکشوما برندی است که در سال 1354 در ایران شروع به کار کرد و تاسیس شد. در حال حاضر از برترین های خاورمیانه در زمینه تولیدات لوازم خانگی و لوازم برقی است. اغلب ما پاکشوما را بهترین برند در ماشین لباسشویی ایرانی می شناسیم. پس در پاسخ به این سوال که بهترین ماشین لباسشویی ایرانی چی هست؟ می توان گفت برند پاکشوما از برترین های ایران و حتی خاورمیانه است.

ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما از پرفروش ترین لباسشویی ها است که در مدل های 6 کیلویی، 7 کیلویی ، 8 کیلویی، 9 کیلویی و مدل نیمه اتومات وجود دارد. بر اساس میزان استفاده و تعداد نفرات می توانید مدل مناسب برای خود را انتخاب نمایید.

ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما

از ویژگی های لباسشویی ایرانی پاکشوما می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای موتور اینورتر است که صدا و لغزش را بسیار کم کرده است.
  • قابلیت تنظیم دمای آب در ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما وجود دارد.
  • خروجی های آب سرد در کنار خروجی آّب گرم استفاده شده است.
  • برنامه های شستشوی متنوعی را دارد.
  • در مدل های جدید این برند می توانید در هنگام کار، لباس اضافه کنید.
  • در درب این ماشین لباسشویی ایرانی، طلق به کار برده شده است که هم ایمنی ایجاد می کند و هم مصرف انرژی بهینه می شود.
  • خشک کردن لباس ها بعد از شستشو در همه مدل های لباسشویی پاکشوما وجود دارد.

موتور لباسشویی پاکشوما ساخت کدام کشور است؟

کیفیت قطعاتی که در یک وسیله برقی و ماشین لباسشویی به کار رفته است در میزان کیفیت آن محصول اهمیت دارد. پس خوب است که بدانیم، موتور لباسشویی پاکشوما برای کجاست؟

برند پاکشوما خود را از وابستگی به برندهای خارجی درآورده است و به تکنولوژی و فن آوری خود اطمینان دارد. البته از تجربه های خودش و برند سامسونگ هم استفاده کرده و محصولی کاملا ایرانی را تولید کرده است. تا جایی که می توان گفت، همه قطعات لباسشویی پاکشوما ایرانی و از جمله موتور آن هم کاملا ایرانی است.

آیا ماشین لباسشویی پاکشوما بخریم؟

دلایل بسیاری وجود دارد که می توان بسیار قانع کننده باشد که چرا لباسشویی پاکشوما را بخریم؟ ویژگی هایی که این برند در تولیدات خود مخصوصا لباسشویی ایرانی داشته است باعث شده است که آن را از محصولات دیگر برندها متمایز کند. در ادامه به این ویژگی ها اشاره می کنیم.

تولیدات کامل لباسشویی پاکشوما در داخل کشور

بسیاری از برندهای ایرانی در بسیاری از قطعات خود ماهیتی ایرانی ندارند و فقط کار مونتاژ را انجام می دهند که بیشتر درباره موتور دیده می شود. این باعث می شود اصالت محصول کم شود. اما لباسشویی پاکشوما همه قطعاتش از جمله موتورش تولید داخل کشور می باشد. محصولات پاکشوما تولید ایران است که هم دارای کیفیت بالایی است و هم پشتیبانی بهتر و خدمات پس از فروش بهتری دارد. وقتی که محصول ایرانی است، پیدا کردن قطعات در صورت تعویض و نیاز به تعمیر راحت تر است.

دخالت نیروی متخصص در تولیدات لباسشویی های پاکشوما

برند پاکشوما با برندهای بزرگی مثل سامسونگ و اسنوا دوره همکاری داشته است و از نیروی متخصص آن ها کسب تجربه نموده است. با تکیه بر نیروهای متخصص خود که فن آوری را از برندهای معتبر فراگرفته اند توانست پابه پای آنان پیش رود و در زمبنه تولیداتش موفق عمل کند.

لباسشویی اقساطی پاکشوما

طراحی مدرن و زیبا در لباسشویی پاکشوما

پاکشوما در زمینه طراحی و زیبایی محصولات خود، مخصوصا لباسشویی بسیار موفق عمل کرده است و می توان از رضایت مشتریان کاملا متوجه این قضیه شد.

مزیت خرید لباسشویی ایرانی پاکشوما چیست؟

  • داشتن طراحی زیبا.
  • استفاده مناسب از تکنولوژی به روز
  • پایین آوردن صدا در محصولات مجهز به موتور اینورتروجود دارد.
  • نواوری های خلاقانه نظیر استفاده از طلق در درب ماشین لباسشوی باعث ایجاد ایمنی شده است.
  • ایجاد برنامه های شست و شوی البسه.
  • عدم آسیب رساندن به الیاف لباس ها
  • خدمات پس از فروش پرقدرت و پشتیبانی همیشگی

چرا لباسشویی ایرانی بخریم؟

با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و دلار، لوازم خانگی خارجی بسیار گران شد. در واقع پولی که برای خرید جنس خارجی می پردازید، ارزش واقعی آن محصول نیست. حال که محصولات ایرانی باکیفیت و دارای ارزش وارد عرصه شده اند، بهتر است از محصولات خوب ایرانی خریداری کنیم. برندهای ایرانی خوبی در زمینه تولیدات لوازم خانگی و لباسشویی مشغول به فعالیت هستند. در ضمن با خرید محصولات ایرانی از بابت پشتیبانی و گارانتی و پیدا شدن قطعات بی دردسر راحت می باشید. لباسشویی پاکشوما از بهترین برندهای ایرانی در ایران و خاورمیانه در زمینه تولید ماشین لباسشویی است.

خرید لباسشویی پاکشوما اقساطی

اگر قصد خرید لباسشویی ایرانی از برند پاکشوما هستید، می توانید ان را با شرایط اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی تهیه نمایید. در این شرایط اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما نیازی به چک و ضامن هم نمی باشد. همه این شرایط ویژه در فروشگاه معتبر نامیراکالا وجود دارد. می توانید تا سقف 20 میلیون تومان از نامیراکالا خرید اقساطی لوازم خانگی داشته باشید.

اگر قصد خرید کالا و لوازم خانگی اقساطی را دارید، جهت ثبت سفارش می توانید با شماره تلفن 02134729000 (20 خط) ارتباط بگیرید. برای اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش می توانید به شماره 09331810881 در واتساپ پیام دهید.

بازخوردها
    ارسال نظر